Vişnap

Su Muhallebili Meyve Salatası...

75
Beni sevenlerin varlığı bana güç veriyor diye sözlerime başlamak istiyorum bu yazıma.Bu da nereden  çıktı şimdi derseniz,bilmem sevenlerim yanımda olamasalar da ruhlarını,yüreklerini yanımda,yüreğim de hissediyor ve de onları çok özlüyorum.Böyle hafif bir hüzün geçişleri yaşar gibiyim şu an.Ahh bir merhaba bile dememişim çok ayıp bana:((Umarım mazur görürsünüz.
Kocaman  kocaman MERHABALAR..
Bugün akşam yemeğinden sonra tatlımız değişik hafif olsun deyip çok güzel meyve salatası hazırladım.Renkleri böyle elvan elvan ,cıvıl cıvıl olsa diye de gönlümden geçirdim.Oldu da istediğim gibi şükürler olsun.Biraz da su muhallebisinden kattım aralarına beyaz mini mini küpler halinde uyumları şahane.Haydi geçelim kolay tarifimize.
Malzemeleri:
Bir elma
Bir armut
Bir portakal
Bir muz
İki kivi
9/10 adet çilek
Bir nar
Bir porsiyon su muhallebisi 
Bir portakalın suyu
Bir limonun suyu
Pudra şekeri
Tarifi:
Önce portakal ve limonun suyunu sıkıp hazır edelim.Sonrasında bütün meyvelerimizi yıkayıp çabuk kararan elma,muz,armutu en sona bırakalım.

En sıkıcı olanı nar,tanelerken bir ara darallar geldi içime.O yüzden ilkin narı taneledim,iş yarılandı diye de sevindim:))
Diğer meyvelerimizin muz,kivi,çilek,portakalın kabuklarını,saplarını temizleyip,soyup dilimleyelim.Küp küp doğrayalım ve büyükçe karıştırma kabına ilave edelim her doğradığımız meyveyi.

Narımızı da alalım diğer mini meyvelerimizin yanına.Üzerlerine limon ve portakal suyunu da boca edelim.Şimdi sona bıraktığımız hani kararmasınlar diye ayrı bir özen gösterdiğimiz meyvelerimiz de.Onların da kabuklarını soyalım dilimleyip mini mini doğrayalım.

Bir gün önceden pişirip hazırladığım su muhallebisi vardı buzdolabında.Onu da mini mini kimi kare,kimi dikdörtgen olacak şekilde kesip kattım meyve salatamın içine. Çok hoş durdular .Hemen diğer meyvelerin arasına katalım ve bir tahta kaşıkla harmanlayalım ki her tarafları portakal ve limon suyuna bulansınlar.

Bir de üzerlerine bol bol pudra şekeri dökelim.Hepsi bu kadar.Sonrasında iş elimiz de kaşıkla hazır meyve salatımızı televizyon karşısın da ya da sohbetler eşliğin de kaşıklamaya kaldı:)Sizler de yaptığınız da afiyet bal şeker olsun..

Notlarım:Ev de olan herhangi meyvelerle de olan güzel hafif pratik bir meyve salatası için haydi bir dolaba bakın hangi meyvelerden varsa kesin katın harmanlayın.Çabucak hazırlayıp yiyin derim.Haa illa su muhallebisinin olması da şart değil.Benim bir gün önceden yaptığım vardı.Hazır olduğu için değişiklik adına kattım meyve salatama hoş,güzel oluyor yemesi.Çok yakında su muhallebisinin tarifini  de yazacağım aklımda.
Bir de hepimizin hayatı bu "ELVAN ELVAN" meyveler gibi renkli ve  şeker tadında devam etsin.Sevgilerimle



75 yorum: Leave Your Comments

  1. Canım gecenin bu saati bana yapılırmı bu:)))Su muhallebisini çok severim meyva salatasına çok yakışmış bahar gibi rengarenk ellerine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deryamm ohh ne güzel sevmen pek seveni yoktur yapılmaya yapılmaya yeni nesil neredeyse ileride adını bile duyduğunda ay o ne diyecek:))Canımm çok teşekkür ediyorum sevgilerimle..

      Sil
  2. Renkli renkli ne guzel ellerine saglik, afiyetler olmustur bile..Evet su muhallebisinin tarifini bekliyoruz ozaman..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili dostbahçeminlezzeti.En kısa zamanda su muhallebisinin tarifi geliyor canımmm.Çok teşekkürler sevgilerimle..

      Sil
  3. bak hele tühh aklıma gelseydi önce ben yapardım bunu, çocukluğum aklıma geldi, seyyar satıcı muhallebici amcadan ne yerdik....
    meyva salatasıda bi başka çekici gece gece ağzım sulandı keşke uykum kaçmasaydı...
    benimkisinin Armudu bol olsun lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh haaa haa Muratza öyle siparişle olmaz evde hangi meyvelerden varsa onları katarım:))Şansına artık :))

      Sil
  4. Eline sağlık çok güzel görünüyor:)su muhallebisi tarifini sabırsızlıkla bekliyorum...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elif tatlım çok teşekkürler .Bir kaç güne kadar su muhallebisinin de tarifi geliyor canımmm.Benden de kocaman sevgiler:)

      Sil
  5. Vuhuuuu negzel yiyecek olmus bu krakerimmm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vuhuuuu ya Aslısınım bir güzel bir nefis oluyor hadi yap beni de çağır bizde ki o gün bitti inan ki:))Krakerin öpüyor seni:)

      Sil
  6. Ayni duygular içindeyiz canım.Görmeden de yürekleri hissedebilmek ne güzel:)
    Ayrıca meyve salatası da ayrı bir güzel.Ellerine sağlık canım:)
    Ayrıca dediğin gibi; Hepimizin hayatı bu ELVAN ELVAN meyveler gibi renkli ve şeker tadında devam etsin.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seval'im canım güzel dileklerine beğenine çok teşekkürler canımmm.sevgilerimi yolluyorum .

      Sil
  7. CANIM BU ARLAR ÇOK HMARAT OLDUN SEN MAŞALLAH DA
    YANİ BÖYLE TATLI TARİFLERİ VERİNCE BEN Bİ HOŞ OLYORUM
    ELLERİNE SAĞLIK
    HAYIRLI CUMALAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aahhh ahh Seyyahım gülüm bu hamaratlık bana kilo olarak geri dönmelere başladı vallahi.Ne yapacağım bilemiyorum.Yapsam bir türlü yapmasam evden istiyorlar ee ben de haliyle yiyorum:))Sen gel ben sana en ala tatlılardan yaparım kuzum .sevgilerimle.

      Sil
  8. Beslenmesine artık dikkat eden biri olarak, tatlın tam bana göre Vişnap'ım.
    Ellerine, o güzel yüreğine sağlık balım.
    İmza: Seni pek çok seven Gisi'n :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GİSİ'm bak ne tesadüf canım bu meyve salatası tam senlik olmuş o zaman.Oyy oyy vişnapın da seni çok seviyor ve kocaman öpüyor canımın içi..

      Sil
  9. yani ben su muhallebisi hiç sevmezdim ama bu tarifi görünce yapmak geldi içimden çok güzel olmuş hayatım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Senemciğimm bak bu şekil yap su muhallebisini bile sade olarak bile yemelerini çok seveceksin canımm bir dene sevgilerimle...

      Sil
  10. Merhabalar,

    Cuma'nız hayırlı ve mübarek olsun efendim. İnşallah tüm insanlığın da hayrına vesile olur.

    Su muhallebili meyve salatanız gerçekten çok güzel olmuş. İkram edilmek üzere konulan servis tabağındaki görünümü insanı çok etkiliyor. Elinize, emeğinize sağlıklar olsun. İşte insan her bir nimete bakınca o nimetin güzelliğinde Cenab-ı Hakk'ı görmeli. Allah, biza şah damarımızdan daha yakınken (Kaf Suresi:16. ayet-i kerime), onu en umulmadık yerlerde arıyor, ya da bizi Allah'a ulaştıracak vasıtalara başvuruyoruz. Oysa Kendisi Yüce Kitabında zaten söylüyor. Ben size şah damarınızdan daha yakınım diye...

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Recep bey içten dualarınıza binlerce amin diyorum.Rabbimize binlerce şükürler olsun bizlere bu güzel nimetleri verdiği için ,olmayan kullarına da daha daha fazla vermesini diliyorum yüce Rabbimden.Beğenileriniz için çok teşekkürler ,sağlıkla,afiyet ile kalın..

      Sil
  11. tam meyve şöleni olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutfağabuyrun canımmm çok teşekkür ederim beğenmen beni mutlu etti canımmm sevgilerimle..

      Sil
  12. canım bu ne güzel bir kup böyle...
    çok güzel görünüyor...
    ellerine sağlık.........

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Can şirinem çok teşekkür ederim canımmmmm .

