Vişnap

Gün Güzeldi...

5

Allah'ı ma binlerce şükürler olsun ki bugün dışarıya  çıkıp gezmelere gittim.Eşim bu gece iftar verdi.Benim de orada yanlarında olmamı öyle çok arzu etti ki .Ben yok gelemem kalsın gelmiş gibi olurum ben filan dedikçe inatçı bir şekilde ısrar edince bir de gerekirse seni kucağımda taşır merdivenleri indiririm deyince Ahh haaa  beni tüy gibi hafif mi sandın canım cancağızım deyip çok güldüm :))Tamam geleceğim dedim .Ama bir yandan da  öyle çok korkuyorum ki ya yeniden düşersem diye..Üzülmesini de istemedim.Çünkü eşim benim yaşam kaynağım,hiç üzülmesini istemem.O da sağolsun benim için aynı duygular da .Ahh haa biz bu kadar birbirini çok severiz ama  bizim de aramız da tartışmalarımız oluyor olmaz mı hiç?Çünkü hayat toz pembe değil ki.İlla  bir yerden karartısını siyah bulutlarını gösterecek ya Allah'tan o kara bulutları elimizle itip pırıl pırıl güneşi görebiliyoruz,Fazla bulutların içinde kalmadan .Neyse geleyim konumuza .Öğleden sonra geldi onun yardımı ile hazırlandım.Ama  bir eteğimi bulamadı evin içinde,ararken talan etti evi .Oysa orada gözünün önündeydi eteğim:))Baktım olacak gibi değil aşağı kata  inmek için ne yapabilirim?En güzeli oturarak inmek merdivenleri .Ve de  çok rahat indim.Çaresizlikler de  çok güzel çareler üretiliyormuş.Koltuk değneklerimi de aldım elime aksak tıksak yürüyorum odaya doğru ahh ha işte orada duruyor ya eteğim hemen aldım giydim.Yani şu erkeklerin bazıları ne kadar beceriksizler te Allah'ım yaa:)) Bana baktı ben de ona baktım.Bak bak bu ne?etek bu nasıl görmedin eteğimi ?diye şaka yollu iyi bir  alay ettim güldüm:)Bak pişkine bak hele ne güzel seni güldürdüm işte daha ne isterim diyor  :)) Canımsın yaa can eşim benim.Çıktık evden   doğru cafeye vardık, indim.Aman Allah'ım ilk beni karşılayan ,karşıma çıkan kedim Kibar Feyzom .Karşıdan beni görünce atlaya zıplaya koşaraktan yanıma geldi.Bacaklarımın etrafında dört dönüp kafasını bedenini alçılı bacağıma,sağlam olan diğer bacağıma sürüp sürüp duruyor.Oyunlar yapıyor bana.Halden anlamaz kedim:)Yüreğim ağzıma geldi hah şimdi bir daha düşecem bu sefer  kedim yüzümden pist dedikçe pist kelimesini yanlış algılayıp gideceği yerde daha da çok sokuluyor cilveler oyunlar yapıyor.Durdum öylece hareket etmeden  bekledim alsın benden hevesini bari diye yoksa  düşürecek beni yerlere:)) Nihayet çocuklar geldi kışaladı da rahatca geçtim gittim deniz kenarına oturdum.Ya böyle  bir de utanmalar hissettim koltuk değnekleri ile  hani sanki aciz kaldım ya  ne bileyim birden bire çok gücüme gitti:(Sanıyorum hasta psikolojisi hassas oluyor insan.Oysa ne var ki bunda kaza olmuş alt tarafı ..Beni görenler sevenler müşteriler olsun tanıdıklarımız olsun hepsi yanıma gelip geçmiş olsun dileklerini belirttikçe  gözlerim doldu .Yaaa birde  sulu gözlülük yapıyor böylesine huylarım da değişti galiba .Günlerdir yaklaşık 15 gündür hep ev de  kapalı yatağa mahkum olmaktan ne kadar çok sıkılmışım.Deniz,martılar,gemiler,karabataklar ,karşı sahiller hepsini ilk görüyormuşcasına tadını çıkartarak seyrettim baktım bakındım.Yanıma gelenlerle  hayatımın en çok fazla konuşmalarını yaptım muhabbetler sohbetler ettim doyasıya.Acaba hasta olunca benim çenem de  mi düştü yoksa diye yanımda ki arkadaşıma sordum.O da evet senin çenen de  düşmüş.Baksana hiç susmadan biteviye konuşuyorsun.Bıkmadın mı daha deyince.Yooo  bıkmadım bu kadar daha olsa konuşurum:))Deyince bol kahkahalı güldük gülüştük.Ezan saati yaklaştıkca sofralar kuruldu .Eksikler giderildi.Her şeyler tamamlandı sofralar da yerlerimizi aldık.Ezan sesi ile hummalı bir iftar açmalar başladı.İşte Ramazanın en  çok sevdiğim anlarından birini daha Rabbim bizlere nasip etti şükürler olsun.Yemekler yendi. Tatlılar tüketildi.Sırada gün içinde en hasret duyduğumuz çay faslı da başladı.Demli efil efil çaylarımızı  yudumlarken karşı sahillerin ışıkları da iyice belirgenleşti .Her biri elmas gerdanlıktaki parlak değerli taşlar gibi ışıl ışıl göz kırpıyordu biz karşısında ki sahilde oturan sakinlere.Bir iftarı daha  böyle  geçirdik.Geri kalan Ramazanımızın  günleri de eksildikçe bitti bitiyor  şunun şurasında 7 günümüz daha kaldı.Rabbim hepimizi hayırlı bayramlara eriştirsin .Sağlık ,afiyet ömür versin seneye  gelecek olan Ramazanımızı da sağlıkla karşılayalım.Sevgi ile  kalın sağlığımızın kıymetini kaybedince değil sahipken de bilelim.Ben de artık yavaş yavaş eve gideyim Bye bye.

