Vişnap

Somon Gravlax Bruschetta.

0
Merhabalar.
Geçen  somon filetoyu marineye yatırmıştım somon gravlax yapmak için instagramda da paylaşmıştım fotoğrafını ve yaptım bitti.Bugün de somon gravlax ile bruschettalar hazırladım.Hazırlarken çok merak ettim tadını bir tane hazırladığımı hemen yedim ıhmmm olamaz böyle bir lezzet bir tane kesmedi ikinciyi de hazırlayıp yedim.Bayıldım lezzetine ki ilk yaptım ve benim hiç ümidim yoktu lezzeti konusunda.Beni utandırdı somon gravlaxlarım:)
Bu tür lezzetleri eğer seviyorsanız ısrarla yapmanızı öneririm hem de hiç vakit kaybetmeyin derim.Ben bundan böyle artık her Metro Gross Markete gittiklerin de somon fileto siparişimi vereceğim.Bol bol gravlax yapmak için:)
Malzemeleri:
Somon Gravlax
Cheddarlı krem peynir
Dijon hardal
Pesto sos
Kırmızı soğan 
Beyaz soğan
Dereotu
Tane karabiber
Baget ekmek
Tarifi:
Baget ekmeği bir parmak eninde dilimleyelim altlı üstlü kızartalım soğusun.Chedarlı krem peynirimizi bir kaseye alalım içine dijon hardalımızı ilave edip karıştırıp özdeşleştirelim.Dereotunu yıkayıp kurulayıp incecik kıyalım.Tane karabiberi kıralım iri parçalar halinde olsun.Et döveceği ile kırdım ben.Somon Gravlaxı çok keskin bıçakla incecik dilimleyelim.Kırmızı ve beyaz soğanı halka şeklinde ince keselim halkalarını birbirinden ayıralım.

Kızarmış dilim bageti alalım üzerine önce pesto sosumuzdan sürelim onun üzerine hardallı krem peynirimizden bir kat sürelim.Üzerine somon gravlax dilimlerini yerleştirelim.Somon gravlaxların üzerine kırılmış tane karabiberlerini serpelim.İnce halka soğanlarımızı ilave edelim aralarına da ince kıyım dereotlarından biraz serpelim.Bütün kızarmış baget dilimlerimiz bitene kadar bu işleme devam edelim.Ya da yiyeceğiniz kadar da yapabilirsiniz.Hazırladığımız somon gravlax bruschettalarımızı servis tabağına dizelim servise sunalım.

Kalan somon gravlaxı üzerine streç filmle kaplayarak buz dolabında 3/4 gün muhafaza edebiliriz.Yapacak olanlara afiyetler olsun.

Pesto sosu hazır kullandım.Somon gravlaxsı geçenler de kendim yapmıştım,bu tarifimden sonra onun da tarifini yazıp yayınlayacağım.Lezzet olarak ilk defa yaptım izlenimlerim süper lezzetli oldu bizler çok çok sevdik şayet sizler de bu tür lezzetleri severseniz mutlaka yapmanızı tavsiye ederim.

Bir de malzemelerin miktarları hakkında her hangi bir ölçü vermedim ne kadar yapacak olursanız o kadar kullanırsınız malzemeleri diye.Yani belirli bir ölçüsü yok.

Hepinize sağlıklı bol balıklı bol mutluluklar ile dolu güzel günler dilerim,sevgi ile kalın.






0 yorum:

Yorum Gönder