Vişnap

Blogerler İle bahara merhaba buluşması..

34
Merhabalar sevgili ve de sevgi dolu arkadaşlarım.Geçtiğimiz cumartesi 06.04.2013 tarihin de ana sponsorumuz  hecha önderliğin de ve de sevgili arkadaşım Senem'in seneminyemekleri  organizasyonu ile güzel bir kahvaltı etkinliğin de buluştuk Uzun süredir görmediğim arkadaşlarımla yeniden görüşüp keyifli bir sabah kahvaltısın da kahvaltımızı yapıp güzel sohbetlerimizi edip bir arada olmanın tadını çıkarttık.

Yazışıp yüz yüze tanışmadığım arkadaşlarımla tanışmak ayrı bir güzeldi.Bir de tanışmayı çok isteyipte tanışamadığım arkadaşlarım için çok çok üzüldüm.Artık bir başka etkinlikte inşaAllah tanışmamız sohbetler etmemiz nasip olur.Emeği geçen herkeslere buradan da çok çok teşekkürler ediyorum. Bir diğer blogger toplantısında daha buluşmak dileği ile en başta emeği geçen bizler için çok yorulan herkeslere çok teşekkürler.Sevgilerimle.




Sponsorlarımız:
http://www.afillikitap.com/
Hepsine ayrı ayrı çok teşekkürler ediyorum.

Not: Fotoğrafları Senem'in face book sayfasından aldığımı yazmayı unutmuşum.Sevgili Senem çok teşekkürler canım fotoğraflar için 



34 yorum: Leave Your Comments

  1. Tüh insan bir fotoğrafını koyar ama:)))Canım inşallah tanışmak kısmet olur öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deryammm inşaAllah inanıyorum ki bir başka etkinlikte tanışacağız o gün kısmet değilmiş demek ki,Ama çok çok üzüldüm en çok tanışmak istediklerimdendin.Canım sevgilerimle ben de çok öpüyorum..

      Sil
  2. güzel bir etkinlikmiş ama katılamadık malesef.insallah bir gün olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım inşaAllah bir başka zamanda mutlaka tanışmak nasip olsun istiyorum,sevgilerimle mutfağabuyrunummm:)

      Sil
  3. Fotograflar tanidik geldi ;) o kahvalti tsbagi bnmmi ne ;)))
    hangi masadaydin :( bak gidicegini bilsrydim kesin visnap nerde die seni arar sorusturur bulurdum seni..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cicileydi canım sağolsun Senemciğim faace de bizler için paylaşmış oradan aldım fotoğrafları.Ben de çok isterdim canım tanışmayı bir başka zamana kaldı artık kahvaltı tabağın şahaneymiş ben de börek yoktu :)))

      Sil
  4. AFİYETLER OLSUN...
    ÇOK GÜZEL BİR GÜN GEÇİRMİŞSİNİZ...

    YanıtlaSil
  5. İstanbul gbi büyük bir etkinlikmş. Katılımcıları ve düzenleyen emeği geçenleri kutlarım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nursevin evet İstanbul gibi büyüktü.Canımm çok teşekkürler sevgilerimle.

      Sil
  6. Güzel keyifli bir gün geçmiş belli
    keyfiniz bol olsun.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cafe Portakal canım evet gün arkadaşlarla emeği geçenlerle güzeldi çok teşekkürler ,sevgilerimle

      Sil
  7. Kuzum iyi geceler.
    Oh maşallah hepinize çok sevindim senin adına:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lezzetlim canımmm çok teşekkürler yüreği güzelim :))

      Sil
  8. Masa mükemmel görünüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok masa çok çok mükemmeldi de ben tatlı yememişim o kadar çok çeşit vardı ki sevgili Erol Dizdar fotoğraflar da gördüm tatlıyı:))

      Sil
  9. İçeri gire girmez önce Senem hanım ı buldum sonra seni sordum!ben de tanıştığımıza çok sevindim,harika bir organizasyondu:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nalancığım seninle tanışmak çok güzeldi ben de çok sevindim canım yeniden görüşmek dileği ile kocaman sevgilerimle..

      Sil
  10. bi daha sefer umarım bende katılırım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtapcığım inşaAllah canım .sevgilerimle.

      Sil
  11. Merhabalar,

    Güzel bir etkinlik. Bu güzel birlikteliği sağlayan herkes güzel bir teşekkürü hakediyor. Bu güzel etkinliklerinizin sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir şekilde devam etmesi dileğimle birlikte en Güzel'e emanet olun.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep bey hayırlı dualarınız için kocaman AMİN diyorum Rabbim güzel dualarınızı kabul etsin.Siz de en güzele emanet olun hayırlı hafta sonlarınız olsun.

      Sil
  12. Çok güzel bir organizasyonmuş canım..Çok sevindim hepiniz adına..Blog dayanışması güzel oluyor vesselam :)

    Afiyet şeker olsun , kahvaltı bahane muhabbet şahane olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Ayşegülümmm dediğin gibi kahvaltı bahane sohbetlerimiz şahaneydi.Rabbim tekrarlarını nasip etsin yine canımm sevgilerimle..

      Sil
  13. Vişnapım,harika güzel bir etkinlik olduğuna ve harika bir gün geçirildiğine eminim:)Zaten resimler de bunu gösteriyor:)
    Orada olmayı,sizlerle tanışmayı ve o harika havayı tenefüs etmeyi çokk isterdim.İnşallah bir gün gerçekleştiririz:)
    Bu etkinlikte emeği geçen herkesin emeğine yüreğine sağlık diyorum ve sizlere sevgilerimi bırakıyorum canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevalimmmm inşaAllah nasip olur seninle tanışırız öyle güzeldi ki sohbetimiz çok güzeldi.Bir bakmışsın bir gün tanışmışız harika bir şey canımmmm sevgilerimi yolluyorum ben de .

      Sil
  14. Çok güzel bir etkinlik olmuş:)Vişnapım bende seninle tanışmayı çok istiyorum inşallah bir gün tanışırız:) öpüyorum kocaman canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elifimm ben de seninle tanışmak istiyorum seviyorum seni canısı cansın birtanemsin canımmm ben de kocaman öpüyor sarılıyorum sevgilerimle kuzummm.

      Sil
  15. Ne kadar güzel etkinlik ya süper sanal gerçek olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Sezgin gerçekten sanaldan konuşup yüzyüze çok güzel arkadaşlıklar kurduk öyle güzel ki süper ötesi adeta canımmm kocaman sevgilerimi yolluyorum .

      Sil
  16. Süper olmuş ya çok özendimm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uğurböceğimm canımm çok teşekkürler güzel yorumuna sevgilerimle

      Sil
  17. Canımcım ya ne güzel gündü ama çok konuşamdık bile seninle. Dostlarla olmak çok güzledi yeni arakadşlarda edindik umarım sürekli takipte oluruz. daha farklı projeşerde birarada olmayı düşünüyorum umarım istediklerimizde yapabilirim :)

    YanıtlaSil
  18. ablacım sevgiler ne güzel bir gündü:))

    YanıtlaSil