Vişnap

Sosis Haşlama..

0
Merhabalar hani demiştim bir zamanlar, kahvaltıları sevmiyorum diye.Sevmiyorum derken sabah kahvaltılarını sevmiyorum.İkindi kahvaltıları her zaman favorim olmuştur.Keşke sabahları kahvaltı olayı olmasaydı diye bazı kereler hayal bile kurmuşumdur.Neden bilmem sabah kahvaltı hazırlamak bana çok zor geliyor.Çay içilse bir ufak kraker ya da bisküvi yense ve sabah kahvaltı faslı bitse ne güzel olurdu.

Tabii benim sevmemem kahvaltı hazırlamam demeye asla gelmiyor.Ev de benden kahvaltı bekleyenler olduğu için hazırlıyoruz mecburen.Bu sabahın ana menüsü sosis haşlama olsun deyip buharda haşladım onları.Laf aramızda kolay ve pratik olması çok güzel de ah ahhh sosisi de seven pek yok ne yazık ki.Ay da yılda yapıyorum ben de bu güzel kurtarıcım sosisi.
Malzemeleri:
Bir paket dana sosis
3/4 adet kornişon turşu
Mayonez
Ketçap
Acisso
Tane hardal
Karabiber
Tarifi:
Sosisleri yıkayıp her iki uçunu artı şeklin de keselim.Bütün de bırakabiliriz istersek.Sosislerimizi buharda haşlayalım.Dikkat edelim fazla haşlanmasınlar.Bir servis tabağına aldığımız sosislerimizin üzerine acisso,mayonez,ketçap ve de tane hardalımızı dökelim,bol karabiber serpelim,.Kenarlarına da incecik dilimlediğimiz kornişon turşularımızı da koyalım ve servise sunalım afiyetler olsun .
Bunu sevdiler hafif olmuş dediler.Domates salça koymadığım iyi oldu.Fresh fresh yedik.Hatta az yapmıştım aa bitti mi ne zaman bitti yine isteriz deyince hadi kalktım yeniden yaptım.İkinci postadakilerin uçlarını artı şeklinde kesmedim acele acele sofraya yetiştirdim,dumanları tüte tüte.
Sevgilerimle hepinizi kucaklıyorum.Sevgisini sizlere hissettirenlere sizler de farkedip sıcacık gönlünüzle karşılık verin ki bir sevginizi verdiğiniz de iki,üç misli ile sevgiler sizlerin olur.

0 yorum:

Yorum Gönder