Vişnap

Bloggerlarla Bahara Merhaba..

29
Merhaba sevgili arkadaşlar.Çok yakında bloggerlarla bahara merhaba demek için varmısınız.Haydi bir an  önce hemen verilen adrese  gidelim:)
Blog yazarları buluşması 2013@hotmail.com adresine Blog adı,Ad&Soyad ve telefon numaranızı bırakmanız gerekmektedir.Ürün sponsoru olmak isteyen firmalarda aynı adresten iletişime geçebilirler.

Arkadaşlar gelmek isteyenler yukarıda ki adresten  iletişime bir an önce geçerlerse iyi olur.Bildiğim duyduğum kadarı ile  kontenjanın bitmesine çok az kişi kalmış.Geç kalırsanız kontenjanlar kapanmış olabilir.Çok teşekkürler sevgilerimle.

29 yorum: Leave Your Comments

  1. canımmm sağolasın paylaştığın için.Sizlere iyi eğlenceler diliyorum.katılmayı çok isterdim.sevgilerimi bıraktım canımm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanemciğim çok teşekkürler tatlım.Canım ben de sevgilerimi yolluyorum .

      Sil
  2. VİŞNEEEEEEEM
    SEN KATILIYORMUSUN BEN
    ADRESİMİ BIRAKTIM
    HAYIRLI CUMALAR
    ALLAHA EMANET OL

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Seyyahım kısmet tam belli değil ama çok istiyorum.İnşaAllah canım seninle bir türlü kısmet olup tanışamadık Seyyahım Gülüm:(Sevgilerimle canımm.Sen de Rabbime emanet ol.

      Sil
  3. Oyyyy koşa koşa geliyom vişnemm seni görecem bacımmmm:)))amanın seyyahcımda geliyormuş çook sevindim canımmmm öptüm kocaman....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyyy oyyy Banummm inşaAllah gelebilirim kısmet eder Rabbim.Evet seyyahımla da tanışırım gelebilsem keşke artık nasip kısmet diyor ve zamana bırakıyorum.canım sevgilerimle çok öpüyorumm

      Sil
  4. blogger buluşmaları harika olur..Keyifli günler dilerim :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ARSELİ-CE'm canım çok teşekkürler sevgilerimle.

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Nalancığım uzun aradan sonra seni gördüm sevindim .Yorum yazamamana üzüldüm :(Acaba neden hata verdi ki?:((Canım sevgilerimle Yüreğindekileri yazmak istediklerini yüreğim hissetti.teşekkürler.

      Sil
  6. Merhabalar Efendim:

    Selam ve dualarımla birlikte "Kadınlar Günü"nüzü kutlarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep bey çok teşekkürler.Ben de eşinizin kadınlar gününü kutluyorum selamlar ve hayırlı geceler.

      Sil
  7. Ne güzel bir organizasyon..Şimdiden iyi eylenceler diliyorum herkese :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Ayşegülüm böyle toplantılar tanışmak kaynaşmak bakımından çok güzel oluyor.Keşke yakın olsaydın sen de gelebilseydin.Canımm sevgilerimle.Teşekkürler güzel dileklerine

      Sil
  8. ben de katılan herkese iyi eğlenceler diliyorum..Hep bir dahakiine diyorum bakalım kısmet:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili sefertasım bende hepimiz adına çok teşekkürler ediyorum.İnşaAllah bir daha sefere sen de olursun canımm sevgilerimle..

      Sil
  9. Böyle organizasyonlar Ispartayada gelse olmazmıı :)
    İyi eğlenceler şimdiden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke uğurböceğim öylesine güzel oluyor ki bu tür toplantılar.Canım darısı başınıza inşaAllah sizlerde toplanırsınız.Sevgilerimle.

      Sil
  10. Merhabalar:)
    Bloğunuzu yeni keşfettim ...
    takibe aldım güzel paylaşımınlarınızı..
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. chfashiontrend çok teşekkürler güzel ziyaretiniz için.Sevgiler...

      Sil
  11. Canım Rabbim nasip ederse bende orada olacağım:)))Öptüm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deryacığım inşaAllah Rabbim nasip eder çok güzel haber bu canım bende çok öptüm sevgilerimle..

      Sil
  12. ahh ahh Keşke bu toplantı İzmir 'de olsaydı da ben de katılabilseydim Vişnabım yaa:((Size iyi eğlenceler dilerim tatlişkomm..Toplantıyla ilgili paylaşımlarınızı bekliyor olacağım bende..Kalbim sizlerle olacak Vişne şurubum:))Koskocaman öptüm seni..

    YanıtlaSil
  13. Canım Zeynommm çok teşekkürler tatlım.Hadi sen de koş gel oyyy ne güzel olurdu keşke gelebilsen .Canımmmm çok öpüyorum sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh keşke canımm ne güzel olurdu :((Üniversiteye hazırlan bir YGS-LYS maratoncusu var bizim evde..Kıpırdıyamıyoruz bir yere..Ancak şehir içinde ara da nefes alıyoruz bu telaşın içinde..YGSe 'ye sayılı günler kaldı..Stres ve telaş diz boyu:((Hayırlısıyla atlatalım bizde girecek olan diğer evlatlarımızda inşallah..Koskocaman öptüm seni..Paylaşımlarınızı bekliyor olacağım..Sevgiler..

      Sil
    2. Zeynom kuzuya bol başarılar diliyorum güzel geçsin sınavları kolaylıklar ile inşaAllah .Tüm evlatlarımız da aynı zamanda başarılar içinde yüzsünler.Ben de kocaman sarılıp öpüyorum tatlım.

      Sil
  14. Bende geliyorum :)Etkinlikleri çok severim.Bloggerlarla yapılan etkinlikler çok keyifli oluyor.Bloğunu takibe aldım canım bana da beklerim.Sevgiler.http://istkazanbenkepce.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel canım inşaAllah hayırlısı ile gelse o gün bir şimdiden bana heyecanlar basıyor.Bloğumu takibe almana çok sevindim çok teşekkürler canım tabii ben de gelirim sevgilerimle.

      Sil
  15. Yaşasın bu haftasonu görüşüyoruz :)

    YanıtlaSil