Vişnap

Soğanlı Biberli Et

0
Merhabalar.
Bugünler de aslında uzun zamandır  instagrama kendimi kaptırdım kaptıralı fark ettim ki bloğumu ihmal eder oldum.Arşivim de fotoğrafları çekilmiş kiminin tarifi yarım yamalak kiminin ise hiç yazılmamış bir sürü tariflerim durup duruyor.

Üzüldüm  karar verdim her şeyden önce  ilk bloğumla  ilgileneceğim bundan böyle diğer zamanlarım da instagramda vakit geçireceğim.İnstagram yoktu bloğum vardı nasıl ihanet ederim asla edemem benim ilk göz ağrım en büyük sevdam.

Ve bundan böyle instagramın beni esir almasına asla izin vermeyeceğim.Aslında gözlemlediğim  çoğu bloglara ve de benim bloğuma eksi getirisi oldu instagramın.Bana göre fotoğraf paylaşmak için güzel bir yer ama bloğumu asla instagramdan idare etmeyi düşünmüyorum.Sadece fotoğraflarımı paylaşırım o kadar.
Bu da böyle burada vişnap'ın minicik bir iç dökmesi olarak kalsın.!!
Malzemeleri:
1 Kilo dana kuş başı et
5 Adet orta boy kuru soğan
3 Adet kırmızı kapya biber
3 Adet yeşil çarliston biber
1 Çay kaşığı karabiber
 1 Çay kaşığı kırmızı pul biber
1 Çay kaşığı kekik
2 Yemek kaşığı tereyağ
Tuz
Tarifi:
Etlerimizi yıkayalım süzgece alalım.Tencereye 2 kaşık tereyağını alıp eritelim.Kalınca piyazlık doğradığımız kuru soğanları ve tohumlarını saplarını ayıklayıp yıkadığımız biberleri de irice dilimleyip ilave edelim hepsini beraber soğanlar karamelize olana kadar kavuralım.

Süzülen etlerimizi de ilave edelim ve yüksek ateşte etler mühürlenene kadar sık sık 3/5 dakika karıştırarak kavurmaya devam edelim.Etler mühürlendiğin de ateşin altını kısığa getirelim saldığı suyu çekene kadar pişirelim.Etler yağına kaldığın da baharatlarını ve tuzunu da katalım.Bir iki çevirip ateşin altını kapatalım.

Sıcak olarak yanında küp doğranmış patates kızartması ile servise sunalım.Yapacak olanlara afiyetler olsun.
Bugün arife bugünden sonra ki gün "kurban bayramı"Belki buralar da olurum olmayabilirim şimdiden hepinizin "KURBAN BAYRAM"ını en içten duygularımla kutlarım.Sevdiklerinizle beraber nice bayramlar yaşamanız dileği ile sevgiler.









0 yorum:

Yorum Gönder