Vişnap

Tavuk Kokoreç...

60
Bir balık uysaldır taa ki yükseleni oğlakla buluşuncaya kadar hah işte o oğlak olanca inadını hassas uysal hoşgörülü ve de alık balığın omuzlarına yükler.Bizim o alık balık bir çarpar inat duvarlarına.Toslarcasını da yine de devam eder ruh acıtıcı inatlarına.Bu inatlar iki taraflı oldu mu bittiği anlardır:(Tarif  yazarken bu nereden çıktı ne alaka demeyin şikayetim var inat huylarımdan.Neyse  haydi mutfağa gidelim unuturuz kısa bir zaman dilimi de olsa olanları.
Malzemeleri:
Yarım kilo tavuk göğüs veya kemiksiz kalça but
3/4 diş sarımsak
Bir orta boy domates
Bir adet kırmızı kapya biber
Bir adet yeşil biber
İki yemek kaşığı tereyağı
Kırmızı pul biber
Kırmızı toz biber
Kekik
Tuz
Tarifi:
Tavuk etlerimizi minicik doğrayalım tavla zarı formunda olsunlar.Tavaya tereyağını alıp eritelim.İçine minicik doğradığımız biberlerimizi ve sarımsaklarımızı atıp soteleyelim.Tavuk etlerimizi de atıp çevirerek kavuralım.İnmesine yakın baharatlarını ve tuzunu katalım.Pişirmeye devam edelim.

Yanın da dilim doğranmış domatesle ve ayran,cola,çay mesela ben en çok çayla yemesini severim.Artık içecek tercihinizi sizler belirlersiniz.İster ekmek arası ki en çok yakışanı da ekmek arası.Kendimizi kokoreçcideymiş hissini de yaşatıyor bizlere..

Maalesef ben kokoreçlerimin iki kare fotoğrafını dahi zor çektim habire çekiştiren hadi hadi hadisene açıktık açıktık diye dır dırlanan güzel suratlardan:)Ne dırdırlanırlar ki oturun çorbadan salatadan başlayın az sonra tavuk kokoreçte arzı endam edecek sofraya.Sabırsız güzel yüreklilerim işte:)
Evimizde ki imkanlarımızla çok güzel bir fastfood keyfi yaptık.Temiz hijyenik iç alıcı.Daha ne olsun,arada böyle pratik tarifler çok hoş oluyor.Şimdi aklımda olanlar tavuk döner ve de tavuk midye tarifleri.Her ikisi de enfes oluyor.Hele tavuk midyeye bayılıyorum bir midye sever olaraktan.

Çok çok yakında vişnap'ınızın mutfağında baş köşede yerini alacaklar.Ahh şu tavuk kokoreçleri de keşke ekmeği fırından alırken dilimletmeseydim de ekmek arası yiyebilseydim.Olsun artık bir daha ki pişirmem de nasipse:)
Sevgiler Sevgiler Sevgiler.

60 yorum: Leave Your Comments

  1. CANIM VİŞNEM BÖYLE BİR KOKOREÇ İÇİN BENDE SABIRSIZLANIRDIM DOĞRUSU
    YİNE İYİ MÜSADE ETMİŞLER BU KADAR ÇEKMİŞSİN
    ENFES GÖZÜKÜYOR
    BU ARADA YANILIYOPRMUYUM SAYFANDA DİZAYN DEĞİŞİKLİĞİ OLMUŞ KISKANDIM DOĞRUSU
    HAYIRLI AKŞAMLAR Bİ TANEM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Seyyahım Gülümmm aynen hakveriyorum onlara da işte fotoğraf aşkına az bekleseler olmaz mı zor oluyor inan ki:) Canısı yeni temamı beğenmen çok çok sevindim teşekkür ederim, çok öpüyorummm

      Sil
  2. Oww inatci krakerko ne de guzel bir yemek yapmis boylee:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslısınımsın canımsın birtanemsin çok öpüremmmm.

      Sil
  3. yemek enfes olmus bende yapıcam kıme bu ınatlar acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Selmacığımmm çok teşekkürler canım hayata inatlarım diyelim mi diyelim.canım sevgiler..

      Sil
  4. resmen gözüm kaldı...
    afiyetler olsun...
    ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şirinem sen iste ben sana yaparım güzelim çok teşekkürler.

