Vişnap

Üzüntüm İçimde Saklı..

0
Kimseyi kırmam,incitmem bile bile.
Sitemlerim kaderedir,yazan böyle yazmış bir kere.
Kime ne söyleyim,kimin yakasını tutayım?
En yakınım bildiklerim anlayamaz hissettiklerimi.
Güneşli günlerden,çiceklerden.
Yemyeşil kırlardan bahsederim onlara.
Oysa ki kurtulamam beynimde ki çöplükten.
Bir türlü arınamaz düşüncelerim.
Kolay incinir benim kalbim.
Fakat bir o kadar da kolay affeder.
Küskün bir yüz görsem dayanamam.
Sevginize ihtiyacım var biliyormusunuz?
Ne olur tutun ellerimi diyemem.
Dışımı allar,pullar,süslerim.
Herkesi mutlu etmek isterim.
Onlar benden daha akıllı ve zekidir bilirim.
Dertleri ise bin bir türlüdür.
Benim derdim ne ki der,boynumu bükerim.
Üzüntüm içimde saklıdır benim.
Anlamlı bir tek söz edemem.
Konuşsam,dinletemem nasılsa.
Söyleyemem,anlatamam,anlaşılamam.
Biliyorum ki herkesin söyleyecek,
Çok daha anlamlı sözleri vardır aslında..
                                                                                        Gülhan Çeliktaş.


0 yorum:

Yorum Gönder