Vişnap

Ayrılırken....

5


Dinle sevdiğim bu ayrılık saatidir.

Dünya var olalı beri çirkin ve soğuk.

Ergeç içeceğimiz bir ilaç gibi.

Tadı dudaklarımızda acımsı,buruk.

Bu saatte gözyaşları,yeminler.
Boş bir tesellidir inandığımız.
Perde kapanıyor,film bitiyor işte.
O hiç bitmeyecek sandığımız.

Görüyorsun konuşacak bir şeyimiz kalmadı.
Sadece bakışlarımızda hüzün.
İşte ayrılık bu; hiç beklemediğimiz.
O ikiz kardeşi ölümün.

Anlıyorum bir daha görüşemeyeceğiz.
Bu son buluşmamızdır seninle.
Yeni bir hayata başlayacaksın artık.
Onunla,o yeni sevgilinle.

Anlıyorum artık o öpecek ellerini.
Kulağına aşkı o fısıldayacak.
İçinde bir pişmanlıktan başka.
Benden eser kalmayacak.

Sigaranı söndür,kalkabiliriz.
On adım sonra yollarımız ayrılmalı.
Sakın ağlama ve bir şey söyleme bana.
İnsan ayrılırken bile büyük olmalı.
                                                                Ümit Yaşar Oğuzcan



                                     

5 yorum: Leave Your Comments

  1. kalp toprak ana gibidir her acıyı sindirir içine...Yaşananlar yalan olsa da bir yanımız arsızdır.....o klap yine sevmesini bilir...güle güle tatlı ve acı paylaşımlar....

    YanıtlaSil
  2. Canım eletim güzel yüreklimsin,sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. Ayyyy eletim yorumunda vişnap ismini görünce çok güldüm benim pc den diye benim ismim çıkmış cancağızım :)))

    YanıtlaSil
  4. İnsan ayrılırken büyük olamıyor işte,
    Canın kanarken, ruhun eriyor..
    Bırak büyük olmayı yok olmak istiyor..
    Sonsuz sevdaların gölgesinde..

    Beyaz Sayfa…

    YanıtlaSil
  5. Beyaz Sayfa merhaba .Evet onsuz yaşamak hayatı sürdürmek can acıtıcı.

    YanıtlaSil