Vişnap

Gergefimden Kan Damladı..

2


Sen sınırındayken yüreğimin;
Ben duygularımı gergef yaptım.
Yüreğimi panoya yerleştirdim. 
Nakış nakış işlendi sevgilerim.
Sen sözlerinle iğneler verdin.
Sicimdi gözyaşlarım iğnelere geçirdim.
Al al damlalar,ağlayan güller yaptım.

Nakış nakış ince ince hüzünlendim.. 
Her birine isim koydum. 

Gözyaşlarımı renklere boyadım. 
Her bir karesine yaprak yaprak; 

Nakış nakış seni işledim. 

Düşüverdin yüreğimin uçurumundan. 
İğnelerini öylesine batırdın ki içime.!

Sevgiyi bırakıverdim ruhum tutamadı. 

Gergefimden,nakış nakış kan damladı.

                                    Şebnem Gürsel

2 yorum: Leave Your Comments

  1. Şiir harika Müzik Ayrı bir güzel yüreğine sağlık Vişnabım

    YanıtlaSil
  2. Canım eletim bir hayırsıza düşmüşte kanı ile işlemiş gönül nakışlarını gergefe değil mi ne yüce duygularla ifade etmek bu ben de çok beğendim..

    YanıtlaSil