Vişnap

Ne yapayım Ben Böyleyim

6
Suskun konuşmalarla doluyum.
Sessiz haykırışlarla
Anlatılmayan duygularla
Hissedilmeyen sevilerle doluyum.

Varlığımla onurluyum
Düşüncelerimle olgun.
Merhametimle sonsuz.
Ruhum arada alabora olsa da.

Ben her zaman doğruyum.
Tozu dumana katmalarım
Kızmalarım,susmalarım
Sessiz isyanlarım.

Beni ben  yapan unsurlarım
Ne yapayım,ben insanım.
Esince eser,fırtınalı tarafım.
Ne yapayım ben böyleyim..

                                                                     Nalan Uzer.





6 yorum: Leave Your Comments

  1. Bakınız çok harika bir şiir Vişnap

    YanıtlaSil
  2. Bir tabak patates salatası ben alayım vişnap no proplem

    YanıtlaSil
  3. Dostluk adına bir buket yapıp her dalına isim yasam durdurabilimiyim akıp giden zamanı...Geçip gitsin zaman vazgeçermiyim rotamdam dosta giden yoldayım...Ne yapayım ben böyleyim....Sevgiler vişnabım...eletçe işte :))

    YanıtlaSil
  4. Ramazan mersii çok naziksin.

    YanıtlaSil
  5. Elet'im bir tanem yüreğinin sıcağı kelimelerine yansımış sıcacık içten .Teşekkürler güler yüzlüm.

    YanıtlaSil