Vişnap

Tavuk Kokoreç...

60
Bir balık uysaldır taa ki yükseleni oğlakla buluşuncaya kadar hah işte o oğlak olanca inadını hassas uysal hoşgörülü ve de alık balığın omuzlarına yükler.Bizim o alık balık bir çarpar inat duvarlarına.Toslarcasını da yine de devam eder ruh acıtıcı inatlarına.Bu inatlar iki taraflı oldu mu bittiği anlardır:(Tarif  yazarken bu nereden çıktı ne alaka demeyin şikayetim var inat huylarımdan.Neyse  haydi mutfağa gidelim unuturuz kısa bir zaman dilimi de olsa olanları.
Malzemeleri:
Yarım kilo tavuk göğüs veya kemiksiz kalça but
3/4 diş sarımsak
Bir orta boy domates
Bir adet kırmızı kapya biber
Bir adet yeşil biber
İki yemek kaşığı tereyağı
Kırmızı pul biber
Kırmızı toz biber
Kekik
Tuz
Tarifi:
Tavuk etlerimizi minicik doğrayalım tavla zarı formunda olsunlar.Tavaya tereyağını alıp eritelim.İçine minicik doğradığımız biberlerimizi ve sarımsaklarımızı atıp soteleyelim.Tavuk etlerimizi de atıp çevirerek kavuralım.İnmesine yakın baharatlarını ve tuzunu katalım.Pişirmeye devam edelim.

Yanın da dilim doğranmış domatesle ve ayran,cola,çay mesela ben en çok çayla yemesini severim.Artık içecek tercihinizi sizler belirlersiniz.İster ekmek arası ki en çok yakışanı da ekmek arası.Kendimizi kokoreçcideymiş hissini de yaşatıyor bizlere..

Maalesef ben kokoreçlerimin iki kare fotoğrafını dahi zor çektim habire çekiştiren hadi hadi hadisene açıktık açıktık diye dır dırlanan güzel suratlardan:)Ne dırdırlanırlar ki oturun çorbadan salatadan başlayın az sonra tavuk kokoreçte arzı endam edecek sofraya.Sabırsız güzel yüreklilerim işte:)
Evimizde ki imkanlarımızla çok güzel bir fastfood keyfi yaptık.Temiz hijyenik iç alıcı.Daha ne olsun,arada böyle pratik tarifler çok hoş oluyor.Şimdi aklımda olanlar tavuk döner ve de tavuk midye tarifleri.Her ikisi de enfes oluyor.Hele tavuk midyeye bayılıyorum bir midye sever olaraktan.

Çok çok yakında vişnap'ınızın mutfağında baş köşede yerini alacaklar.Ahh şu tavuk kokoreçleri de keşke ekmeği fırından alırken dilimletmeseydim de ekmek arası yiyebilseydim.Olsun artık bir daha ki pişirmem de nasipse:)
Sevgiler Sevgiler Sevgiler.