Vişnap

Bir Doğum Günüm Daha Geçti Gitti Güzellikler İle...

11
Dünden bir evvelki gün hiç güzel değildi.Bir gün sonrası da doğum günüm var.Nasıl da aksi güne denk geldi bak yaa deyip durdum.Baktım faydası yok didinmenin ruh bildiğini okuyor bıraktım serbest ne isterse yapsın, af dinlemiyor ki:( 
Düşüncesi olsa doğum günüme saygı duyardı saygısı da yok başına buyruk ruhum.Gecesi ne kadar kötüydü.Ta ki yüreği güzelimin süprizini gördüm nasıl mutlu oldum.Bu sefer de mutluluktan zırlamaya başladım.
İş iste ağlamaya bahane hep cebindedir insanın.Yemek yapılacak can istemiyor ki bugün mutfağa girmeyi:(Eşimi arasam,olmaz ya bilmiyor ki doğum günüm olduğunu söyler gibi olmak aman öyle düşün böyle düşün.
Yüreği güzelim ara dedi aradım vallahi neyin çekincesi olacak ki unuttuysa hatırlamış olur işte deyip aradım .Vallahi ben fena oldum bugünler de illa ağlıycam illa o meramımı gidercem iyi yapıyorum aslında fazla da hassaslık kişinin kendisine zarardır işte bu kanıya vardım.

Açtım telefonu.
Ben: naber hayatım 
Eşim: iyidir senden
Ben: benden de iyilik.Benim canım hiç mutfağa girmek istemiyor,
Eşim: iyi sen de girme  o zaman,
Ben: eee akşama ne yiyelim,
Eşim:yeriz bir şeyler
Ben: biz o bir şeyleri dışarıda yesek mesela Beytaş'a gitsek.Allah Allah sanırım biliyor doğum günümü bak hiç neden demedi peki dedi.İster hatırlasın,isterse hatırlamasın doğum günümü hiç bunlara takılacak değilim.
O değilmiydi geçen değil de bir önceki sene ki doğum günüm de Görele'de idi taaa oralardan hem çiceğimi hem de hediyesini göndermişti.Unutmamıştı kapı çalıpta karşımda çiçekciyi görüp şaşkınlığı geçmeden bir yarım saat sonrasında tekrardan kapı çalıp bu sefer de kargoyu görüp gönderdiği hediyeler ile beni nasılda şaşırtmıştı.

O  kutladığı doğum günüm beni bir on yıl idare eder.İşte ben ne kadar mütevazi biriyim.Ufacık bir şey bile mutlu olmama yetiyor.Ha haa haa ancak gülerim şimdi ise yanımda burada ve unuttu diye ben kuruntular içindeyim acabalar beynimi kemiriyor.

Derken hazırlan yarım saate gelip seni alacağım telefonu da geldi haydi bakalım,ay bebeğim ay aşkım ben dediğim saatten beri hazırım zaten süslendim,püslendim. Bir küpelerimi bulamadım takacağım da hangi kuytu köşelere koyduysam yok bulamadım ki.Varsın küpesiz geçsin bu doğum günümde.
Ha başka küpe takaydın der gibisiniz.Demeyin başkasını canım istemedi işte:)Gittik Beytaş'a oturduk tam da istediğim o denizin kıyısındaki masaya Böyle karşılıklı bakışmalar liseliler gibiyiz sanki ahh haa  çok güldüm ama  güzeldi çok güzeldi:)Bende ki bakışlar muzipliğine vallahi şimdi umursamam desem de  iki laf sokmalıyım yahu diye.

Naber canım unuttun işte bugün benim doğum günümü pat çıkıverdi laf ağzımdan dönüşü olmayan yolculuk gibi.Demesin mi bana az sabır edemedin mi yemeğimiz gelipte başlayana kadar:( Unutmadım dedi:)Ay ayy ben yine bir sabırsızlığımın kurbanı ettim kendimi adamın süprizini de bitirdim vallahi ya:)

Oyyyy  beni sever de benim her hatamı anlayışla da karşılarda diye eşimi orada kalktım yanağından öptüm.Utandı hoop napıyorsun filan hiç senin yapacağını senin yerine ben yapıyorum nolmuş ki:)Güldü o da bana uydu o da beni öptü yanağımdan kutladı doğum günümü.Bir yandan yemeğimizi yedik.Bir yandan eskiye gittik ilk tanışmamızdan bugüne kadar olan beraberliğimiz de tek keşkemiz keşke çok daha önce karşılaşıp tanışmış olsaydık oldu.

Bir doğum günüm daha çok neşeli sohbetli umut dolu geçti.Bütün kutlayanlara beni sevenlere  buradan kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum Gerek twitter,gerek frein feed,gerek guup gerekse faacebook ta paylaşan bütün yüreği güzel arkadaşarıma ve  herkeslere çok teşekkürler ediyorum ve herkeslere sevgiler selamlar yolluyorum.Kalın sevgi ile  mutluluk ile:)

11 yorum: Leave Your Comments

  1. Butun gunlerin dogum gunu mutlulugunda olsun visnabim :) Masalllaaah!

    YanıtlaSil
  2. tekrar doğum günün kutlu olsun ablacım,en kötü günün öyle olsun..
    öperim ...

    YanıtlaSil
  3. Birlikte daha nice güzel yaşlara bitanem:)

    YanıtlaSil
  4. Nice güzel yaşlara..

    YanıtlaSil
  5. Onlyimmm sizler yanımda olduğunuzda hiç şüphem yok ki günlerimin çok güzel geçeceğinden öpürem seni canımmm

    YanıtlaSil
  6. Annemelim canım benim sağol kuzum sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  7. Mehbupum yüreği güzelim muckkkk ..

    YanıtlaSil
  8. Gibi canım çok sevindim yüz yüze tanışmalarımıza daha fazla sık görüşmek dileği ile sevgiler canım...Selamlar .

    YanıtlaSil
  9. Ay caannnnnn ay kurbannnn vişnabımmmmm nede güzel yazmışsın iyiki doğmuşsun keşke senden iki tane olsaydı da biri benim ynımda kalsaydı :)))) Allahım mutluluğunuzu daim etsin biliğim....yaşadıkça mutluluk ve huzur senle olsun....mucuksssss

    YanıtlaSil
  10. Bir sonraki yaşın gelesiye tanışmak dileğiyle vişnelimmmm.

    YanıtlaSil
  11. Göktaşım neden olmasın bir bakmışsın ummadığımız an da ummadığımız zaman diliminde yüzyüze karşılaşıp tanışıvermişiz .Ne güzel olur,inşallah deyip dua edelim.Öpüyorum canımsın.

    YanıtlaSil