      Sil
  13. SU MUHALLEBİSİNİ MEYVELERLE BULUŞTURMAK GÜZEL BİR FİKİR :) AFİYET OLMUŞTUR KESİN :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. susamçörekotum.evet canım çok çok güzel oluyor.Oldu ve bir daha yapmam istendi ev halkı tarafından:)))Canımm sevgilerimle..

      Sil
  14. Vişnapçım, güzel yüreklim..İyiki varsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ARSELİ-CE'm senin yüreğinin güzelliği o arkadaşım,sevgilerimle.İyi ki sen de varsın canımmmm.

      Sil
  15. Ayyy tatlım harikasın ya muhallebi içimi açtı ellerine sağlık...
    Bu kayan kalplerde çoook tatlı olmuş tıpkı sen gibi:))
    Elvan elvan...
    Zarif arkadaşım kocaman öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeker Banu'm kalplerimin hepsi al senin olsun canımmmm .Bende seni en kocamanından öperimmm.

      Sil
  16. Normalde su muhallebisni yemem. Ama böyle bir görüntü karşısında söyleyecek söz bulamıyorum. Bunu kesin yerdim
    Nefis nefis.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilaycığım vallahi meyvelerin arasında su muhallebisini yemek çok keyifli oluyor.Tavsiye ederim bir dene canımmm.

      Sil
  17. Harika görünüyor birde önüme hazır gelirse bayılırım:))
    Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Kuğum gel ben sana hazırlarım aynısından .

      Sil
  18. ellerine sağlık muhteşem gözüküyorlar, ben de geçen bir videoya rastlamıştım youtube da aklıma direkt sen geldin

    [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ughky2NswdI[/youtube]

    YanıtlaSil
  19. Hımmm bak bu meyveler çok şahaneymişler.Mert bana da keskin bıçak verin kesim biçim doğrayım ne kadar meyve varsa:) Teşekkür ederim arkadaşım..

    YanıtlaSil
  20. Rengarenk ne kadar da şirin,bir o kadar da nefis gözüküyor canım,aklım kaldı sabah sabah :)
    Afiyet şifa olsun inşAllah..
    O face sayfamız kapandı malesef:(
    Resimlerimizi yayınlayanları görünce birbirimizi haberdar edip,o sayfaları uyarabiliriz.
    Şimdilik yapabileceğimiz başka bir şey yok gözüküyor:(
    Güzel haftalar diliyorum canım.
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ZEL'işim canım çok teşekkür ederim.vallahi bir site var orada kendi resimlerimi gördüm insanın nasıl da canı sıkılıyor twitterden linkini de verdim zaten herkesler takip etsin diye.hatta yorum yazdım cevap bile vermediler:(Allah bu emek hırsızlarını ıslah etsin canım ya..

      Sil
  21. Gerçekten de rengarenk bir tatlı, hem de çok hafif ve sağlıklı, ellerine sağlık Vişnap:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili zemberekkuşu nickin çok güzel.Çok teşekkür ederim canım beğenmene çok sevindim sevgilerimle..

      Sil
  22. Çok haklısınız,insan görmese d hissebiliyor.Mesela blog yazmak bana hep iyi gelir,bir nevi rahatlama Vişnapçım.
    Su muhallebisinin meyveli hali iyi fikirmiş,hem göze hitap ediyor hem mideye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ihlamurcuğum canım ben de içim daralsa yada tam tersi sevinçten havalara uçsam hemen duygularımı yazıp paylaşasım geliyor.Burada blog dünyasında ki dostluklar çok güzel gerçekten .Canımm beğenmene çok sevindim teşekkür ettim.

      Sil
  23. Vişnapcım nasıl güzel bir tatlı bu.. Renkler harika, zaten kış günü canım çilek istedi..
    Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh ahhh Hülya'm akşam eşime fotoğrafları gösterdim hemen buzdolabına yöneldi.Noldu noluyor dememe kalmadan meyve salatası garanti dolaptadır deyip aç karına yedi vallahi dayanamayıp:))Canım çok teşekkürler.

      Sil
  24. Bakınca içim açıldı baharı hatırlattı ellerine sağlık sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi Sibelciğim bana da keşke yaz olaydı şeftali karpuz,kavunlarla da yapardım dedim.Artık yaz gelsin onu da yaparız rengarenk canımm çok teşekkürler..

      Sil
  25. slm....
    meyve salatasını çok severim ama su muhallebisiçi hiç bilmiyorum denencekler arasına aldım tarifi....
    sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BAL ANNE'm bu aralar su muhallebisinin tarifini de yayınlayacağım .Biraz işlerim vardı tarifini yazamadım fotoğrafları hazır oysa:)Dene şekerim çok lezzetli oluyor.sevgilerimle.

      Sil
  26. mıuhallebi ve meyve bu saatte yesem bi zararı olmaz değil mi?
    çok severim çünkü:) eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nanemaydanoz sofram kilo yapmaz löp löp et olmaz ah ahh diğer şerbetli tatlılarda öyle olsa nolurdu ki:))bunu ye ye canım birşeycikler olmaz .Sevgilerimle .

      Sil
  27. Su muhallebisi en sevdiğim sütlü tatlıdır, meyve ise benim için başlı başına bir olaydır. İkisinin karışımını düşünemiyorum. Hemen denemem gerek. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili İlhan gerçekten denenesi bir tarif dediğiniz gibi.Yemesi de nasıl keyifli oluyor:))Teşekkürler .

      Sil
  28. of of sen ne yaptın vişnapım,nereden buldun bu mevsimde çileği.canım nasıl çekti anlatamam,mis olmuş mis eline sağlık tatlım.öpüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh haa haa Reyhan'ım beni bu soğuk havalar mahvediyor.canım sıkıldıkça mutfağa atıyorum kendimi:))Canım ben de çok öpüyorum .

      Sil
  29. Mis mis bir görüntü var karşımda :) Ellerine sağlık canım ..Çok hafif olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşegül'üm canımm çok teşekkür ederim ,sevgilerimle.

      Sil
  30. ellerine sağlık vişnapcımm:))Bu nasıl güzel nasıl renkli bir foto öylee:))su muhallebisinin tarifini de bekliyoruz tatlişkom:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeyno'm aklım senin o güzel kabağında kaldı gelip gidip seyrediyorum ve en kısa zamanda yapacağım:)Su muhallebisinin tarifi de çok yakında geliyor canım çok çok sevgilerimi yolluyorum.

      Sil
  31. Yanıtlar
    1. Çok çok yakında vişnap'ın mutfağından geliyor tarif ZEYNO'm huu huuuhhuu az sabır:)))

      Sil
    2. TATLİŞKOM HUHUHUUUU:))SU MUHALLEBİSİNİN TARİFİNİ BEKLİYORUZ:)

      Sil
  32. ellerinize saglık.mütişşş görünüyor.takipteyim.banada beklerim:)sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Zerrin beğenmene çok sevindim,güzel ziyaretin için çok teşekkür ederim .Tabii ben de gelirim canımmm.Sevgilerimle..

      Sil
  33. canımm günaydınlarr sabah kahvesine geldim:)bir baktım renk renk meyveler meyve hic sevmem ama ne yalan söyleyim sabah sabah iştah açıcı görünüyor:)))içim acıldı valla sabah sabah:)) ellerine sağlık vişnapımm öpüyorum seni kocamannn:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gel canımm gel bekledim trafik mi var dı? kahve soğudu.Sen gel ben yeniden yaparım ama gelirken o güzel muffinlerinden,turtalarından da isterim:)Meyve sevmeyenler daha sevmiyoruz demesinler diye süsledim onları canımcım.Çok ÖPÜYORUM.

      Sil
  34. Çoook ama çoook güzel ellerine sağlık canım , bayıldım :)) hatta bayılmamaklada kalmayıp yüzsüzlük edip bende istiyorummm demeliyim :)) ama fotolara bakınca zaten tadına bakıyor gibiyim sevgilerimle , güzel ellerine tekrar sağlık ellerin dert keder görmesin :))
    http://seviminaskanasi.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bernacığımm canımmm oyyy ne demek canımmm hepsini al senin olsun beğenmene çok sevindimm.Çok teşekkür ediyorum,sevgilerimi yolluyorum canımmm.

      Sil
  35. Ellerine sağlık hakikaten cıvıl cıvıl renklerlerle çok güzel olmuş. Bu karanlık yağmurlu günde bile içim açıldı. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım kekiğim çok teşekkür ediyorum beğenin beni mutlu etti.Benden de kucak dolusu sevgiler..

      Sil
  36. Nefis görünüyor. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak Bu Harikammm canımmm çok teşekkürler ediyorum güzel yorumuna beğenine..

      Sil
  37. resimler çok güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
  38. Ellerine sağlık hakikaten cıvıl cıvıl renklerlerle çok güzel olmuş. Bu yağmurlu günde bile içim açıldı. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm çok teşekkür ederim.Benden de en sıcak sevgiler sana gelsin canımmm.

      Sil