Vişnap

Tomris Oğuzalp...

1

Dün gece netin başından ayrılıp hemen  yatağa attım kendimi.Sandıydım başım yastığa değdiğinde hoppp uykuya dalacağım.Maalesef yine uykumu kaçırdım gece .Debelenmek hele bir de yanınızda  mışıl mışıl uyuyan varsa daha da dönüyorsunız sağlara sollara  uyumak adına  faydası olsa bari.

Daha da bir şey demiyorum anlayan anladı da ben bu erkeklerin başlarını yastığa koyar koymaz uyumalarını çok kıskanıyorum.Nasıl bunu başarıyorlar bir deseler bir söyleseler:)Her gece yatağa yattığımda acaba bu gece rahat sorunsuz uykumu elimde tutup uyuyabilecekmiyim diye düşünmek istemiyorum.

Kabus gibi geçmesin uyku saatlerim istiyorum:)Gecenin bir yarısı desem ne gecesi sabahın  ilk saatleri belkide kalktım televizyonu açtım Saba Tümer'in programı var ,konuğu da Perihan Savaş .Yıllar önce Şile'de aynı restauranta yan yana masalarda yemek yediğimizde kendini yakınen gördüğümden beri çok sevdiklerimdendir. 

Usul sesle seyre daldım.Çok severim Perihan Savaş'ın gülmelerini ,gülüşlerini bu kadar mı yakışır bir insana bu kadar mı güzelleştirir insanı gülmek?Çok içten güldüğü için olabilir.Saba Tümer'in gülmeleri ,kahkahaları her ne kadar çok sevilip beğenilse de hiç beğenmiyorum bana  çok yapay geliyor zorlama gülmeler kahkahalar mutlaka falso veriyor.

Sohbetleri güzel keyifli gidiyor pür dikkat  izliyorum seside kısık ya televizyonun duyacağım diye öyle kulak kabartmışım ki mum gibi kıpırdamadan yatarken ayyy ensem aayy  ensemin altına aldığım sol kolum bile tutulmuş  uyuşuk tutuluk hareketsiz yatmanın bedeli.

Aslında içimden geçenler bu yazıyı yazmamdaki amacım Tomris Oğuzalp'in hali ,tavrı,hastalığı kibarlığı,hassaslığı beni öyle çok etkiledi ki anlatayım ruh halimi istedim anlatıp yazana kadar  yine bir sürü gevezelik yaptım. Ama ben böyleyim işte alışıp böyle kabul edip sevin beni:). Neyse konumun aslına geliyorum.

Ben  bundan böyle insanlar hakkında bir daha peşin yargılı olmamaya karar verdim.Gece Tomris Oğuzalp'i izledikten sonra.Kendisine buradan  çok acil şifalar diliyorum .

Ve ben kendisini pek sevmezdim sevmezdim derken  öyle nefret filan da etme duygularımda yoktu dümdüz sıradan biriydi benim için, bir de rolü icabı biraz itici ,ukala tavırlı gelirdi hep bana.

Nasıl ki gece izledim uykusuz kalmama dahi değdi,ne kadar hoş sohbet, şeker, anlayışlı kibar ve zarif biriymiş.Bir an yanında olup bir kahve eşliğinde yarım saatliğine de olsa sohbetinde bulunmak isterdim.

Hatta karşı komşum olmasını çok arzu ettim,bir an .Hani yanında günlerce dursanız asla sıkılmayacağınız aaa vakit seninle iken ne kadar çabuk geçti diyeceğiniz nadir insanlardan biri .

Hastalığına gelince kendi ağzından anlattı tek göz odalı evinde hasta yatağındaki o eve sıcaklığını yaymış sıcak sıcacıktı evi de kendi gibi.Doktorlar kesin bir şey söylemeseler de. bir dengesizlik durumu varmış. Tutunamadan yürüyemediğini söyledi.

Yalnız başına kaldığın da  düştüğünü,  yerden kalkamadığını ve bu yönde bir tedavi gördüğünü anlattı.Anlattıkca nasıl pür dikkat dinliyorum kendisini her kelimesinde alınması gereken dersler,nasihatler var.Yardımcısının büyük desteğini anlattı. Bundan sonraki hayatına ayak uydurup devam etmeyi .

Perihan Savaş'ın büyük desteklerini anlattı .O hasta yatağında dahi öyle pozitifti ki olayları anlatış tarzıyla hayatta hiç arabasının olmadığını ,ilk arabayı (Akülü Araba) Perihan Savaş'ın aldığını söyleyip anlatırken onu dinleyenlerin yüzlerinde gülümsemeler yerleşiyordu öylesine pozitifti. 

Maddi durumunun  yokluğu dahi moralini bozmuyordu.Zamanında kazandığı paraları çevresindekilerle paylaşmanın mutluluğunu hala tek göz odada  yaşasa da gözlerinden  okuyabiliyorsunuz konuşup anlattıkça.Hasta yatağında mutlu bir Tomris Oğuzalp izlenimi hissettirdi bana.Aslında kim mutlu olabilir hasta yatağında yatarken İşte öylesine karşısındakine mutluluk ve olumluluk ışıkları saçan  bir yıldız gibi gözüktü gözüme ve ruhuma Tomris Oğuzalp.

Birde son söylediği kelime  dank etti kafama  evet çok doğru söylüyor.
Emekli olunca her şeyin de emekliliği başlıyor,derken .
Seni sevdim çok sevdim Tomris Oğuzalp ve Rabbimden acil şifalar diliyorum sana.

1 yorum: Leave Your Comments

  1. Allahım acil şifalar versin.Tez zamanda mutlu günlerine dönmesini diliyorum ama anlattığın gibi her zaman pozitif,örnek alınası sanatçımız Tomris Oğuzalp.Bu güzel yazıyla yüreğimize işledin.Ne güzel anlatmışsın Vişnabım.yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil