Vişnap

Yeni Bir Mim'im Daha Var ...

4
Sevgili Beyaz Sayfam güzel ve de en en güzeli çok kolay olan mimimi bloğundan aldım ,geldim cevapladım bile.Canım mimlerden çok keyif aldığımı belirteyim.Çok teşekkür ediyorum.Sevgi ile kal canımmm...





1:) Favori rengin ?

Kırmızı.

2:) Favori hayvan ?

Filler.

3:) Favori sayı ?

Çift sayılar.

4:) Favori içecek ?

Su.

5:) Face book'mu,Twitter'mı ?

Twitter

6:) Tutkunuz ?

Bloğum.^^

7:) Favori gün ?

Çarşambaları

8:) Favori çiçek ?

Leylak.

9:) Hediye almak mı,vermek mi ?

Her ikisi de.

Ben de bu mimi  sevdiklerimin isimlerini unuturum da bana gönül koyarlar  endişesi ile tek tek isim vermeden almak isteyen herkeslere veriyorum.Şayet alıpta cevaplarsanız beni çok mutlu edersiniz. Hepinizi sevgi ile  sarılıp kucaklıyorum.Hoşçakalın ...















4 yorum: Leave Your Comments

  1. Vişnapım sende sevgiylen kal..:):)
    öptüm :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel olmuş sahiden:)mutluluk verici.
    Mutluluk hep küçük ayrıntılarda saklı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nalan yeter ki o minicik ayrıntıların farkında olalım .Değerini bilelim değil mi canımmmm:)

      Sil