Vişnap

Anne...

6
Sahi senden mi doğdum anne?
Yollar nehirler kuşluk vakitleri dururken,
Bir insandan mı doğar bir çocuk

Anne senin yüreğin taş olsa dayanır mı ?
Kuş olsa çiçek olsa gündüz olsa ?
Kırılmaz mı acıdan bir sap menekşenin boynu ?

Bu kez dağlar doğursun beni anne .
Sen de ılık bir yağmur ol .
Durmadan yağ kanayan yerlerime .

                                               Haydar Ergülen.

6 yorum: Leave Your Comments

  1. Su gibi akıp gitti satırlar..

    YanıtlaSil
  2. Beyaz Sayfam ahh ahhh ya ben nasıl gittim minicik çocukluğuma düşüpte dizlerimi kanattığım annemin saçlarımı okşadığı geçmiş zaman dilimine .Çok duygulandım şiiri okurken.

    YanıtlaSil
  3. Nilgüncüğümm böyle bazı şiirler var tam yüreğe dokunanlardan kendimden anılar bulduğum.Bu şiir de onlardan ..

    YanıtlaSil
  4. ah anam canım anam derdime derman anam...ben sana derman olam desem dermanın derdi verende anam :(

    YanıtlaSil
  5. Eletim nasıl çok anlam dolu bir şiir değil mi canım.Adeta benim duygularım dile gelmiş bunu hissettim paylaşayım istedim.Canım sevgiler öpüyorummm

    YanıtlaSil