Vişnap

Foça Restaurant...

34
Geçtiğimiz günlerde arkadaşım sevgili blogger
seneminyemekleri güzel daveti ile çok nezih bir mekanı keşfettik.focabalik Adını hep duyardım bir türlü gitmek nasip olmamıştı.O gittiğimiz gün gerçekten çok lezzetli menülerini daha önce niye gidip te tatmadık diye büyük pişmanlık duydum.Kapıdan içeri adım atışımızdan,ayrılma veda vaktine kadar geçen süre içinde öylesine sıcak,öylesine güler yüzlüydüler ki .Adeta kendimizi evimizde gibi hissettirdiler bizlere.Çok sevgili şefimiz Engin beye,işletmeci sevgili  Burçin hanıma buradan  kocaman sevgilerimi yolluyorum.Sevgili şefimiz bize o nefis ızgara balık köftesinin sırrını vermedin .Buradan yine tekrarlıyorum bıktırana kadar devam diyorum tarifini  istemelere.
O gün sevgili arkadaşlarımla  çok neşeli bol kahkahalı bol lezzetli geçti günümüz.Ya o son lezzetli tatlı tabakları ah ahh yemesek aklımız kalacaktı. İyisimi midemiz de dursun deyip yedik. Yollarda yuvarlanarak gittik adeta:)
Menüler şahaneydi  balık ancak bu kadar  güzel maharetle  işlenirdi.Emeği geçenlerin herkeslerin ellerine sağlık olsun.

Ara sıcaklarımız sıcacıktı .
Salata tabağımızın sebzeleri bahçeden yeni toplanmışcasına tazecikti.
İşte yolda yuvarlanarak gitmemizin suçlusu nefis ötesi sıcacık fırın helvamız.Öylesine lezzetliydi ki damaklarda eriyip gidiyordu.Bu güzel günün menüleri hangi birisini saysam bilemedim.Aklıma gelenlerin hepsini sayıyorum.Mutlaka unuttuklarım olacaktır affedin beni diyor ve lezzetleri sayıyorum.
Baharatlı balık,kurutulmuş domatesli patlıcan söğürtmesi,şevket'i bostan,zengin salata tabağı,soya soslu uskumru,somon pastırma,deniz börülcesi,koruk,ahtapot salatası,kabak çiceği dolması,Ara sıcak tabağı o da muhteşemdi.Tabaktakileri saymadan geçemeyeceğim.Levrekli beğendi,yengeç bacağı,okyanus lokumu,Foça böreği,Rum böreği,ızgara balık köftesi.Girit böreği.Ya pırasalı mısır ekmeği ahh o başlı başına bir şölendi.

Tatlı tabağımız da tatlımı tatlı nefis mi nefisti.Ayva tatlısı,ev yapımı baklavalar,incir tatlısı,şam tatlısı,revani.Kaymak eşliğinde  tatlıların tatları tavan yapmıştı.

Günün finalini sıcacık fırın helva ile yaptık.Ve bir güzel günün sonuna daha geldik.Bizleri kapıya kadar güler yüzleri ile uğurladılar .Yine bir başka gün de buluşmak üzere vedalaştık.

Böylesi nezih güzel geçen günümüz için emeği geçenlere tekrardan çok teşekkürler ediyorum.sevgi ile muhabbet ile kalın.
Bir arada beraber olduğumuz sevgili blogger arkadaşlarım:
Bir minik not sana gelsin sevgili Ayşegül'üm.en kısa zaman da bloğunu açıyorsun ve sıralamalarda seni de blog adresinle görmek istiyoruz.

Canım Aytül'üm birbirinden güzel fotoğrafların için çok teşekkür ediyorum.
Hepinize kocaman sevgilerimi yolluyorum sağlıkla,huzurla,ağız tadı ile kalın.