Vişnap

Sadâmız Hoş Olsun...

2



Telefon çaldı açtım .Karşımda ki o yumuşacık insanı rahatlatan ses tonu içime huzur dolduruyor.   Konuştukca konuşması uzasın istiyorum.Bir ara sohbetimiz ölmüşlerimizi yad etmeğe gelince canım annem için dudaklarından dökülen her biri benim için bal damlası övgü dolu sözleri beynime nakşedesim geldi. 

.Gururlandım,imrendim,sevindim,mutlandım.Benim annem ne iyi bir kadınmış ne güzel bir anneymiş diye annemi hayallerimde  de olsa  öpüp sevip koklayasım geldi o an .

Allah'ım bizlere de böyle toprakla buluştuktan sonra arkamızdan hayırla,hasenatla konuşacak kullarını nasip et yarabbim diye dualar ettim.Böyle övgüleri haketmemiz için de öncelikle bizlerin de  çok iyi birer kullar olmamız gerekiyor.

 Bizlerden iyi kullar olmamızı esirgeme Rabbim diye bildiğim bütün dualarımı hûşû ile ettim.Öylesine çok imrendim ki arkamdan  böyle güzel duygularla konuşulmasını istedim ki. Allah'ım bu mübarek kandil gecesinin yüzü suyu hürmetine dualarımı kabul eyle.

Sözler bir ara geldi bir yerde takılıverince  geçmişte ki yaşadığımız o günlerimiz aklıma geliverdi.Canım Mukadder'im Gözlerimden yaşlar yanaklarımdan aşağıya işte o anda süzülüverdi. Çok ama pek çok duygulandım telefondaki huzur dolu sesin anneciğime övgüler yağdırman,bu kadar çok sevmiş olmanız  işte bunları duyunca  en sonunda ruhum ,yüreğim dayanamadı bu güzelliklere.

Hatta  çok korktuğum ölüm dahi gözüme  o kadar şirin  öylesine güzel geldi ki o an.Korkacak bir şey  olmadığını düşünmeye  başladım. 
Sevgili arkadaşlarım sevgi ile  muhabbet ile kalın .Sizler de böyle ağzından bal damlayan insanlarla sohbetlere nail olun...

2 yorum: Leave Your Comments

  1. nce kandillere,hayırlı cumalar:)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili susamçörekotum geç kalmışım görememişim affınıza sığınır özürler dilerim.Geçmişte olsa sizinde kandiliniz kutlu olsun Yarın ki cumamız mübarek olsun.Sevgi ile kalın.

    YanıtlaSil