      Sil
  5. Ellerine saglik canim inanilmaz guzel hem goze hem migdeye hitab etmis :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nevinciğimmm çok teşekkürler canımmmm.

      Sil
  6. İnatçı balığım benim, bilmem mi bizim evde balıkta, oğlakta var:))) tavuk kokoreç harika görünüyor, sabırlanmamak elde değil sizinkiler haklı valla... Afiyet şeker olsun herkese:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filizimm bir balıkta bir oğlakta sen de var bilmezmisin hiç:))Canımm çok teşekkürler.

      Sil
  7. o şikayet hep var sanırım:( Bazen inattan bazen da fazla uysal oluşumdan şikayetçiyim!
    Hep diyorum,ben çoğu kere çelişkilerimden ibaretim:)
    Napalım Vişnabım sağlık olsun.
    herşey gönlünce olsun.
    Şu tavuk kokoreç,beni benden aldı,acıktırdı,napsam bilemedim şimdi.
    yapmam gerekecek tez vakitte:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Zelihacımmm uysal olursun tepene çıkarlar inatcı olursun inat derler.Çelişkileri yaşatan bizleri anlamayanlar olmasın sakın :))Canım sevgilerimle...

      Sil
  8. Ellerine sağlık canım nefis gözüküyor..Göğüs eti en güzel bu şekilde yeniyor bana görede..Kokoreç fikri harika ekmek arası biraz tantuni biraz kokoreç havası verir :)
    Bende önceki günden kızarttığım ve kalan tavukları dönere çevirmiştim eşime ekmek arası yapmıştım çok hoşuna gitmişti :) Tavuk bu her türlüsü güzel :)

    Afiyet şeker olsun canım ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşegülüm aynen ahh ahhh bunu ekmek arası yiyecektim ki aksilik işte ev de olan ekmek dilimliydi:)) Dur ben de kalan tavukları öyle yaapyım ne güzel olur iyi fikirmiş,canım sevgilerimle:))

      Sil
  9. Bir balık olarak ilgiyle ve merakla okudum. :)) Tavuk kokoreç nefis görüntüsü. Ben benzer şekilde deniz ürünleriyle tapıyorum. O da çok güzel oluyor. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili İlhan Uçer sanırım siz de bir balıksınız:))Evet deniz ürünleriyle de dediğiniz gibi nefis oluyor,elinize sağlık çok teşekkürler...

      Sil
  10. bayılırım tavuk kokoreçe,gerçi kokoreçin kendine bayılırım zaten.vakti zamanında bende yapmıştım blogda da vardı.ama bayağı olmuş yapmayalı ilk fırsatta yapayım ben bu güzellikten.ellerine sağlık canım,öpüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Reyhanım canımmmm ben de çok severim kokoreçin kendini ohh miss miss bol kekikli olsa da yesem şimdi dedim iyi mi:)))Canım çok öptümmm.

      Sil
  11. Vişnapım bu tarif tambenlik bir tavukçu olarak ço severim. Ellerine sağlık çok güzel görünüyor canım benim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ferayım vallahi ben de öyle çok seviyorum ki tavuğu günlerce çeşitlerini yapıp yesem bıkmam :))Canımm çok teşekkürler.

      Sil
  12. Canım canım ben bu güzelliği alır kaçarım:)))Gecenin bu saatinde bana yapılır mı bu?yapılmaz:)))Uzun zamandır yapmadım bak nasıl canım çekti şimdi ellerine
    sağlık balım öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Can Deryammm al hepsi sana feda olsun canısı..Canımmm kocaman öpücükler.

      Sil
  13. Of ama yaaa harika bu ellerine sağlık vişnapım..

    öperim çok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Betülümmm canımmm çok teşekkürler tatlım.

      Sil
  14. Tavuk kokoreç bir harika, ekmeği bandıra bandıra yemeli ne lezzetli olur ellerine sağlık sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Hatice vallahi ekmek dilimli olunca bandıra bastıra yedik ahh ekmeğin arasında olaydı dedim ama böyle de nefis olduydu.Çok teşekkürler canımmm.

