Vişnap

Beş Parasız Blog'un Mim'i..

42

Çok sevgili blogger arkadaşım  besparasiz.net beni mimlemiş.Kendisine çok teşekkür ediyorum.Mimleri okumasını da cevaplamasını da oldum olası çok severim.Bilmem sizler de severmisiniz mim sorularını cevaplamayı?Yoksa sadece verilen cevapları okumayı mı seviyorsunuz? Ne zaman mimleri cevaplasam bloğumun trafiği harika artıyor.Bu da beni çok mutlu ediyor.Mini itirafımdır.Belki bundan böyle sizler de bloğunuz adına sever kabul eder cevaplarsınız gelen mim sorularını.Bizler de büyük keyifle  okuruz verdiğiniz cevapları,ne dersiniz?

Tam sorularım,cevaplarım bitti görsel arayacaktım netten yazıma son şeklini vermek için üfff elektrikler gitti birden.Yarım saattir bekliyorum inatla.İnat ettim bir kere bitecek bu gece bu yazım diye.Zaten cevaplarımın içinde de var  sevmediğin huyun sorusu,işte canlı canlı cevabım=inadım.Burada da yanıbaşım da geldi beynime kuruldu vallahi.Karanlıkta pc nin ekran ışığı ile yazıyorum şu an bu kelimelerimi.Ahh ben A harfine basacaktım tühh Z harfi nereden  çıktı hadi sil baştan.Artık son kontrolleri elektrikler gelince yapar bitiririm yazımı inşaAllah.Ve bir saat beklemeden sonra elektrikler geldi.

Rabbim kimseleri karanlıkta bırakmasın diyorum ve mim sorularımı cevaplamaya başlıyorum .Hepinize keyifli okumalar.


S.1:) En son kime yalan söyledin,neden?

C.1:) Bugün gündüz bir dilenciye bozuk param yok diye yalan söyledim.Nedeni güvenmiyorum onlara.

S.2:) Biz okumuyoruz farzet kendine bir itirafta bulun.

C.2:) Bazen sevmediklerime de güler yüz gösterip üstüne üstlük sohbet etmek doğru değil ama bazen mecburum buna .

S.3:) Şu an istediğin işi mi yapıyorsun?

C.3:) Evet.

S.4:) Mutlumusun?

C.5:) Anlıktır  ve kısa sürelidir mutluluk.Yakaladık mı tadını çıkaralım,evet mutluyum.


S.5:) Keşke.

C.5:) En büyük keşkem çok geçmişte kaldı.

S.6:) Sence ideal eş nasıl olmalı?

C.6:) Güven vermeli eşini kendi canından üstün tutmalı.


S.7:) Nerede yaşıyorsun ve ömrünü nerede geçirmek istiyorsun?

C.7:) İstanbul'da yaşıyorum.Yaşadığım yer doğduğum yer  kalan ömrümü de burada tamamlamak istiyorum nasipse.

S.8:) Korkuların neler?

C.8:) Ölüm sevdiklerimin öldüğünü görürsem buna dayanamam.Bu beni çok korkutuyor.Ruhumu dahi bazı anlar esir alıyor korkum.

S.9:) Seni en çok ne mutlu eder ?

C.9:) Karşımda ki kişinin beni olduğum gibi kabul edip,beni ve düşüncelerimi anlaması.


S.10:) Hayatında en çok utandığın an,anı ?

C.10:) Arkadaşım giderken gitti sanıp arkasından üff nihayet gitti rahatladık deyipte arkadaşımın gitmeyip dediğimi duyması işte  o an çok utanmıştım.Fakat arkadaşımla ta çocukluğumuzdan beri can ciğer  arkadaş  olmamız bana hem kızıp hem de  affetmesi benim canım arkadaşım ya.Arkadaşım da bir türlü bizleri olduğu gibi kabul etmeyip soğuk hava da dahi camları açmak istemesi filan yani bir toplumda kalabalığa uyacaksın arkadaşım milleti canından bezdirmeyeceksin öyle değil mi ama.

S.11:) Kendin de en sevmediğin özellik?

C.11:) İnadım.

Ve bir güzel mimin daha sonuna geldik.Okuduğunuz için hepinize ayrı ayrı çok teşekkürler ediyorum ve de kocaman kocaman sevgilerimi yolluyorum.

Sevgili Ayşegül'üm bu güzel mim'in için çok teşekkür ediyorum.Çok keyif aldım cevaplarken.Canım sevgilerimle.

Ben de bu güzel mim'i arzu eden cevaplamak isteyenlere yolluyorum.Tek tek blog ismi belirtmiyorum  çünkü cevaplamak istemeyenleri zor durumda bırakmak istemiyorum.Cevaplarsanız çok çok memnun olacağımı da bilmenizi isterim .