Vişnap

Kahırlıydı Gün...

3


Bugün içimde bir sıkıntı bir sıkıntı afakanlar basıyor.Yüreğim de bir kuş sabah beri kanat çırpmaktan yorulmadı ben yoruldum o banamısın demiyor ve bugün hayırlısı ile bitsin istiyorum .Sabah rutin işler kalk kahvaltı yap toparlan çarşı işlerini hallet .Canım da hiç ,istemiyor  parmağımı kıpırdatcak halim yok .Ben  hep böyleyimdir ne zaman çok üzülsem  içime kapanırım dış dünya ile bağlarımı tamamen  kopartmak isterim .Mümkün olduğunca da uygularım bunu Bugün mecburi çıktım dışarı çıkmak zorundaydım.Arkadaşla gidiyoruz semt pazarına uğradık alacaklarımız var .Şu pazarcıların  brandalarının iplerini tutturdukları yerde büyük demir kancalar olur  işte ben kör gibi görmedim o demir kancaya  ayağımla bir  çarptım sendeledim az daha düşüyordum .Düşmedim ama  baş parmağım ve tırnağımın acısı içime  çöktü:(Şu saat oldu azalsa da acısı hala acıyor acıyor işte:( Neyse eve geldim arkadaş hadi gel çay içelim deyince kıramadım ki can arkadaş dediklerimden arkadaşım yeri geldiğinde dertleştiğim biri.Tabii ben çayı içtim ama  mutfakta yemek işlerim aksadı iki ayağım bir pabuca girdi resmen  girdiğini hissettim.Rulo köfte yapacağım püre, makarna filan Köfteyi yoğurdum bir gün önceden özgür şefin talimatına uydum ki daha da bildiğim yoldan şaşmam asla köfteyi bir türlü yoğunlaştıramıyorumki birde önceden soğanı rendeleyip bekletip ertesi günü suyunu sıkıp öyle köfteye katın dedi uydum  harfiyen uydum dediklerine .Başıma gelecekler varmış:(Velhasıl köfte harcının iki yakasını biraraya getiripte tepsiye nasıl aktardım bir ben biliyorum sanki ecel terleri döktüm bu kadar emeğe bu kadar söz dinlemeğe  bir halta benzese bari :(
Bildiğim tek şey mutfağımın şefi benim bundan böyle benim,benim dediklerim olacak diye bır bır  söylenirken sıcak fırına atayım diye mini fırına yaktım  ışığı yanmaz Allah Allah deyip elimle  sallayım temassızlık filan mı var ki dememe kalmadı bu beni bir çarptı vücüdum  nasıl titredi:( Korkudan  öldüm ki ben  bir ampul bile değiştirmeğe korkarım varın düşünün halimi.Koca davul fırını çıkart yak bir sürü iş bir de  ne akla hizmetse  kordonlarını minicik yapmazlarmı fırındı elektronik aletlerin  filan Allahım ya sabır ya sabır diye diye dağıttığım mutfağı toplarken telefon çaldı , canım çabucak hazırlan abimlere  gidiyoruz  sadece yutkundum taş oturdu boğazıma  Hah  işte alabilsem hırsımı şundan da adamın ne hatası var ki sus vişnap sus dedim sustum:( Tamam canım dedim ya hep itaat hep peki bu olanlara bitenlere  bir gün bir baş kaldırışlarım olacak ki işte o gün sanırım bu dünyayı  terk ettiğim gün olacak:)fırını kapat giyin kalk git bir saat otur  gel tekrardan fırını yak rulo köfteyi pişir.Daha da rulo köfte değil hiç bir köftenin adını sanını duymak istemiyorum asla  :( yedik inanın hayatımda bu kadar berbat lezzette bir köfte yediğimi hatırlamıyorum sanki köftenin kıymasını kavurmuşum gibi ayrık dağınık bir  görünümdeydi:(Yarın büyük ihtimal kedi köpeklere vereceğim rulo köfteyi .Onların  bahanesi yoktur biz insanlar gibi .Ziyafetleri afiyetler olsun şimdiden:)Fırını kaldırayım yerine derken yere  koyduğum yumurtalarla dolu tasa ayağım gir  merdiven başındaydı iki tanesi fırla  merdivenlerden aşağı yuvarlanırken  ay olamaz  iki basamak sonra durdu yumurtalar,sevinilir mi ?neredeyse kırık yumurtaları yerden alıp öpesim geldiydi .Ya en alt basamağa kadar zıplayıp inselerdi :) Beterin beteri var deyip şükür ediyorum o an:)) Bir rulo kağıt havluyla güzelce temizledim kabasını aldım sıcak sular yap baştan aşağı sil merdivenleri.Allahım  ya sabır diyorum yine ve düşünmeye başladım.Acaba sadaka mı vermem gerek diye?Oysa  bir gün öncesi vermiştim .Yeterli değil herhalde..yumurtalarla dolu tası bir aldım ki elime aman Allahım zayiat 8 tane  2 de merdivenlere attıydı kendilerini etti mi 10 yumurta.Kırılan yumurtayı yerlerden temizlemek kadar mide bulandırıcı bir şey olmaz
.Hemen yaralananlar çöpe sağ kalanlar güzelce yıkandı kurulandı Hey Allah'ım gecenin şu saatinde  başıma gelenlere bak:))Kısa günün bonusu  ve asap bozuklukları :(Yok  anladım ki ben üzgün iken  hep böyle oluyor her bir şeyler ters gidiyor Çünkü dedim ya ben bu dünyada olmuyorum ki.!!
Bir de aldığım bir karar bundan böyle beni bilerek bilmeyerek üzenleri hayatımdan  çıkartacağım .Asla üzülmelere gelemiyorum çok canım yanıyor:( Üzülmeleri her insan gibi ben de haketmiyorum...!!!!
Kalın sağlıcakla ,sevgilerimle....

3 yorum: Leave Your Comments

  1. Geçmiş olsun abla :( üzüldüm durumuna ALLAH yardımcın olsun

    YanıtlaSil
  2. Üst üste gelen bu şanssızlıklardan sonra keşke bir piyango bileti alsaydın vişnap.Hayat hr şeye rğmen çok güzel canını sıkma keyif almaya bak vişnap.

    YanıtlaSil