      Sil
  15. Eline sağlık Vişnapım nefis olmuş evde yapılan her yemek çok güzel gönül rahatlığıyla ye mis olmuş mis :))öpüyorum canım hemde kocaman... Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elifimmm ben de içim alaraktan yiyorum ev de olunca miss misss:))Ben de çok öpüyor sarılıyorum ..

      Sil
  16. Ellerinize sağlık nefis olmuş,en kısa zamanda deneyeceğim tarifinizle,sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şekermutfağımm çok teşekkürler muhakkak beğeneceksiniz diyorum.Tavuğu ve kokoreçi seviyorsanız tabii.Sevgilerimle.

      Sil
  17. Oyyy kim yemez bu nefis lezzeti tazee sıcakk vee beyaz ekmeği kapıp banasım geldim fotoyo:))) ellerine sağlık vişnemmmm sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canısı Banummm hadi gel beraber ekmeğimizi bölüşüp banalım yiyelim .Canım,vişnapın çok çok öpüyor gül yanacığından.muckkkk

      Sil
  18. Gerçekden ekmek arası da çok güsel olurdu.. Ellerinize sağlık. Uçuşan kalplerden çok zor okudum ama :( Afiyetle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nursevin evet çok güzel olurdu bir başka zamana artık.Kalplerim benim cansuyum gibiler.Sizleri biraz zorluyor biliyorum da vazgeçemem ki şimdilik dursunlar istiyorum.Verdiğim zahmet için beni ve kırmızı kalplerimi umarım afedersin canımmm çok çok sevgilerimle..

      Sil
  19. Merhabalar,

    Kokereç kelimesiyle ilk tanıştığım da hayvan bağırsaklarından yapılan bir türlü köz ateşte közlemesiydi. Daha sonraları tadına da bakmak nasip oldu. Beğenmiştim, hoşuma gitmişti.

    Şimdi de sizin blog sayfanızda tavuk kokoreç duyuyorum. Tavuğun bağırsağından yapılamayacağına göre tavuk etlerinden hazırlanarak yaptığınız bu kokereçin tarifini alıyorum. Ben beceremem de eşime rica edeceğim, bakalım nasıl olacak? Eşime gücüm yeter de yaptırabilirsem sonucunu burada ve bu blog da paylaşacağım. Gücüm yetmezse yapacak birşey yok!..

    Elinize ve gönlünüze sağlıklar dilerim. Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep bey umarım sevgili eşiniz yapar yediğiniz bağırsaktan yapılan kokoreç tadını alacağınıza eminim.İyi bir anına denk getirirseniz yapar mutlaka .)Çok teşekkürler.Eşinize selamlar hayırlı geceler

      Sil
  20. Off harika görünüyor gerçekten ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Büşracığım çok çok teşekkürler tatlımmm.

      Sil
  21. Vişnapımm çok severimm ellerine sağlık çok güzel oluyor değilmii :))
    O çekim sırasındaki dırdırlar bizim evdede vaar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyyy benim şeker uğurböçeğimmm hem de nasıl bal şeker gibi çok seviyorum bende senin gibi:))Ahh ahhh o dırdırlar var ya demiyim bir şeycikler canımın içi:))Çok öptüm tatlısı:))

      Sil
  22. ben sakatat yemediğim için kokoreçide bilmem aslında ama bunu çok beğendim canımç.nefis görünüyor .ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutfağabuyrunum hah işte canımmm bu esas kokoreçi içi alıp yiyemeyenler için aslının tadını inan hiç aratmıyor .Ben yerim de her yerde yiyemem canım kokoreç istedimi bu tarif ile can isteğimi gideriyorumm.Sevgilerimle canımmm.

      Sil
  23. Vişnapım,nefis lezzetiyle nefis sunum birleşince yutkunarak bakmaktan başka çarem kalmadı:)
    Bol baharatlarla demlenen çokk sevdiğim bu nefis lezzet için ellerine sağlık canım:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevalimmm demlenmek işte dediğin gibi kokoreçin tadını lezzetini veren baharatları ile demlenmesi ne güzel dedin Sevalimmm canımm sevgilerimle...

      Sil
  24. Visnap ım yine tasarımı değiştirmişsin:) ellerine sağlık kokoreç harika görünüyor sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Sibelciğim çok teşekkürler ederim beğenmene sevindim,sevgilerimle canımm.

