Vişnap

İyi ki doğdun, nice yıllara benimle beraber...

11

Canım ,her bir şeyim,biriciğimin bugün özel günü kalktım  çayımı içtim yine uyduruktan kahvaltı ki kahvaltı bile denmez atıştırdığım bir parça ekmeğe:)Sevemiyorum sabah kahvaltılarını üşeniyorum birde:)

Dışarıda karlar sanki alay edercesine gitme  otur ev de  bak nasıl yağıyoruz  deyip döne döne  iniyorlar yukarıdan aşağılara.Olmaz gitmeliyim  hem hediye alacağım ,hem pastasını alacağım huysuzuma huysuz 
olsa da benim huysuzum uyumsuzluğun uyumunda bulduk uyumu ve mutluluğu:)

Canım pastaları sevmez hatırım için  bir dilim yer o zaman kendi sevdiğim çikolatalılardan alırım nasılsa biz yiyeceğiz kalanını:
Sıkıca giyindim üstümü , şapkamı da taktım ki bana  şapka hiç yakışmaz bu Görele'den aldığım şapka ne hikmetse  çok yakıştırdım kendime de kafam  üşümelerden kurtuldu kikirdiyordu kulaklarım ayazlarda:)

Zaten bugünüm yoğun geçerse diye yemek işlerimi de hallettim en çok sevdiği yemekleri yaptım( sevmediği yemek yok ki zaten bir makarna  bir de patates yemeği eh işte  nazlı yer onları)

Önce lastik çizmelerimi giydim ayaklarımda da yün çoraplarım şemsiye almadım yağsın karlar  üstüme üstüme  korkmuyorum onlardan diyerekten attım kendimi bembeyaz pamukların içine Allahım keşke  güneş gözlüklerimi takaydım kamaştı gözümü aldı sonsuz beyazlıklar.

Hep dua ediyorum yol boyunca  hediye seçme işim rast gitsin ilk mağazada bulayım diye  burada başka da mağaza yok ki doğru dürüst.
Adımımı attım mağazadan içeri,kendimce karar aldım beğendiklerime değil beğenmediklerime bakıp onların içinden seçeceğim.Beğendiklerimi beğenmiyor ya belki beğenmediklerimi beğenir diye beğenmediklerimden almaya kesin karar verdim bu sene.Belki bu sefer tuttururum hediye işini her seferinde değiştirmekten  usandım .

Sonrasında da alıştım artık:)Aldıklarımızı ertesi günü alıp götürüp değiştirmeye  ,mağaza sahibi de biliyor tanıyor bizleri :)
Pantalonu çift  cepli olacak  rengi siyah  yada koyu füme  alacağım bu sefer tam aradığım gibi buldum bir de boğazlı kazağımızı da hallettik mi bugünün şanslısı benim diyeceğim yeminle olmaz olamaz rast gidiyor işim bugün. Kazağı da buldum önlerin de  saç örgüleri de var  çok sever  bu modeli
örneği:)

Geldi sıra pastaya bol çikolatalı ve  krokanlı filan  olsun  istedim isim de yazdırdım doğum günü adeti yerini bulsun  bari :)
Eve dönüş zamanı taksi bakınıyorum bir teki bile yok Allahım n'oldu bunlara izinde mi hepsi birden bekle  bekle  10 dakika bana sanki yarım saat gibi geldi en iyisi eve yürümeli beni en çok pastayı taşımak zorladı bozulmasın  devrilmesin  diye diye bir de karlar da düşüp kol bacak kırmayım diye öyle  sıkmışım ki kendimi bacaklarım ve sırtlarım acıyor.

Az sonra geldi, akşam yemeğimizi yedik, çayımızı da demledik. Ben pastaya  mum koyup yaktım, ışıkları da söndürdüm.Doğum günü pastası da elimde tek bir ağızdan  İyi ki doğdun iyi ki doğdun ,mutlu yıllar sana ,nice yıllara benimle beraber diyerekten şappadak kocaman  öpüverdim misss yanaklarından.

Hediyesini çok beğendiğini söyledi .Bilmem artık beni kırmamak adına mı öyle dedi?Sabaha tekrardan soracağım beğendin mi gerçekten diye?:)Geçen sene  kalabalıktık, bu sene  kar kış kıyamet yüzünden baş başa kutladık doğum gününü çok güzel geçti...











11 yorum: Leave Your Comments

  1. Yaziyi konusur gibi yazisina bayiliyorum krakerim. Sanki karsimda bicir bicir anlatiyorsun gibi. Nice guzel yaslara, birlikte; saglikla, mutlulukla.

    YanıtlaSil
  2. Birlikte nice güzel yıllara canım :)

    YanıtlaSil
  3. Benim bir taneciklerim gelmiş ben sizi yirim yirim de tombul kraker olurum, olayım razıyım be tek yiyim sizleri Mehbupum ,Aslımsın öpüremmm bir sürüüüüüü bir sürüüüüüü:))seni seni mehbupum Aslımsın seviyorum çok hemde kocaman oluyor yüreğim sizleri görünce .)

    YanıtlaSil
  4. Benim duygularımı aslısın yazmış.Eşin hakkında yazdıgın her kelimeye bayılıyorum.eşine seninle beraber mutlu yıllar diliyorum

    YanıtlaSil
  5. Eşine sağlık,huzur ve mutluluk içinde nice yıllar geçirmenizi diliyorum ailecek.Her gününüz,her anınız bir öncekinden şahane ,musmutlu geçsin:)

    YanıtlaSil
  6. Sevgili ismisendesaklı çok teşekkür ederim beğenmeleriniz beni öyle çok mutlu ediyor ki sabahlara kadar yazasım geliyor o zaman da bıkarsınız diye çekiniyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Sanemim çok teşekkür ederim bir tanecik kardeşim kuzum benim darısı başına diyorum:)

    YanıtlaSil
  8. canımmmm birlikte nice yıllara inşallah ...hep mutlu olun ...

    YanıtlaSil
  9. CralBilogcu Teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  10. Eletim biliğim çok teşekkür ederim canım.Darısı başına kuzum:)

    YanıtlaSil