Vişnap

Beyaz Sayfa'mın Mim'i....

14
Çok çok sevgili  http://sayfambeyaz.blogspot.com/  ( Beyaz Sayfam ) beni mimlemiş .Geçende mimlemişti oyyyy sorusu çalışmadığım yerden çıkınca yapamamıştım.
Ve dolayısı ile sınıfta kalmıştım.Şimdi bu mimimi cevaplarsam belki sınıfı geçerim diye umut ediyorum .Haydi bana kolaylar gelsin...
Mim sorularımız

1:)    Günün nasıl geçti?
Bugünüm biraz ütü,biraz yemek işleri ile geçti. Bir de quup'ta çok vakit geçirdim..
        2:)   İsim vermeden bahset.
O benim en kıymetlim.Onu bir gün dahi görmesem,sesini duymasam o günüm çok anlamsız olur diye düşünüyorum.Çok  şükür her gün iletişim içindeyiz...
    3:)   Neden hep cam kenarı?
Karşı sahilleri,denizi,denizin üzerinde gelip geçen gemileri,yelkenlileri,
balıkçı motorlarını görmek çok hoşuma gidiyor. Gözüm gönlüm açılıyor.
4:)  Bugün kendin için ne yaptın?
Uzun zamandır içi karman çorman olan çantamın içini çok güzel düzenledim.Fazlalıkları da attım.Çantam biraz nefes aldı.
5:)  Twitter ana sayfanı aç ,ilk gözüne takılan?
Zaten Twitter ben de hep açıktır.Ana sayfama baktım.Sevdiğim arkadaşlarımın  Twittlerini gördüm.
6:)  Düşün ki o bunu okuyacak.

Mutlaka  okuyacak o beni çok sever,ben de onu çok severim.

7:) Kahkaha atmana sebep olan karikatürler?

Evet var hala unutmam o karikatürü.Konusu yemeği yakan kadının kocasını kapıda karşılama şekli kılığı kıyafeti idi.Hala çok gülerim.

8:) Klavyeye bakmadan bir şeyler yaz.

:ŞŞŞŞŞ:ŞŞ  ahh yaaa bir sürü gülücükler yapayım derken büyük büyük Ş'ler sardı her yanımı:)

9:) Bir cümle düşün sonra  kelimelerin yerini değiştirerek yaz.
İzine basma cahilin,sözüne gitme şeytanın...

Huuhh  bitti itiraf ediyorum,son soruda zorlandım.Ben de bu güzel mimi kimler arzu ederse onlara yolluyorum.Yazdıklarımı okuyup beni mutlu ettiniz.Hepinize kucak dolusu sevgilerimi yolluyorum.
Sevgili Beyaz Sayfam tekrardan çok teşekkür ediyorum .sevgi ile sağlık ile kal canım..







         

14 yorum: Leave Your Comments

  1. Ne kadar içten cevaplar bunlar :) Seni şahsen tanımasam da pozitif enerjini yüzlerce kilometreden hissedebiliyorum vişnapcım :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banucuğum inşaallah en kısa zamanda tanışacağız.Sen de bana çok pozitif enerji veriyorsun canım.Sevgilerimle ..

      Sil
  2. Oyy canımın içi..Ne tatlı mim cevapları bunlar böyle..O şşş li gülücüklerini seveyim senin..
    çok öptüm, hoşkal :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyaz Sayfam hani kanım kaynadı derler ya hah işte seni reel olarak tanımasam da bilmem nedense çok kanım kaynadı sana canımmm.Cevaplarımı beğenmene de ayrıca çok sevindim şekercimmm.sevgilerimleee..

      Sil
  3. sonunda girebildim canım yaşasınnn:) dedim ne olur ne olmaz net iyiyken bakimm:) öncelikle görsel harika çok çok şeker ve cevapların da bir o kadar sıcak ,samimi,şeker herzamanki gibi canım benim:))sağlıcakla kal:)çooook öpüldün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanemciğim net hepimize arada soğuk şakalarını yapıyor.Tek değilsin .Beğenmene çok çok sevindim .Ben de seni çok öpüyorummmm.

      Sil
  4. SAMİMİ BİR MİM OLMUŞ VİŞNEM
    HAYIRLI CUMALAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şengül'üm geçtiğimiz cuma ardımızda kaldı ben onu kaçırmışım çok teşekkür ediyorum geçikmeli de olsa. Önümüzdeki cumanı şimdiden kutluyorum hayırlarla dolu geçsin canım sevgilerimle...

      Sil
  5. İzine basma cahilin,sözüne gitme şeytanın...Bu sözü çaldım haberin ola

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Reyhaneciğimm ben de çok beğendim çok anlam dolu bir söz.Beğenmene sevindim...

      Sil
  6. :)Böyle ce hakkınızda daha da fikir sahibi olduk...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nalan biraz sonra bir başka mim sorularını daha cevaplayacağım.Benimde çok severek okuduklarımdandır o kişi hakkında fikir sahibi olmamıza yardımcı oluyor gerçekten..

      Sil
  7. Bizde Kral ile böyle soru cvp yapıyoruz ama genelde o hep dinler..

    YanıtlaSil
  8. Bir Erkeğin Günlüğü Kral'a sevgilerimi yolluyorum...

    YanıtlaSil