Vişnap

Yorgundu Kadın...

10

Kadın hoş kadın kendince güzel.Kadın çok düşünceli.Çayından büyükçe bir yudum aldı .Belli ki sıcaklığından  ağzı yandı.Yürek yanığının yanın da ağzı mı yanmış duymadı ruhu acıyı.Gözleri iri iriydi.O Kadar çok hüznü barındırıyordu göz bebeklerinin harelerinde.

Acıyı yudumlamaya o kadar alışmış ki yorgun bedeni minicik mutluluğu görse  eminim kaldırmaz bünyesi.Ne kadar zamandır oturuyordu hiç etrafına bakınmadan kendi içinde geçmişte şimdi ki an da belkide gelecekte yorgun gezintiler içindeydi.

Bundan sonrası nasıl olacaktı acaba birazcıkta olsa hayat çizgisi yolunda düz ilerleyebilecekmiydi?Sanmıyordu böyle gelen böyle giderdi düşüncelerin de .Öyle çok isterdim ki yanına gidip bir iki kelime ile söze başlayıp benimle konuşup dertlerini anlatmasını.

Belki birazcıkta olsa içini dökmenin rahatlığı yansırdı güzel yorgun yüzüne.Onunda peşinde koştuğu koşupta yakalayamadı umutları vardı mutlaka.Belli ki kavuşamadığı umutlarını yeşertemeden sarartmıştı.Tıpkı sararıp dalından kopan hüzün yaprakları gibi...

Gözü saate takıldı baktı kıpırdadı yerinde usulca.Belli ki gitme vakti geldi.İstemedim gitmesini kalmalıydı daha biraz daha .Belki yorgun hüzünlü yüzünü aydınlatıp ufacık bir gülümsemenin kırıntısını oturtabilirdim dudağının kenarına.İşte yine bir dar zaman çarkları içinde öğüttü hayat onu ve de beni ve de hepimizi...

10 yorum: Leave Your Comments

  1. Belli ki sıcaklığından ağzı yandı.Yürek yanığının yanın da ağzı mı yanmış duymadı ruhu acıyı.

    Vişnabım canım her şey bu sözlerde saklı
    kalemine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Şengül'üm çok haklısın çekilen acıların yanığı hiç bir yanığa benzemiyor be şekerciğim.Bana çok dokunduydu Kadının hali.Bir de yardımcı da olamamak acıydı. o da benim acım oldu o gün.Canım sevgilerimle...

      Sil
  2. Zaman azizim tüm acılara verebileceğim en uzun ve en ağır cevap bu !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman en tesirli ilaç derler.Haklısın GÖK-TÜRK ahh bir de o zaman çok uzamasa da bir an önce acıyan kanayan yaralar sarılsa.

      Sil
  3. Aldın götürdün beni "O kadına"...Mükemmel bir yazı..Tebrikler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Beyaz Sayfam yüzünde ki hüzün çok dokunduydu bana .Umarım onun da yüzü güler.Sevgilerimle canımmmm.

      Sil
  4. canım benim nasıl güzel bir yazıı ne güzel anlatmış bir kadının iç dünyasını:( bayılıyorum senin bu yazılarına emegine ellerine saglık öpüyorum senii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aytülüm ne bileyim be canımcım fazla mı duygusalım ne ?Aslında öyle de değilim ama merhametliyim o kesin.Ben de seni çok çok öpüyorum şekerciğim...

      Sil
  5. içten içe yaşarız paylaşılmayan duyguları bazen...Dışa vuramayız yüreği yakarda geçer bir zman snr küllenir.Hayat devam ettikçe döne döne yaşarız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eletciğim küllenmez be canımcımm hep yürekte bir yangın olarak kalır için için yanar da durur o acılar.Birazcık dert rüzgarında yeniden alev alıverir.Öper özlemle sarılırım canımcığım..

      Sil