Vişnap

Minicik Veda.

0
Merhaba sevgili arkadaşlarım.Geldim buralara azıcık netim vardı ve ben onu yemiş gibi yedim bitirdim.Şimdi ne netim var ne de her hangi bir şeyim.Olan kotamı doldurduğumdan bir süre sizler ve ben birbirimizden ayrı kalacağız.Hepinizi çok çok özleyeceğim.
Kısacık bir ara veriyorum.Geldiğim de seslenirim.Hepinize kucak dolusu sevgiler sevgiler.

Not:Evin olan bütün temizlik işleri bitti çok şükür.Söylenmeme de değmedi hiç.Ama sizler de aynı durumda olurdunuz şok gibiydi dağınık bir evle yüzyüze gelmek.Şimdi pırıl pırıl tertemiz missler gibi oldu.Vallahi kadın 3 gün de zor bitirdi,ben de iyi kötü yardım ettim:))Bundan sonrası bol bol gezme zamanlarıdır.Sizler için de gezeceğim isimlerinizi hep anacağım büyük özlemlerle.

Ben yok iken bir Can Yücel şiiri ile sizleri baş başa bırakıyorum.Issız kalmasın bloğum ben gelene kadar beklesin.

0 yorum:

Yorum Gönder