Vişnap

Weber Grill Etkinliği..

0
Merhabalar geçen E.K.S'nin nazik daveti ile Weber Grill Etkinliğindeydim.Biz bloggerlere ve değerli basın mensuplarına Weber Grillerin güzelliği,işlevliği tanıtılacaktı.

O gün hava da nasıl sıcak giderken yollarda bayılacağım sandım bir ara.Hele bir de bindiğim sarı dolmuş en külüstüründen olunca hah tuzu biberi bu da dedim.Nasıl giderken ses yapıyor bir gürültü bir gürültü .Ya trafiğe ne demeli?Neyse bunlar da benim keyfimi bozamaz dedim.

Vardım E.K.S'ye bu tür etkinliklerde en çok hoşuma giden sevdiğim blogger arkadaşlarımı görüp hasret gidermek.O gün günümüz çok güzel geçti.Hep beraber hazırlayıp marinlediğimiz yiyecekleri pişirip aynı masa etrafında toplanıp yemelerin keyfi de bir başka güzel oluyor.Bu güzel gün için Weber Grill'e ve E.K.S'eye ve de Şefimiz Eyüp Kemal Sevinç'e çok çok teşekkürler.
Eğer evinize bir grill almayı düşünüyorsanız Weber Grill'i sizlere tavsiye ederim hem çok kullanışlı,hem de temizliği de çok kolay.
Hamburger köftelerini ben ve arkadaşlarım hazırladık.Ben pek fazla yardım edemesem de yine de işin ucundan tuttum.Hatta bir ara bu kadar büyük köftelerin acaba içleri pişecek mi diye az şüpheye düştüm.Fakat  ta içine kadar  öyle güzel pişmişlerdi ki hamburger köfteleri çok beğendim.Tek eksiği o da ağız tadı ile ilgili olabilir bana göre baharat eksikliği vardı hamburger köftelerin de.Pişme kıvamı harikaydı.

İşte bir şüpheye düştüğüm et  daha  kocaman bir bonfile bütün olarak pişmek üzere Weber Grill'e kondu dedim hayatta  içi pişmez kanlı kalır.Yok yine yanılan ben oldum yumuşacık,pamuk gibi çok güzel eşit bir şekil de pişmişti bonfile ,hem de 20 dakika gibi kısa bir zaman dilimi için de.
Şefimiz pişen bonfileyi sıcak sıcak  kesmeye başladı hafiften de eli yanıyor ama belli etmiyordu.Eeee şef olmak kolay mı,değil mi ya:))
Off offf bu mantarlar bir muhteşemdiler ki tek kelime  ile on numaraydılar.Hiç kurumamışlar o lezzet dolu suları içindeydi.Izgara domatesler,patlıcanlar,biberler hepsi harmanlanıp çok nefis salata yapıldı.Tavuklar ve de somonlar da tam kıvamın da pişmişler di .Bir de bu güzel yiyecekleri kızarmış ekmekler beraber  yerken ipin ucunu da hafiften kaçırıverdim:)

Kısaca Weber Grill ızgaraları hakkında ki benim fikrim ben  çok beğendim gerek dizaynları olarak,gerek pişirirken yiyecekleri kurutmaması,etrafa duman salıp bizleri rahatsız etmemesi bunların hepsi benden geçer not aldı.Sizlere de tavsiye ederim şayet grill almayı düşünürseniz bir mangaldan daha fazlasını bekliyorsanız weberstephen 'in sitesine bakıp fikir edinin derim.
Sevgilerimle.

0 yorum:

Yorum Gönder