Vişnap

Görele'den Sevgilerimle..

44
Herkeslere,hepinize en kocaman en sıcak,en Karadeniz esintileri ile dolu merhabalar diyorum.Bilin bakalım sizlere nereden sesleniyorum?Giresun Görele'den tabii:))Geldim tatil yapayım biraz eve çeki düzen filan vereyim diye.Evde ki hesabım buraya uymadı.Benim hesabıma göre en fazla iki günümü alır temizlik filan ondan sonrası ver elini gezmeler diyordum.Böyle düşünerek yol aldım.Her şey iyi güzel gitti yolculuk filan da ahh ah o Trabzon hava alanında tam bir saat bekle bekle ardımızdan gelecek olan uçağın yolcularını.

Saatle 10.30'u gösterirken evin önüne geldik.İndim otobüsten iyi güzel de ne market açık ne pideciler her yerler kapalı ben kaldım mı aç bilaç:))Ne olacak şimdi Allah'tan yanımda simit ve peynir vardı.Haa peynirimi yanımda alıp getiririm her gelişim de.Çünkü biraz seçerim illa da koyun peyniri miss gibi ezine olacak olmazsa yerim de gelir gider sofraya akıbeti börek içine malzeme olur en sonun da sevmediğim beyaz peynirler:)

Tam 6 katı ıngıl hıngıl çıktım valizim ağırmış işte o an farkına vardım.Bina da asansör de yok.Kaldırıp atsan atılmaz taşıdım mecburen:)Kapıyı açtım tahmin ediyordum da bu kadarını tahmin etmemiştim.Bu ne bizim eve nolmuş diye bütün odaları tek tek dolaştım hepsi birbirinden beter dağınık ve toz için de ve de pis:)

O esna da telefonum çaldı ahh haaa var ya o zıplamış sinirlerimle eşime bir söylendim ki makineli tüfek gibiydim maşaAllah:)Bir sakin ol bir dur dinlesene beni dedikçe susmam mümkün değil ki hızımı ve de hırsımı alamamıştım ki:) Tam elim değdi telefon kapandı mı:)Tabii hatalıyım ben aradım bu sefer hemen:)Sanmış telefonu kapadım.Yok elim değdi kapandı filan dedim o arada da sinirim geçmişti.

Şimdi burada bu gurbet ellerde yarın bir yardımcı kadın arayacağım sağa,sola haber salacağım da vallahi ben çok fazla utanacağım evin pis,dağınık halinden.Acaba biraz toparlasam,temizlesem de öyle mi gelse kadın?Kararsızım:)Neyse mutfağa gideyim de bir çay demleyim peynir ve simitten oluşan soframı kurup karnımı doyurayım:)Kalın sağlıcakla ve de sevgi ile hep mutlu olun hepiniz:)

Uyudum uyandım simit peynirden oluşan kahvaltımı da yaptım az önce:)
Şimdi bir çarşıya gideyim ne kadar temizlik maddesi varsa hepsini toplayıp alasım var.Bir de bana bir kadın yetmez 2 kadın bulmam lazım.Bu işleri halledeyim gelişmelerden sizleri haberdar edeceğim:)Bana bol bol,çok çok dua etmenizi istiyorum ev işini halledip tertemiz olması lazım.