5 yorum: Leave Your Comments

  1. Pırıl pırıl güneşli günleriniz olsun hep. Geçmiş olsun. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. CANIM ARKADAŞIM OH NE İYİ YAPMIŞSIN.AYNEN SENİN KADAR BENDE SEVİNDİM.DIŞARI ÇIKMAK ÇOK İYİ GELİYOR İNSANA .İNŞALLAH EN KISA ZAMANDA KOŞTURDUĞUN GÜNLERİ GÖRELİM O CAFEDE BERABERCE ÇAYLARIMIZI İÇELİM.BAK SEN İYİLEŞMEDİĞİN İÇİN PAŞABAHÇE TARAFINI TANITMAYA GELMİYORUM.SENİ BEKLİYORU ONA GÖRE.SEVGİLER

    YanıtlaSil
  3. nasılda güzel anlatırmışsın sen.. yaşıyor gibiyim inan..sen hep anlat emi canım ben okurum ..vişnap ım yalnız arada paragraf yap tatlım çabuk okunuyor aaaaaaaa kısa yazmış diyorum...geçmiş olsun da oluyo işte arada böyle şeyler allah bununla geçirmiş olsun başka göstermesin haaa bu arada söyleyim erkeler mi böyle yosa senle benim kocalar mı bilmem ama gözünün içine bakanı göremeyen bi tane de ben de şekerim hadi öptüm seni...

    YanıtlaSil
  4. canım benim :))) okurken nasıl mutlu oldum senin adına.Eminm çok eğlenmişsindir.Hep mutlu ve huzurla yaşa Allahım bir dah aböyl görünmez kazalar göstermesin.hahaha feyzoya çok güldüm :) hatırlarsan yemek yerken kendimi zor kurtarmıştım feyzodan :) seni seviyorum vişnabım

    YanıtlaSil
  5. Benim krakerim yaa. Bayiliyorum senin bu deki dolu, cocuksu yazilarina. Hep boyle hisset ve boyle ol recelimm

    YanıtlaSil