Vişnap

Nereye kadar ?

4



Hani kendimi öyle iyi tanıyorum ki o son damla bardakta taştı taşmak üzere.Taştığı an da bitecek her şey .Sevmiyorum kaprisleri,sevmiyorum kıskançlıkları :( Neysen o olsan da rahat etsem ben de.Aman şöyle mi yaman böyle mi diye diye ömür geçmiyor.Geçse de tat alınmıyor.Acılaşıyor her nefes alışlar:(Sabırsızım feveranım ama hep frende basılı tutmaktan yüreğim yorgun düştü. .Sal kendini ferahlat ruhunu diyor iç sesim.Yine sen geliyorsun gözlerimin önüne  üzülmelerin kırılmaların geliyor.Seni yıkmak istemediğimden kendimi paralıyorum be canım az sen de  orta yolda olsan da üzmesek birbirimizi.Kendimden çekiniyorum koptu kopacak son tutunduğumuz ipler..Canımın yanmalarını istemiyorum artık.

4 yorum: Leave Your Comments

  1. Denemelerın basarılı kutlarım Vısnap

    YanıtlaSil
  2. üzücü olsada güzel dizeler canım yüreğine kalemine sağlık...selamlar olsun

    YanıtlaSil
  3. Canım Gelibolum teşekkür ederim canım işte arada duygular çoşuyorda kabına sığmayınca böyle dökülüveriyor.Beğenmene sevindim canım sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. Ramazan dert söyletir derler ya işte o esna da demek ki çok dertlenip ,içlenmişim. kutlaman beni çok mutlu etti .Sevgilerimle..

    YanıtlaSil