Vişnap

Yoruldum...

14

visnap.blogspot.com.


Üzülmekten yoruldum.
Seni üzmekten de. 
Beklemekten yoruldum.
Neyi beklediğimi bilmeden.
Anlamaya çalışmaktan da yoruldum . 
En çokta düşünmekten.
Susmaktan yoruldum.
Sürekli susup içimde avazım çıktığı kadar haykırmaktan.
Hep kendimle başbaşa kalıp;
Hep kendime sığınmaktan yoruldum.
Yoruldum.
Yoruldum..!

                             Alıntı.

14 yorum: Leave Your Comments

  1. Sana neler oluyor krakerim, alinti da olsa bunu secmen:(

    YanıtlaSil
  2. Aslımsınım boş verdim geliyor,gidiyor kalıcı olmuyor Allah'tan geçer bu bendeki med cezir ruh halleri.İyiyim kuzum.Tıpkı beni anlatıyor bu şiir:)Öper krakerin seni muckkkk:)

    YanıtlaSil
  3. Ahh ahhh demeseydin Ramazan ya bizi sevenler kaldıramaz bu kadar üzülmelerimizi yorulmalarımızı bari sen iyi olaydın dinlenik olaydı ruhun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm iyi olmanı ve bu iyi ruh halinde her daim kalmanı diliyorum.Hayat sana hep gülsün.Çok öptüm.

      Sil
  4. hep kendime sığınıp içime haykırmaktan yoruldum biliğimmmm :(((( bu kadar güzel mi anlatılır eline yüreğine sağlık.ben atık kedimi bile taşımaktan yoruldum...

    YanıtlaSil
  5. Yorulma kuzum herşey çok güzel gönül kalbin yeter

    YanıtlaSil
  6. Canım Senemcim çok teşekkür ederim.Gönül alıcı güzel sözlerin çok iyi geldi canımm.

    YanıtlaSil
  7. Elifim,biliğim sen demi?:( Haydi gel geldiğin de o tepeye çıkıp haykıralım içimizde sakladıklarımızı..

    YanıtlaSil
  8. Sanemciğim teşekkür ederim o bana benim için dilediğin güzel dileklerin on bin milyonları sana da gelsin senin de olsun sağol canım benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende sağolasın canımm benimm.Amin cümlemize.

      Sil
  9. Sizi daha 5 dakika önce tanıdım ve La corda d'oro- piano and violin ile sitenize büyük bir memnuniyetle misafir oldum.
    Yemek ile ilgili yazılarınız yanında diğer konularda ki yazılarınızı da bekliyorum.
    Bu hayatta da kimi insan Karnı yarık,kimisi hoşaf,kimiside güllaç gibi değilmi?
    Önemli olan masadan çok şükür diye kalkabilmek.
    Selam ile
    http://erkoc.blogspot.com/2012/02/sahip-olduklarimizin-degerini.html

    YanıtlaSil
  10. Sevgili ERKOÇ çok şükür her zaman şükür etme alışkanlığıma şükürler olsun.Bu bana manevi yönden çok güç veriyor.Bloğumu belli bir konu üzerine odaklanarak değil de o an ki ruh halime göre değerlendirip içimden geçenleri yazayım istediğimden açtım.Bir de en önemlisi beni her zaman dinleyecek birilerini bu zamanda bu ortamda nereden bulabilirim ?Bulsam da bıktırırım onları çenem ile diyerekten böyle ağzı,dili olmayan bloğumu açtım benim kahrımı çeksin diye.Kimi zaman güzel kimi zamanda deli sacması da olabilir paylaştıklarım. Yinede hepsi benim içimden geçenler sevabı ile günahı ile Umarım sizin de sevdiğiniz olur yazdıklarımın içlerinden. Ve Mehbup'umun hediyesi olan müzikte gerçekten muhteşem değil mi?.Sevgilerimle .

    YanıtlaSil
  11. Ah vişnabım, ortak yorgunluklar.. Ne söylesem az ne söylesem fazla..
    Zeynep Zcn

    YanıtlaSil