Vişnap

Güzel Geçen Gün...

6
Hani dünden demiştim bugünüm için lati lokum tadında geçsin diye.Evet gerçekten bugünüm Lati lokum tadında geçti.Sabah çayımı içtim.Evden çıktım durağa kadar önce 7 Ayet-El-Kürsuları okuyarak gittim.Ne bilim öyle denmiş öyle öğretilmiş.Öğrettikleri gibi aynısını yapıyorum hep.

Ne derece doğru bilemem de,doğru mu derken hani şey için dedim,illa 7 lemek şart mı acaba?Bu üç olur,beş olur veya on beş Ayet el kürsu olabilir. Sağıma,soluma,önüme,arkama,yukarıya,aşağıya,birde son 7nciyi içime nefesime çekiyor içe doğru üflüyorum.

Bir de neden okuyup üflüyorum söylemeye unuttum.Çünkü hiç sevmem Vergi Dairelerini illa bir aksilik olur diye huzursuzlandığımdan.Ne kadar bildiğim dualarım varsa hepsini arka arkaya  okurum varana gidene kadar.

Allah'ım indim gideceğim yerin durağında.Aaaa gittim ki yaa  inanmıyorum Maliye hala  gelmemiş Kavacık'tan  ne zıkkımsa?Hatta artık bundan böyle Kavacık'ta kalacak dediler:(Tekrardan  durağa git  bin dolmuşa,bir yandan da söyleniyorum vırr vııırr:)

Gittim doğru cafeye eşimin yanına ben hayatta  zor bulurum Rüzgarlı Bahçelerde maliye binasını .Tuttum eşimin kolundan seninle acil bir yere gitmemiz gerekiyor diye .Koşa koşa gittik .Oraya bir gittik ki aamanın amanın kocayı iyi ki almışım yanı başıma :) iyi bir masrafa girdi cancağızım:) .

Oy seviyorum da böyle anlar da daha da  çok seviyorum sevgilimi,bir tanemi. Ha bu arada bu kira gelir vergisini neden devlet yakaladığından alıyor da benim karşı binam vermezken ben neden veriyorum diye biraz kendimi enayi gibi de hissetmiyor değilim:(Dilerim bir gün onlar da benim gibi mükellef olurlar.

Dönüşte cafeden içeri adımımı atmamla Kibar Feyzo'm yanımda bitti oysa ben onu sevecektim baktım o beni seviyor okşuyor,sürünüyor bir şımarıklıklar aman Allah'ım delirdi kedicim beni bu kadar mı çok özledin sen  kuzum deyip dayanamadım kucağıma bir aldım bunu,aman yarabbim üstüm başım sıvama kedi kılı oldu:(

Olsun napim bugünde böyle olsun çok sevdiğimden kılına tüyüne katlanacağım artık.Birde  çocuğu yolladım bir sürü sevdiği kuru mamalardan aldırdım.Dolaptan da sucuk,kaşar peyniri ne varsa yığdım önüne yesin diye:)

Nefes bile almadan yedi bitirdi hepsini.Deli kuru mamalarından da yedi çatlayacak haberi yok:)İkindileri yapılan kahvaltıları sevdiğimi beni tanıyanlar bilirler denizin yanında ki masaya hazırladılar kahvaltıyı bir de melemen acılısından  ohh hayat hep böyle geçse dedim içimden:) 

Sonrasında bir orta şekerli kahve ve sevgilinin nargilesinden çekilip martılara doğru savurduğum nargile dumanları ile pek hoş pek güzel geçti bugünüm:)

6 yorum: Leave Your Comments

  1. güzel günün karlısı feyzo olmuş :)))) ondan da vergi almak lazım vişnabım :)))

    YanıtlaSil
  2. Elet'im çok sever oldum ben bu Kibar Feyzo'mu .Eevet tek kârlı çıkan o oldu vallahi.Neyseki işe başlayınca her an yan yana ,dizdize olacağım kedimle:)) Canım sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. kıskanıyorum feyzoyu :) uzun zaman oldu cnm fadılımdan ayrılalı feyzoya çok benziyordu :( özlüyorum eski mahallede kaldı

    YanıtlaSil
  4. Canım Elet'im geldiğinde göreceksin bak ne şeker ne hayduttur o:) Sende özleyeceksin döndüğünde.Canım Fadılını alıp getirseydin keşke yeni mahalleye..

    YanıtlaSil
  5. değişik bir gün olmuş desene senin için. :) umarım benimde günüm böyle geçer. :) öpüyorum. Selamlar...

    YanıtlaSil
  6. Yağmur'cum her geçen günün bir öncekinden çok güzel geçsin canım. Ben de çok öpüyorum tatlım...

    YanıtlaSil