Vişnap

Su Muhallebili Meyve Salatası...

75
Beni sevenlerin varlığı bana güç veriyor diye sözlerime başlamak istiyorum bu yazıma.Bu da nereden  çıktı şimdi derseniz,bilmem sevenlerim yanımda olamasalar da ruhlarını,yüreklerini yanımda,yüreğim de hissediyor ve de onları çok özlüyorum.Böyle hafif bir hüzün geçişleri yaşar gibiyim şu an.Ahh bir merhaba bile dememişim çok ayıp bana:((Umarım mazur görürsünüz.
Kocaman  kocaman MERHABALAR..
Bugün akşam yemeğinden sonra tatlımız değişik hafif olsun deyip çok güzel meyve salatası hazırladım.Renkleri böyle elvan elvan ,cıvıl cıvıl olsa diye de gönlümden geçirdim.Oldu da istediğim gibi şükürler olsun.Biraz da su muhallebisinden kattım aralarına beyaz mini mini küpler halinde uyumları şahane.Haydi geçelim kolay tarifimize.
Malzemeleri:
Bir elma
Bir armut
Bir portakal
Bir muz
İki kivi
9/10 adet çilek
Bir nar
Bir porsiyon su muhallebisi 
Bir portakalın suyu
Bir limonun suyu
Pudra şekeri
Tarifi:
Önce portakal ve limonun suyunu sıkıp hazır edelim.Sonrasında bütün meyvelerimizi yıkayıp çabuk kararan elma,muz,armutu en sona bırakalım.

En sıkıcı olanı nar,tanelerken bir ara darallar geldi içime.O yüzden ilkin narı taneledim,iş yarılandı diye de sevindim:))
Diğer meyvelerimizin muz,kivi,çilek,portakalın kabuklarını,saplarını temizleyip,soyup dilimleyelim.Küp küp doğrayalım ve büyükçe karıştırma kabına ilave edelim her doğradığımız meyveyi.

Narımızı da alalım diğer mini meyvelerimizin yanına.Üzerlerine limon ve portakal suyunu da boca edelim.Şimdi sona bıraktığımız hani kararmasınlar diye ayrı bir özen gösterdiğimiz meyvelerimiz de.Onların da kabuklarını soyalım dilimleyip mini mini doğrayalım.

Bir gün önceden pişirip hazırladığım su muhallebisi vardı buzdolabında.Onu da mini mini kimi kare,kimi dikdörtgen olacak şekilde kesip kattım meyve salatamın içine. Çok hoş durdular .Hemen diğer meyvelerin arasına katalım ve bir tahta kaşıkla harmanlayalım ki her tarafları portakal ve limon suyuna bulansınlar.

Bir de üzerlerine bol bol pudra şekeri dökelim.Hepsi bu kadar.Sonrasında iş elimiz de kaşıkla hazır meyve salatımızı televizyon karşısın da ya da sohbetler eşliğin de kaşıklamaya kaldı:)Sizler de yaptığınız da afiyet bal şeker olsun..

Notlarım:Ev de olan herhangi meyvelerle de olan güzel hafif pratik bir meyve salatası için haydi bir dolaba bakın hangi meyvelerden varsa kesin katın harmanlayın.Çabucak hazırlayıp yiyin derim.Haa illa su muhallebisinin olması da şart değil.Benim bir gün önceden yaptığım vardı.Hazır olduğu için değişiklik adına kattım meyve salatama hoş,güzel oluyor yemesi.Çok yakında su muhallebisinin tarifini  de yazacağım aklımda.
Bir de hepimizin hayatı bu "ELVAN ELVAN" meyveler gibi renkli ve  şeker tadında devam etsin.Sevgilerimle