Vişnap

Güneş Çeldi Aklımızı....

2



Geceden niyeti kurup sabaha neşe içinde geldik cafemize kahvaltıya.Geceden saatini sabaha ayarlayıp yaptığım cevizli ekmeğimiz de tam saatin de kendini hazır etti.Bip bipleyerek uyarısını da verdi hemen aldım teknesinden sıcacıkken sardım sarmaladım mutfak turşonlarıma sıcaklığını muhafaza etsin diye:)

Alel acele çıktık evden.Tam arabaya bindik ki kendi ellerim ile  yaptığım mandalina reçelini masanın üzerinde unuttuğum geldi aklıma.Aman sen de boş ver deyip hazır reçellere talim ederiz çok taa mühim değil düşüncesiyle vardık cafeye:)

Güneş kendini gösteriyor ,uzaktan pek hoş sıcak sıcak bize göz kırpıyor da  yine de ısırıyor denizin ayazı bizi, güneşe inat.Yine de en dibe yanaştırdık masamızı denizin içine  düşeceğiz neredeyse deniz görmemişler gibiyiz hepimiz:)) 

Önden  kafa açmalı uyuyan içler uyanmalı deyip birer çay söyledik ilk dem biz açtık sanırım pek afilliydi çaylar.Melemenler çok acı olsun içine kaşar peynir istemeyiz klasik takılalım bugün .Bir de sahan da sucuk kızartması bir de  rafadan olsun yumurtalarımız diye peş peşe söylerken siparişleri garson gülüyor, bana  tamam abla acele etme kıtlıktan çıkmış gibisin:))

Ha haa daha söylediklerimin binde biri bunlar  hemen fırına koştur birisini bir de sıcacık bol susamlı simitlerden de  olsun sofrada:) Bilmezler ki ben  aylardır kahvaltılarımı hep uyduruktan yaparım özlemişim kalabalıkla kahvaltıları,özlemişim açık  güneşli pırıl pırıl havaları soğukta olsa olsun. Hiç değilse yağmur kar  yağmıyor:)





Tam 6 kişiyiz masanın etrafında varın hesap edin neşeyi muhabbeti.Uzun sözün kısası kahvaltı faslımız çok keyifli geçti.Biz bunu her hafta yapalım diye  bir de planlarımızı da yaptık:) 

Ne derece tutarız o da ayrı bir konu bilemem:)Türk kahvelerimiz  köpük köpüktü bayılıyorum buranın kahvesine  bambaşka bir lezzet çayları da keza muhteşem.Seviyorum  burayı.

Sevsek te bayılıp ayılsak ta bakın Güneş'te çekildi evine gitti,bizler daha ne duruyoruz haydin bir iki üç kalkıyoruz ve evlerin yolunu tutuyoruz zira güneşsiz hava  pek bir soğuk oldu:)Şaka  bir yana bugün bütün gün çok güzel vakit geçirdik iki yazımı da burada yazmanın dayanılmaz mutluluğu ile  yüzüm pek bir güleç:)

2 yorum: Leave Your Comments

  1. Çok sevindim canım, daha nice güneşli günlerin tadını çıkarın

    YanıtlaSil
  2. Canım Mehbup'um pek baştan çıkarıcıydı bugün Güneşimiz .Bir de göz kırptıkca bize deniz pek bir kıskandı güneş ile olan aşkımızı.Canım Güneşli günlere hepimiz kavuşalım ,tadını çıkaralım el ele hep birlikte en kısa zamanda bitsin artık hasretlerimiz:)

    YanıtlaSil