Vişnap

Öylesine yazdım işte..

4
Her sabah geç geç kalkıp geri kalan günden bir şey anlamadan akşamı ediyordum.Neden neden ama?Tabii ki bu uzun süren kış kıyametten kendimi kış uykusuna yatmış boz ayılar gibi hissediyorum artık.Bugün kararımı geceden verip erkence kalktım. 

Ellerimi ,yüzümü buz gibi sular ile yıkayasım vardı bugün tıpkı eski günlerde ki gibi.Çayın suyunu koyup geçtim lavabonun  önüne.İlk buz gibi suyu yüzüme vurduğumda ufak çaplı bir ürperiş çığlığı,ikinci su vurmada hafifledi üçüncü su vurmada ise ne kadar keyifliymiş soğuk su ile yüz yıkamak diye minik minik sevindim.

Bir hevesim de bir gün güzel keyifli bir kahvaltı masası hazırlayıp kahvaltı yapmaya.Yok yok ben değil aslında birileri hazırlayıp beni süpriz gibi uyandırsalar hatta  o kahvaltı sofrasında kızarmış ekmekte olsa:)Neyse laklak ile vakit geçmez deyip döndüm gerçeklere hayata:)Yine  ekmeğin arasına peynir ve ayak üstü içilen çay bir yandan da yatağı,ortalığı toplamak.

Alışkanlık haline getirdim bunu ben.Beni tanıyanlar bilirler sabah kahvaltılarını sevmediğimi günün diğer saatlerinde ise yemek yerine kahvaltıya bayılırım.Bazı ters huylarım vardır.Aksiyimdir olağanlardan:) Ani bir kararla belediyenin açtığı fotoğrafçılık kursuna kayıt olmaya karar verip alel acele evden dışarı attım adımımı.

Vardım verilen adrese.Lakin bizler de adet sanırım kimse doğru adres  vermezler döne dolaşa kurs yerini buldum nihayet kaydımı yaptırdım şükür:) Dönüşte  eve yürüyerek gideyim deyip sahil boyunca adımlarımı yavaştan ataraktan güneşin sıcağın tadını çıkarttım da.Havayı güzel gören  çoluk çocuk yaşlısı genci herkesler  dışarılara atmışlar kendilerini.

Balık tutanlar,martılara ekmek verenler neşe cıvıltı çocuk sesleri ile  şipşirin olmuş çocuk parkları .Ohh iyi yapmışım evden  çıkmayla bugün:)Ahh ahh çantamda bir tek sigaram da olsaydı inan ki yakıveresim geldi içimi kıpır kıpır yapmıştı yalancı baharımsı hava:)

Az  ilerde  cafede  bir yorgunluk çayı molasınca dinlenip tekrardan  devam kaldığım yerden .Bu dediklerim öyle böyle değil bayağı uzun uzak yollar yürüdüğüm bana da hareket oldu ne güzel  diye hem seviniyorum hem de  bundan böyle artık her gün yürüyüş yapıp sigarayı bırakmanın ardından aldığım kilolardan  kurtulmalıyımın hesapları ile  yürürken karşıdan hiç sevmediğim biri geliyor:(

 Off yaaa napim bu da bu güzel günün nazarlığı olsun deyip zoraki soğuk bir selam ile  geçtim gittim yanından .Allahtan bu sefer fazla lafa tutup oyalamadı beni sevindim.Hatta  mutlandım da.Ay Allahım ya ben ne kadar  kanaatkar  biriyim böyle:) bunda mutlu olacak ne var ki:)

Sevgilerimle.



4 yorum: Leave Your Comments

  1. Canımm hayırlı olsun kursun.Zaten güzel fotoğraf çekiyorsun artık değme fotoğrafçılara taş çıkarırsın.öyle derler ya.ne iyi etmişsin.insanın içinde yaşam sevinci olduktan sonra herşey güllük gülistanlık oluyor.Yaşama sevinciniz senin ve eşinin daim olsun.Hep ama hep mutlu hissederdin kendini inşallah.çok öptüm.

    YanıtlaSil
  2. Sanem çok teşekkür ederim İyi dileklerin herpimize gelsin..

    YanıtlaSil
  3. Hadi tut elimi Mehbup'um gidelim deniz kenarına.

    YanıtlaSil