Vişnap

Buradan Atlasam Canım Yanar mı Annem?

10
"Anneme dönüyorum,yorgun yüzündeki yemyeşil gözlerine bakarak;
Buradan atlasam canım acır mı anne? diyorum.
Olmaz,diyor.Ben yanındayken sana bir şey olmaz,izin vermem.!

Şimdi yine uçurumun kenarındayım.
Bu sefer yalnız.
Annemin yüzünde ki yorgunluğu miras edinip kendime,
Uzun uzun bakıyorum uçuruma.
Susuyorum.!

Hayallerim geliyor gözlerimin önüne.
Karşılığını beklemeden tüm gücümle sevdiklerim.
En zor zamanların da yanında olduklarım 
ve hiç bir zor zamanımda
Yanımda bulamadıklarım.!

Yüzümü rüzgara veriyorum.
Kollarımı iki yana açıp soruyorum;
Buradan atlasam  canım  acır mı anne?

Sen duymasan da bu soruyu,ben cevabı biliyorum.
Ne atlayabiliyorum,ne kalabiliyorum.
Uçurumun kenarında dizlerimin üzerine çöküp ağlıyorum.

Sana,yalnızlığıma,yaşadıklarıma.
Canım zaten acıyor anne.
Atlayayım mı.?

                                            Alıntı.












10 yorum: Leave Your Comments

  1. çok duygulandım.anaların yerini hiç bir şey tutmuyor değilmi

    YanıtlaSil
  2. Çok güzelmiş:( canım sağol paylaştığın için.

    YanıtlaSil
  3. Çok duygulu hoş bir paylaşım.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. canım mimin var bende .http://oncelsengul.blogspot.com/2012/08/mimler-mimler-miiiiiiiimleeeeeeeeeeeer.html#comment-form

    YanıtlaSil
  5. Susmanın sabırdan kaynaklananı bir meziyettir. Bu sabrın sonu her zaman mutluluğa ve huzura varır. Senin de suskunluğunu bozacağın gün gelecek ve bugün yanında olmayan herkes o gün utançlarından susacak. Yüreğin dert görmesin vişnapcım :)

    YanıtlaSil
  6. Seyyahım canım Annem olaydı yanımda olaydı onun özlemi hasreti hep içimde ,yüreğimde hiç azalmıyor hep çoğalıyor Ana gibi yar olmaz diye çok doğru söylemiş büyüklerimiz.Canım sevgilerimle... Ahh bir de mimime çok mutlu olduğumu söyleyim hemen cevaplayacağım. Teşekkürlerimle canım..

    YanıtlaSil
  7. Sanemciğim canım çok teşekkür ederim.Beğenmene sevindim.

    YanıtlaSil
  8. Canım pembe kekiğim seni görmek güzel sözlerini duymak inan beni çok mutlu etti .Teşekkürler canım..

    YanıtlaSil
  9. Banucum canım arkadaşım güzel duygularına çok teşekkür ederim.Eletim geldi aklıma görse bu şiiri paylaştığımı ona da çok dokunurdu o da çok severdi eminim.Sevgiler canım banumm

    YanıtlaSil