Vişnap

Yalancı İşkembe Çorbası.

4
Malzemeleri:
2 Tane tavuk budu
2 Yemek kaşığı un
2 Yemek kaşığı tereyağı
5-6 Su bardağı tavuk suyu
Tuz
3-4 Diş sarımsak
Sirke
 Kırmızı pul biber
Tarifi:
Tavuk butlarını derileri ile haşlayalım.Suyunu süzüp butların etlerini didelim tavuk suyunun içine ilave edelim.Bir başka kapta bir yemek kaşığı tereyağın da 2 yemek kaşığı  unu kokusu çıkana kadar kavuralım.Üzerine tavuk suyunu ilave edip devamlı karıştıralım ki topaklanmasın .

Yavaşca didelenmiş tavuk etlerinin üzerine karıştırarak ilave edelim.Kıvamı koyu olursa sıcak su ilave edebiliriz.Bir iki kaynamaya bırakalım çorbamızı.Minik bir kapta kalan diğer bir yemek kaşığı tereyağımızı kızdırıp kırmızı pul biberimizi ilave edelim ve pişmekte olan  çorbamıza dökelim  biberli yağımızı.

Sarımsaklarımızı ayıklayıp minik rendemiz ile rendeleyelim ve sirkemize (üzüm sirkesi) katalım . Çorbamızı içerken  biz tabağımıza almayı tercih ediyoruz sirkeli sarımsağı.Siz arzu ederseniz çorbanın içine de katabilirsiniz

Afiyet olsun,bereketi içinde olsun.

4 yorum: Leave Your Comments

  1. Ellerine sağlık canımcım,ben sahicisini seviyorm,yalancısını hiç yapmadım ve yemedim,ama sana bişey söyliyimmi akşam dondurucudan işkembemi çıkardım bugün sahici işkembe çorbası yapicimm,inşallah :)nasılsın bu arada çok öptüm seni,sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Canım Gelibolu'm sahicisini ben de tercih ederim yokluğunda bu da yasak savdı iyi, oldu:) Zaten işin içine sirke sarımsak girmeğe görsün değil mi?Ben de seni çok öpüyorum ve en kısa zaman da damla sakızlı Türk kahveni içmeğe geleceğim .Sevgilerimle .

    YanıtlaSil
  3. ben seni hali hazırda zaten izliyordum,izlemiyor görünüyorum şuan hayret birşey,neyse hallettim:)
    ellerine sağlık çok severim,sahisini yiyemediğim için sık sık yaparım..

    YanıtlaSil
  4. O izlenme konularında sanırım bir hata var ben de bazı bloglarda bakıyorum kendimi göremiyorum oysa izleyenim neden öyle oluyor anlamıyorum Canım anne eli gibi ilgin beni çok mutlu etti çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil