Vişnap

Izgara Mantar...

2
Çok basit kolaycacık yapmadan önce sıcacık ekmeğinizi temin edin ve bir de  çayı da demleyelim hazır olsun  çok yakışıyor bunlar bu güzellikler birbirlerine:)
Mantarlarımız kültür mantarı bunları bulduk bunları yaptık. Közde misss oldular missss:) Önce yıkanmaz mantar deseler de ben kabul edemiyorum. Yetiştikleri gübreli ortamdan dolayı. 



Malzemeleri:

İrilerinden  Yarım kilo kadar mantar
Tereyağ
Rendelenmiş kaşar peyniri
Birde varsa kömür ateşi,yoksa elektrikli ızgarada olur
Tuz

Yapılışı:

 Önce  güzelce mantarların kabuklarını soyalım ve yıkayıp hemencecik süzgüye alıp bir de kurulayalım ki.Zaten  bünyesine çekmiştir çekeceği suyu.
 Ondan sonra kömür ateşinin üzerindeki ızgaraya dizelim mantarlarımızı Tabii saplarını çıkarttım ben .O çukur kısımları böyle suyla doluyor ya  çok nefis  oluyor  oraya sıcacık ekmeği banmak:)

Bir yandan da  tereyağınla  yağlayalım  ve pişip kızarmasına yakın rende  kaşar peynirlerini de o çukurluklara dolduralım erimeye  başlarken servis tabağına alalım veee veee hadi çayları da birileri koysun bardaklara  beni kaldırmayın  yerimden  köz mantarlarım soğumadan yemeliyim:)

Afiyetler olsun yapıp ta yiyenlere.




2 yorum: Leave Your Comments

  1. Ve parmaklarını yalıya yalıya ye afiyet olsun ellerine sağlık vişnap .

    YanıtlaSil
  2. İnan tadı orada saklı zaten Sevgili İsmet :))

    YanıtlaSil