      Sil
  25. Can Macidem ne kadar içten bir yorum o anki duygunu yorumunu okurken inan hissediyorum hep beraber inşallah.Çekilişime katılırsan çokkkk mutlu olurum öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Can Deryammm çekilişlere katılmaları pek sevmiyorum ama seni çok seviyorum canısı katılmadan duyurumu yapsam olur mu.Yorumlarıma gelince tatlım onlar içimden gelen safiyane duygularım balımmm.Kocaman öpüyor öpüyorumm..

      Sil
  26. Benim canım Vişnapımm.
    Burçlardan pek anlasam da, oğlak olduğumu biliyorum bir tek.
    Bir de bir kaç özelliğini.
    İnat konusunda ne yazık ki bazen kendimi kaptırabiliyorum ama Elhamdülillah o çocukluk zamanlarımda ki halimden pek eser kalmadı.
    Hepimizin sevmediği öyle özelliği var ki, hele de benim...
    Belki de bunların nedeni, başkalarının huylarına uyum sağlama ile kendi huyumuza uyum sağlama arasındaki gel gittir...
    Uzun süredir yazamıyorum ya, açıldı gene Gisinin çenesi :)
    Muhteşem bir lezzet, uzun süredir yapmadığımı hatırladım Vişnapımm.
    Emeğine sağlık canısı.
    Öpüyor, sarılıyor ve de kaçıyor Gisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım GİSİ'mmmm seni ve sevdiklerimi görünce nasıl mutlu oluyorum yüzümde güllerin en katmerlisi açıyor .Canımmm var işte olumsuz olumlu bir sürü yerleşmiş karakterlerimiz.Sevsek te sevmesek te onlarla yaşamaya mecburuz Sen sabaha kadar konuş yeter ki gözümü dahi kırpmam tek bir kelimesini kaçırmamak için canım vişnapın çok çok öpüyor yanacıklarından.

      Sil
    2. Duygular fazlasıyla karşılıklı Vişnapım.
      Seviyorum seni Allah için, hem de çook ;) :*

      Sil
  27. Canım oğlaklardan zarar gelmez kuzum benim oğlumda oğlak canımsın benim eline sağlık harika olmuş aldım.
    kuzum bir şey sorcam senin yorumundan sana geldim google ürününe katılın tıklıyon yorum yazman için burcun bilgilerin yazıyor çok arkadaşlarda rastladım anlam veremedim yorum yazmadan hep çıktım şimdi tekrar aşağıda senin tarifi buldum ana sayfa dedim geldim. geldim beni aydınlat kuzum bilgim dışı işlem yapmak istemiyorum çoğu arkadaşlarda böyle sistem var nedir bu:)))

    YanıtlaSil
  28. Lezzetlim gplusa geçiş yapanlarda oluyor sanırım dediğin ben de bazı arkadaşların bloğuna gplustan yönlenerek gidiyorum ana sayfalarına tıklıorum en son ne yapmış arkadaşlarım diye .Gplus bizi bloğa yönlendiriyor .lezzetlim gplustamısın değilsen geçiş yaparsan oradan da ekleşiriz takipte oluruz .Canımmm çok öptümm Yine arkadaşa da bir soralım bu durumu tam emin olmak için.

    YanıtlaSil
  29. harika görünüyor öğle üzeri olsada yesem dedim görünce
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  30. oy oyyy neler yapılmış Vişnabımın mutfağında öylee:))Ellerine sağlık canım tavuklu hertürlü lezzeti severim..sevgili eşimde kokoreç tutkunu..bense kokoreçi hiç sevmeyen bir hatun..Bu durumda tavuk kokreçle orta yol bulunmazmıı??Elbette bulunulur sevimli tatlı Balık:)) Ellerine sağlık tatlişkom:))Koskocaman öptüm seni..Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ZEYNO'mmm esas kokoreçin kendisi bir şahaser zaten ben de çok severim de ahh ahh işte her yer de içim almadığı için yiyemiyorum.Miss gibi kokar pişerken nasıl da aklım kalır bir bilsen.Canımm bende kocaman öpüyor sarılıyorumm:))

      Sil
  31. Tatlı can GİSİ'mmmm duygular karşılıklı canımın içi bende yüreğim de yerin çok ayrı apayrı en baş köşeme koymuşum seni canımmm çok öpüyorummm..

    YanıtlaSil