Vişnap

Hüsamettin ile Şukufe..

4

 Hüsamettin ile Şukufe tabii isimler uyduruldu kafam da:) Bugün markete gittim dönüşte arkadaşla sözleştik Şukufelere gitcekmiş sen de gel deyince tamam dedim.Çok uzun süredir görmemiştim gönülleri kırılmasın istedim.

Severim Şukufe teyzeyi Kıbrıs'lıdır ,görgülüdür,kibardır da yazık ki yazık Hüsamettin ayısı gibi bir öküze  ikinci eş oldu kader kısmet işte nereden nereye.Çekecek dertleri varmış. Hüsamettin amcanın ilk karısı Fetanet teyze ben hatırlıyorum da  öldüğünde  çok miniciktim tıpkı ikinci oğlu Selim annesinin kopyası.

Hüsamettin amcanın  Rüknettin isimli ilk oğluda geçtiğimiz yaz başı gençken aniden  ölmüştü de  ikinci karısı Zümbül dul kaldı ilk acı , ilk ağlamalar geçip bitince şimdi  halinden pek memnun suratsız kadın:) 

Ve uğradım.Evden içeri adımımı attım ee iyi bir şey yok anlamadım ya da hızla oturma odasına geçtiğimden odaya girdim ki bir ağır koku odada bayılacak gibi oldum. Allah'ım bunlar aylarca yıkanmadı da o mu kokuyor ne kokuyor diye diye bir yandan da burnumla sağı solu kokluyorum çaktırmadan acaba az önce yemek yediler onun  kokusumu yok o da değil.

Allahım çıldıracağım ben bir saati nasıl dolduracağım da evime gideceğim. Belki oturdukca burnum kokuya alışır  diyorum .Hatta dua ediyorum Allah'ım n'olur  uyuşursa belki burnum duymam alışırım kokuya diye.Cenderelere girdim birden huzursuzlandım keyifsizlendim.

Kalkıp ben gidiyorum desem çok ayıp olacak otursam ben  çıldıracağım kokudan:( Dışarı mutfağa sigara içmeğe  çıkan arkadaşımın peşinden ben de gittim oyy sordum  çok fena koku var odada neyin kokusu havasızlıktan kokuyor dedi.

Ya ben oturayım istiyorum .,belki burnum kokuya alışır  diyorum ama  Zeynom alışmıyor ki Zeyno'ya içimi döküyorum o da kıs kıs gülüyor ben de gülüyorum mutfak kapısı tırnk edipte kapıda Şukufe teyzeyi görünce hemen toparlanıyoruz ikimizde mum gibi olduk vallahi bir an da farkedip te üzülsün istemem asla.

Benden ve Zeyno'dan başka birde komşulardan Hadiye teyze ve  Mahinur vardı .Hadiye teyze koltuktan  uzanıp gel bana sana sarılacağım  öpeceğim deyince  ay kırmak olurmu asla olmaz deyip gittim yanına uzattım yanacıklarımı da ah be Hadiye teyzem ne diye ıslak  ıslak öpersin sandım yılan dolandı yanaklarımda:(

 Ya sen Mahinur ayıp değil mi o kazağını gidip evinde söksene  Şukufe teyzem zaten yaşlı  temizliğini işini gücünü zor yapıyor. Kadıncağızın her yerini toz içinde bıraktın:(Tabii bunları içimden dedim.

 Ama Mahinur'u bir ara ikaz ettim önce beni bir dinleyeceksin anlattığım konuyu anlayacaksın  ondan sonra sorunu soracaksın veya cevabını vereceksin dedim dayanamadım birden laf  çıkıverdi ağzımdan üzüldüm. Kırdım diye ama haklıydım ki.O da haklısın deyip hak verdi ani çıkışıma.

Karşımda kırmızı kanapede oturan  Şukufe teyzeme  bakıyorum da cam kenarında oturan kocasından gözünü alamıyor bu kadar mı sever bir insan kocasını ?Yok ben buna sevmek demiyorum olsa olsa kölelik esirlik Hüsamettin öküzüne hayatını adamaktan başka bir şey değil:(

Aralarında 25 yaş fark var görseniz  Hüsamettin amca delikanlı gibi duruyor ,eee durur  tabii kendini hiç ezdirmemiş ki hep ezen  olmuş zıbıldak suratlı herif:(Ya Şukufe teyzem zavallım kim der ki Hüsamettin amcadan 25 yaş küçük diye bilmeyen büyüğü sanır  kocakarıdan beter  iki büklüm olmuş:( 

Bırak  nalet .öküz kocanı sevmeyi de biraz kendini sev kendini düşün be Şukufeciğim be canım be bee bee be işte. Seni gördükçe çok üzülüyorum be  Şukufem:(

4 yorum: Leave Your Comments

  1. Deli kizimsin sen. Koku geldi burnuma okudukca, yasattin resmen krakerim yaa;)

    YanıtlaSil
  2. İnan inan ki bana Aslımsınım tam 2 gün boyunca burnumdan o koku gitmedi desem .!!Düşün halimi:))

    YanıtlaSil
  3. ıslak ıslak öpmeler de ağır ev kokuları da ıykk ben almayayım mümkünse:((Hadi bunlar neyse de Şükufe teyzeye üzüldüm:((Bir öküzle ömür geçermi yaa..Adam aradaki 25 yıl farkını aşıp , öne çıkmış!!!!

    YanıtlaSil
  4. Canım yaa acaip güldüm sanki bende yanındaymışım gibi hissettim :) Ay o kokulara hiç gelemem..Ben olsaydım açardım camları penceereleri hemen söylerdim çok havasız diye :) Deliyimya :) Yazık teyzeye yaa..Erkekler daha geç yaşlanıyor kuzum..hayatın bütün yükü kadınlarda..(istisnalar kaideyi bozmaz )

    Öpüldün canımcım..

    YanıtlaSil