Vişnap

Yalnızlıklardayım.....

4


YALNIZLIKLARDAYIM 

Yalnızım, 
yalnızlıklardayım. 
Gene senden uzaktayım. 
Nasıl ihtiyacım var içimi dökmeye, 
dertlerimi anlatmaya bir bilsen. 
İstiyorum ki seni düşünürken, 
rüzgar esmesin hoyratça içimde. 
Toz duman içersinde kalmasın hiçbir yer. 

Yaslanmışım bir ağaca, 
dalmış 
gözlerine,gözlerim. 
Uzakta bir boşluğa asılı kalmış. 
Şimdi en güzel gördüğüm düşsün. 
Bir ressamın tuvalinde resmin, 
arkanda dağlar. 
Bir perde gibi inmiş gökyüzünden bulutlar. 
Bir gök kuşağı sanki başındaki taç. 
Sislerle boğulmuş güneş, 
senin aydınlığına muhtaç. 

Yine bir gün ansızın 
yüreğine baskın yaptım geceden. 
Esir alınmış soluklarında yaşadım ilk heyecanı. 
İlk kez, 
mecalsiz kaldı sevgimin hücreleri. 
İlk kez sana teslim oldu yüreğim. 
Yaşamın en zor yanı, 
seni düşünmekmiş bilemedim. 
Yaşamın en güzel yanı, 
seni düşünürken ölüşün 
ve tekrar dirilişin özlediğimde yarınıma. 
Ne güzel bir başka renkten sevmek seni, 
bir başka mekanda düşünmek. 
Bir başka gözle görüp, 
sevmenin gür soluklarında hissetmek nefesini. 
Ve sonra inmek derinliklerine aşkın. 
Tekrar tekrar hissetmek, 
keskin ve yakıcı tadını öpüşün. 
Ahhhh! Güzelim, bir tanem. 
Ne olur, 
güzelliklerinde gizlensin çirkinliklerin. 
Bak şimdi, 
Yalnızlığın uç verdiği yeni filizlerde büyüyorsun. 
Oysa sen, 
yorgun dalgaların kıyılarındaki izlerde olmalısın. 
Kum tanecikleri gibi yıkanmalısın tuzlu suda. 
Ve ben sana, 
yalnızlıklarımı yazmalıyım, 
yalnızlıklarımda 
bu satırlarımı kuma. 
İçimde hep 
sensizliğin korkusunu taşıyorum. 
Anlaşılan, 
ben hep senin yalnızlığını yaşıyorum. 
Senin hıçkırığında, göz seyri mendeyim 
beni andığında geçen. 
Açlığımda mis gibi ekmek kokumsun 
dumanı üstünde yalnızlığımın. 
Yağmurda toprak kokumsun, baharda çiçek. 
Yalnızlığımın sarhoşuyum her gece 
içtiğim yalnızlığımın. 
Yüzüme baktığında okuyacaksın yalnızlığımı. 
Yalvarışlarımı hissedeceksin, 
benim hissetmediğim. 
Duruşumun sana 
nasılsın der gibi olduğunu. 
İyiyim diyeceksin sadece gülerek. 
Belki de sarılmanı bekleyeceğim,kendimi zor tutup. 
Sen hissetmesen de, 
bir çocuğu okşar gibi okşamanı kim bilir. 
Senin o gizemli dünyanda 
benim yalnızlığım olacak senin düşündüğün. 
Senin hissettiğine benim gülmem olacak. 
Güldüğümü hissedip, 
sende güleceksin. 
Sana değecek sözlerimin her kelimesi. 
Şarkılarım olacak dudaklarında söylediğin. 
Beni hatırlayabildiğin yalnızlığında, 
için sıkılacak, 
yüreğin daralacak 
dokunmak, sevmek gibi, 
tatminlerin en güzelinden uzakta, 
sen ve ben, 
bir araya gelemediğimiz 
iki ayrı kutupta, 
iki ayrı yalnızlığı yaşayacağız. 
Yalnızlıklarda, 
yalnız.
                    Alıntı....

4 yorum: Leave Your Comments

  1. Çok çok güzel:( yalnızlığı ama onunla dopdolu yalnızlık ne güzel anlatılmış.

    YanıtlaSil
  2. İsterdim ki ben de duygularımı şiirlere dökebilmeyi.İstemekle olmuyor keşke olaydı.

    YanıtlaSil
  3. merhabalar:)
    ne hoş,ne hünerli bir sayfa bu böyle..
    emeklerinize sağlık..
    samimiyetiniz ile süslediğiniz sayfanıza, bayıldım...:)
    seve seve takipteyim bundan böyle..
    bende sizi bekliyorum sayfama,arzu ederseniz elbette..
    kucak dolusu sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. Canım merhabalar ilk baş söyleyim kekiği öyle çok severim ki.Kekiksiz mutfak düşünemiyorum.Güzel içten gelen duygularınla beni çok duygulandırdın. iyi ki açmışım bloğumu,dedirttin. Çok teşekkür ederim.Geldim takipcin olamadım dün gece.Olana kadar devam edeceğim.İnatcıyımdır Olmadı senden yardım alırım.Sevgilerimle,yine bekliyorum .

    YanıtlaSil