Vişnap

Tüm Dostlara Selam Olsun..

30
Bir yolun varsa gidilecek sona bırakma.
Bir sözün varsa dilden yüreğe hiç susma.
Görmen gerekiyorsa birini git yanına.
Okşaman gereken bir yürek varsa esirgeme elini.
Hayat çok zalim.
An gelir.
Elini,
Gözünü,
Yolunu,
Yüreğini alır senden.
O zaman istesen de.
Dokunamaz,
Göremez,
Gidemez,
Söyleyemez olursun.
                                                       Can Yücel

visnap.blogspot.com.








30 yorum: Leave Your Comments

  1. ne kaadar doğru soylemıs hıc bır deyı ertelememek lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıymetini bilmeliyiz canımm dostlarımızın.Keşke uygulayabilsek..

      Sil
  2. Aleyküm selam olsun... :]

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GÖK-TÜRK Selamün Aleyküm,tüm dostlarımız adına Allah razı olsun.

      Sil
  3. Her zaman bayılmışımdır Can Yücel'e harika ve gerçek bir paylaşım sağol canım öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Deryacığımm benden de kocaman sevgiler ve de buseler canımmmm.

      Sil
  4. hep söyleyipte yapmadığımız şeyler.
    Canım sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef Feraycığım:( Canım sevgi ile sarılırım ..

      Sil
  5. Her zaman çok sevmişimdir Can Yücel'in şiirlerini paylaşımın için çok teşekkür ederim canımm:))öpüyorum çokk:) sevgilerimli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elif'im ben çok teşekkür ederim paylaşımımı okuyup güzel duygularını benimle paylaştığın için sevgilerimle tatlım..

      Sil
  6. Paylaşım için teşekkürler,çok güzel bir şiir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uğurböceğimmm beğenine vede güzel yorumuna bir sürü teşekkürler tatlımm.

      Sil
  7. Merhaba blognuzu çok beğendim hemen izlemeye aldım.Paylaşımlarınız çok hoş.Bende sizi blogma bekliyorum umarım kırmaz bize katılırsın sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba sevgili Hatice çok teşekkürler duygularınız için .Tabii ne demek kırmak bende gelirim .Sevgilerimle..

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Aleyküm Selam Allah razı olsun sevgili Ferhat.

      Sil
  9. Paylaşım için teşekkürler canımmm.çoook beğendim.As.çoook öpüyorumm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanemciğim çok teşekkürler canısı Ben de çok öptümmm.

      Sil
  10. Sözün bittiği yer işte...

    Öpüyorum seni can Vişnap'ım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Can GİSİ'm sevgilerimle sıkı sıkı kucaklar öperim canımmm.

      Sil
  11. Aleyküm selam canım,hemen yapacağım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nalan Allah razı olsun canımmm sevgilerimle.

      Sil
  12. Ertelememek lazım da olmuyor işte. Yapamıyor insan. Sadece sözde kalıyor bütün bunlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlla ki erteleniyor Anarşi bazıları için istesen de içten gelmiyor ki.Sevgiler canımm.

      Sil
  13. Her seferinde bir pişmanlık keşke ertelemeseydim diye ama gene aynı hataya düşme. Biraz cesaret gerek galiba. Yaşam kısa her pişmanlık önemli bir zaman dilimini götürüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazılarını ne kadar selamlasakta haketmediklerini düşünüyorum da,aslında bu olumsuz düşünceleri de uzaklaştırmak gerek ruhumuzdan.Çok teşekkürler güzel yorumunuz için sevgili İlhan Uçer..

      Sil
  14. Çok çok güzel bir şiir..
    Bir Can yücel klasiği..
    teşekkürler canım paylaşım içi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili ZEL çok teşekkürler ben de çok sevdim harika sözler kimbilir hangi duygu halleri için de satırlara döküldü şairimiz tarafından .

      Sil
  15. Alper Fatih Yildirim Arkadasimizin guzel bir yazisi ile bende yorumlara katilmak istedim.

    Okşaman Gereken Bir Yürek Varsa Esirgeme Sevgini…

    GÜL Kokusuyla, KİTAP Yazısıyla,

    HAYAT Manâsıyla, DÜŞÜNCE Doğrusuyla,

    İNSAN Mücadelesiyle

    Sizler İyi Yüreğinizle Özelsiniz..

    Bir Sözün Varsa Dilden Yüreğe Hiç Susma

    Okşaman Gereken Bir Yürek Varsa Esirgeme Sevgini…

    ...Yüreğinizin sesi hiç ama hiç susmasın.

    Sevgi ve saygının olduğu yerde kötülük barınamaz.

    Rabbim hepinizi kötülüklerden sakinsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Levent Erkoç o iyi yüreklilere selamlar olsun.Alper Fatih Yıldırım arkadaşımızın da güzel yüreğine sağlık olsun.Paylaşımınız için çok teşekkürler sevgili eşinize selamlar.

      Sil