Vişnap

Tavuk Haşlama..

8


Bugün  yemeğimiz hem hafif ,hem de tembel işi olsun deyip geçtim mutfağa Haydı bakalım 2 dakika da hazırlayalım  bir çırpıda:)Önce her zaman ki gibi malzemeleri yazalım.

Malzemeleri:

Kişi başı 2 tavuk baget
Yeterince patates
Havuç
Bir kuru soğan 
Bir yemek kaşığı tereyağı
Kırmızı pul biber
Kekik
Kara biber
Tuz 
Su

Tarifi:

Derince bir tencereye  yıkayıp soyduğumuz ve  iri kuş başı doğradığımız patateslerimizi ardından kabuklarını soyduğumuz havuçlarımızı da iri kuşbaşı formatında doğrayıp koyalım .Daha sonra yıkadığımız tavuk bagetlerimizi ve kabuklarını soyduğumuz kuru soğanlarımızı da iri yan yan piyazlık şekli ile doğrayalım.Üzerlerini geçecek kadar su ilave edelim.Tereyağını ve baharatlarını da katalım .Tuzunu da koyalım ve ocağa alıp orta ateşte  sebzeler yumuşayıp tavuk bagetler de kemiklerinden ayrılana kadar pişirelim.Biz de bu arada soframızı kuralım bir yandan.Hepsi bu kadar göz açıp kapayıncaya kadar pişti bile.Ağzınızın tadı hep bal damlası gibi olsun.
Afiyetler olsun...


8 yorum: Leave Your Comments

  1. Ellerine sağlık canım benimmm:)bayılırımm.

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık. Çok leziz ve iştah açıcı bir görüntüsü var.

    Saygılar..

    YanıtlaSil
  3. :) bende dün kendime yemek için yapmıştım. Afiyetler olsun canım

    YanıtlaSil
  4. Sanemciğim sağol canım birde pratik ki yapımı bıkmasam her gün yaparım vallahi:))Sevgiler canım....

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Fuat Gencal bir gün öncesi bende sizin bloğunuzu gezmiştim.Çok beğendim vakit geç olduğundan yorum bırakamamıştım bu sabah ziyaretinizi görmek beni mutlu etti .Diğer bloglarınızıda ziyaret etmek istiyorum.Tekrardan çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. Senem güzel arkadaşım epey arası geçti yeniden yapsak mı tavuk haşlama?Canım sevgiler yolluyorum sana kucak dolusu..

    YanıtlaSil
  8. öncelikle çalışmalarınızda başarılar dileriz, bloğunuzdaki makaleleri beğeniyle okuyoruz, dell notebook tamircisi olarak başarılar dileriz.

    YanıtlaSil