Vişnap

Beş Parasız Blog'un Mim'i..

42

Çok sevgili blogger arkadaşım  besparasiz.net beni mimlemiş.Kendisine çok teşekkür ediyorum.Mimleri okumasını da cevaplamasını da oldum olası çok severim.Bilmem sizler de severmisiniz mim sorularını cevaplamayı?Yoksa sadece verilen cevapları okumayı mı seviyorsunuz? Ne zaman mimleri cevaplasam bloğumun trafiği harika artıyor.Bu da beni çok mutlu ediyor.Mini itirafımdır.Belki bundan böyle sizler de bloğunuz adına sever kabul eder cevaplarsınız gelen mim sorularını.Bizler de büyük keyifle  okuruz verdiğiniz cevapları,ne dersiniz?

Tam sorularım,cevaplarım bitti görsel arayacaktım netten yazıma son şeklini vermek için üfff elektrikler gitti birden.Yarım saattir bekliyorum inatla.İnat ettim bir kere bitecek bu gece bu yazım diye.Zaten cevaplarımın içinde de var  sevmediğin huyun sorusu,işte canlı canlı cevabım=inadım.Burada da yanıbaşım da geldi beynime kuruldu vallahi.Karanlıkta pc nin ekran ışığı ile yazıyorum şu an bu kelimelerimi.Ahh ben A harfine basacaktım tühh Z harfi nereden  çıktı hadi sil baştan.Artık son kontrolleri elektrikler gelince yapar bitiririm yazımı inşaAllah.Ve bir saat beklemeden sonra elektrikler geldi.

Rabbim kimseleri karanlıkta bırakmasın diyorum ve mim sorularımı cevaplamaya başlıyorum .Hepinize keyifli okumalar.


S.1:) En son kime yalan söyledin,neden?

C.1:) Bugün gündüz bir dilenciye bozuk param yok diye yalan söyledim.Nedeni güvenmiyorum onlara.

S.2:) Biz okumuyoruz farzet kendine bir itirafta bulun.

C.2:) Bazen sevmediklerime de güler yüz gösterip üstüne üstlük sohbet etmek doğru değil ama bazen mecburum buna .

S.3:) Şu an istediğin işi mi yapıyorsun?

C.3:) Evet.

S.4:) Mutlumusun?

C.5:) Anlıktır  ve kısa sürelidir mutluluk.Yakaladık mı tadını çıkaralım,evet mutluyum.


S.5:) Keşke.

C.5:) En büyük keşkem çok geçmişte kaldı.

S.6:) Sence ideal eş nasıl olmalı?

C.6:) Güven vermeli eşini kendi canından üstün tutmalı.


S.7:) Nerede yaşıyorsun ve ömrünü nerede geçirmek istiyorsun?

C.7:) İstanbul'da yaşıyorum.Yaşadığım yer doğduğum yer  kalan ömrümü de burada tamamlamak istiyorum nasipse.

S.8:) Korkuların neler?

C.8:) Ölüm sevdiklerimin öldüğünü görürsem buna dayanamam.Bu beni çok korkutuyor.Ruhumu dahi bazı anlar esir alıyor korkum.

S.9:) Seni en çok ne mutlu eder ?

C.9:) Karşımda ki kişinin beni olduğum gibi kabul edip,beni ve düşüncelerimi anlaması.


S.10:) Hayatında en çok utandığın an,anı ?

C.10:) Arkadaşım giderken gitti sanıp arkasından üff nihayet gitti rahatladık deyipte arkadaşımın gitmeyip dediğimi duyması işte  o an çok utanmıştım.Fakat arkadaşımla ta çocukluğumuzdan beri can ciğer  arkadaş  olmamız bana hem kızıp hem de  affetmesi benim canım arkadaşım ya.Arkadaşım da bir türlü bizleri olduğu gibi kabul etmeyip soğuk hava da dahi camları açmak istemesi filan yani bir toplumda kalabalığa uyacaksın arkadaşım milleti canından bezdirmeyeceksin öyle değil mi ama.

S.11:) Kendin de en sevmediğin özellik?

C.11:) İnadım.

Ve bir güzel mimin daha sonuna geldik.Okuduğunuz için hepinize ayrı ayrı çok teşekkürler ediyorum ve de kocaman kocaman sevgilerimi yolluyorum.

Sevgili Ayşegül'üm bu güzel mim'in için çok teşekkür ediyorum.Çok keyif aldım cevaplarken.Canım sevgilerimle.

Ben de bu güzel mim'i arzu eden cevaplamak isteyenlere yolluyorum.Tek tek blog ismi belirtmiyorum  çünkü cevaplamak istemeyenleri zor durumda bırakmak istemiyorum.Cevaplarsanız çok çok memnun olacağımı da bilmenizi isterim .

42 yorum: Leave Your Comments

  1. Gördük, okuduk, öğrendik. Bir ara belki ben de cevaplarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GÖK-TÜRK nasıl istersen mimler de zorlama olmamalı diye düşünüyorum,cevaplarsan da büyük keyifle ve de merakla okurum vallahi:))Çok çok teşekkürler:))

      Sil
  2. Canım benim ne kadar samimi cevaplar öptüm seni....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deryam cevaplarım da tıpkı benim gibi oldu:))Sevgilerimle canımmmm..

