Vişnap

SaNeM'ciğimin mim soruları ve benim verdiğim cevaplarım

4

Canım Sanem'im Mim sorularını büyük keyifle cevaplamaktan  dolayı çok mutluyum beni düşünüp bana yolladığın mim soruları için kocaman teşekkürlerimi yolluyorum canım kardeşim .Ve seni buradan da  öpüyorum:)

1:) Sevdiğiniz anlamlı bir söz?
     Ben sana hayran ,sen cama tırman.

2:) Makyajınızda olmazsa olmazınız?
     Ruj
3:) Uyguladığınız güzellik tüyosu?
     Göbişimi kamufle etmek için bol kazaklar filan iyi gelir oldu bugünler de:)

4:) En sevdiğiniz çicek?
     Leylak

5:) Nefret ettiğiniz bir şey?
     Karşısındakini dinlemeden hiç söz hakkı vermeden  hep çok konuşan bencil insanlar

6:) En çok sevdiğiniz iltifat?
     Bugünlerde ne kadar zayıflamışsın demeleri .(İhtiyacım var bunu duymaya)

7:) Favori kitabınız?
     Elif Şafak (Pinhan)

8:) Görünüm olarak size en yakın bulduğunuz ünlü?
     Eşim benzerim yok benden bir tanecik var:)

9:) Herkesin sevdiği ,ama sizin bir türlü sevemediğiniz bir ürün?
      Kısır.

10:)Şu an en çok almak istediğiniz kozmetik ürün?
      Mavi rimel .

 Mimleri oldum olası her zaman  çok sevmişimdir hep hayalimdi mimleri cevaplamak.Sizler de eğer benim gibi  seviyorsanız ve hayalinizse cevaplamak haydi durmayın  şimdiden hemen başlayın  cevaplamaya işte sorularımız hepsi de birbirinden güzel.

Sevgilerimle..



4 yorum: Leave Your Comments

  1. Canımmm çoook teşekkürler.harika cevaplamışsınn:)) mavi rimeli bende merak ediyorum:)çoook öptüm.

    YanıtlaSil
  2. Ben sana hayranım zaten:))

    YanıtlaSil
  3. Hiiii ben de cama tırmanırım ki balımmm:)) öpürem seni:))

    YanıtlaSil
  4. Sanemim yıllar önce bayağı uzun yıllar kullanmıştım mavi rimeli bayılırım da böyle mavi mavi kirpikler bir hoşuma gidiyor ki:)Tavsiyeederim:)

    YanıtlaSil