      Sil
  3. Hahaha en korktugum sey olmus su utanc aninda. Allahim evlerden uzaakk:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülme Aslısınım gülme:))))Hala arkadaşımla her karşılaşmamda o an geliyor gözlerimin önüne :))Amin:))

      Sil
  4. Canım öncelikle Mim'i inatla cevapladığın için teşekkür ederim :) İçten verilmiş cevaplar ..Arkadaşının arkasından üff yapmana acaip güldüm ,hak etmiş oda ama :) Mimler sonuçta bloglar arası diyalağu sağlıyor gerçekten mazeret olmadığı sürece cevaplamak gerekir (nezaketen ) bende aynen senin gibi düşünüyorum..

    Sevgiler gönderiyorum..Hep mutlu olman dileğiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşegülümm aslında hakediyor milleti bıktırıyor ama vır vır her bir şeyden memnuniyetsizlik halleri filan.Ahh haa haa bak yine arkasından konuşuyorum tühh,ama duymaz ,okumaz burayı umarım al bir utanç anı daha bana olur inan ki:))Sevgilerimle tatlım:))

      Sil
  5. Merhabalar,

    Oldum olası MİM'lemeyi ve MİM'lenmeyi sevmiyorum. Bana çok garip geliyor bu mim olayı. Ama mimleyenlere de mimlenenlere de asla karşı değilim, bunu yapmayı seven ve bundan mutlu olanlar yapsın derim.

    Tüm mim sorularınızı ve cevaplarınızı okumadım, bazılarına şöyle bir göz ucuyla baktım. Bu konuda yorum da yapamam. Sadece okur geçerim.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep bey ben hala bıkmadım mimlerden .Sevmekse bir yere kadar ama ben seviyorum mim olayını belli ki:)Yorum yazmanız bile beni mutlu etmeye yetti.Güzel,en içten duygularınıza çok teşekkür ediyorum Hayırlı günleriniz olsun.

      Sil
  6. Untanç anı çok kötü olmuş yaaa! Ama çok güldüm :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anarşim işte uslanmayıp yine yukarda konuştum arkasından:))

      Sil
  7. çok içten cevaplar vermişisn canım...

    YanıtlaSil
  8. Vişmapım cevaplarım bir harika çok içten:) öpüyorum seni kocaman:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elifim çok teşekkürler canımmm beğenmene çok sevindim en kocaman buselerimi yolladım tatlımmm:))

      Sil
  9. İçten cevaplarla çok güzel bir mim olmuş Vişnapım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şekerlim Feray'ımmmm çok teşekkürler balımmmm.

      Sil
  10. harika cevaplar.utanç mimi süperdi bu arada canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım mimin hiti oldu 10.ncu mim sorusunun cevabı:)))Sevgilerimle..

      Sil
  11. Çok güzel yanıtlar canım sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Ben de mim in ne olduğunu anlamaya çalışanlardanım,başıma gelirse naparım diye:)yalnız pencere açma olayını okuyunca aklıma geldi,yoksa sigara mı içiyorsun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nalan ilk gelen mimi hatırladım da Allah Allah nasıl yapılır ki bu mim demiştim:))Canım arkadaşın bazı saplantıları var ondan :))

      Sil
  13. Vişnapım,samimi cevaplarınla yüreğine kalemine sağlık canım.
    Sayfana her geldiğim de kalplerle karşılanmaya da bayılıyorum:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seval'im kalplerimi ben de çok çok seviyorummm Sizleri en içten kalplerimle karşılıyorum ben yokken kalplerim size merhaba desin istedim:))Canım beğenin ve güzel yorumuna çok teşekkürler:))

      Sil
  14. Benim canım vişnapım tatlımmmm işte bu sen demek benim vişnapım inattçııı öylemiii kız bende çook inatçıyım ondan seviyoz birbirimizi bak tüm keçi karikatürlerini saklıyom 2012 fotolarım da da yayınladım dünya inat yarışması yapsa Türkiye birinciliğiyle gelirim:))) balım keyifle okudum mimini öptüm kocaman:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh öyle mi canBanummmm .Benimde inadımm tuttumu bitti gitti.Görmez gözlerim hiç bir şeyi:))Fotoğraflarına bakacağım seviyorum keçileri:)))Ben de öpüyorummm sevgiyle:)

      Sil
  15. oy oyyy ne güzel ve içten cevaplamışsın Vişnen o arkadaşının tepkisini pek merak ettim tatlım:))Oldukça zor bir durum yaa..Söyleyen içinde zoorr duyan içinde zor:))Koskocaman öptüm seni..Vişnapcım senin blog ayarların mı değişti??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi o an da dönüpte kapıda suratını görünce çok utanmıştım çok :)))Canım ben de çok öpüyorummm:))

      Sil
  16. çok içten cevaplar vermişisn canım...

    YanıtlaSil
  17. Yanıtlar
    1. Canım lezzetlim güzel ziyaretine binlerce teşekkürler ediyorum,sevgilerimle..

      Sil
  18. Vim agradecer o carinho, aceder-me e conhecer o seu blog. Aqui tem muitas delicias, me visite mais vezes, será um prazer! Eu voltarei com certeza. Beijinhos carinhosos...

    YanıtlaSil
  19. çok güsel olmuş seni daha da yakından tanıma fırsatım oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büşracığım beğenmene çok çok teşekkürler ederim canımmm:))

      Sil
  20. Yanıtlar
    1. İçimden geçenleri yazdığımdan samimi oldu .Çok teşekkürler :))

      Sil
  21. 😆üff iyi ki gitti harika bir anıymış

    YanıtlaSil