Vişnap

Biz de uyanacağız bir gün..

4

Sıkıldım bugün.İki gün gezmelerden sonra gerçekten sıkıldım .Oysa bugün burada da semt pazarı kuruluyor. Fakat  üst üste artık istemedim cazip gelmedi ve gitmedim de:)Ev de  tembelliğin tadını çıkartıyorum da biriken işler de  böyle birden neşemi kaçırıverdi :(

Telefon açtım arkadaşa kahveye geliyorum diye.Kapıdan  çıkarken eşimin koca ayakkabılarını giydim,sonuçta gideceğim  yer bitişikte ki ev :)Ayağım yarısında kaldı ayakkabılarının için de.Zor kontrol ediyorum yürümelerimi .Sarsak sursak merdivenleri çıkarken  pat dedi sağ ayağımda ki koca ayakkabı ayağımdan  çıkıp merdiven aralığında ki boşluğa düşüverdi :(

 Baka kaldım arkasından .Tam düşecek zamanı buldun yani bir iki söylensem de indim aşağıya yan taraftan alt kattaki bahçeye döndüm .Of yaa ben  üşendiğimden kendi botlarımı bile giymemişken  hay Allahım ya:(Fakat şuna bir kere  daha şahit oldum ki hiç bir şey sebepsiz değildir.!!

Alt katta oturan  çok sevdiğim ve bu kadar sevmeme rağmen  ve evlerimiz de yan yana bitişik olduğu halde  belki bir senedir sohbet etmediğim yalnızlık girdabında ki  Mürsen abla beni görünce heyecanla ona gittiğimi sanıp neşe ile kapıyı açınca uğrayıp bir kahvesini içmemek olmaz diye girdim açılan kapıdan içeri .Bir yarım saatlik zaman diliminde çok seneleri yad ettik karşılıklı ona ve bana  çok iyi geldi bu sohbet.

Mürsen ablam çok yetenekli bir ressamdır  evindeki duvarlarda kendi yaptığı muhteşem  resimlerden gözümü alamadım sohbet boyunca .Ya  onun yüzüne baktığım da gördüklerim ise  hani sararıp kuruyan çınar yaprakları vardır  ya  o çınar yaprağını gördüm .

Belki bir daha gittiğim de yere düşecek  o kuruyup sararmış çınar yaprağı :( Uyanmış olacak belki de Mürsen abla:((Topraktan geldik toprağa gideceğiz diye avutmak istesem de  avunmuyor ki bu ruh ölümün zalimliği karşısında:(

Bu sabah  zaten  ömür ne diye okumuştum bir yerde.Öğrendim mantıklı geldi bana.Ömür dediğimiz bir uyku, uyandığımız da öldüğümüz bir uykudur.!!

4 yorum: Leave Your Comments

  1. İçim acıdı okurken krakerim. Ben bazen dayanamıyorum bu solmalara, kuruyup düşecek gibi titreyen yaprak haline gelmelere:(

    YanıtlaSil
  2. Aynı şeyleri bende yapıyorum apartmanda iki tane kanserli ablam var onlara gdiip bişeyler yapıp götüreyim diyorum hep bişey griyor araya. Zaten geçen sene aynı hastalıktan çok sevdiğim bir komşumu kaybettiğimde neden daha sık gitmedim dedim durdum allah korusun aynı şeyler olmasın inşallah ama yine aynsıını yapıyorum. Bu arada blogunndaki müzik nedir hiç duymamıştım. Geçen gece 10 kere dinlemişimdir ne ağladım ama bir senelik boşalttım göz yaşımı bana atarmıısn linkini çok beyendim arşivime ekliyeyim

    YanıtlaSil
  3. Aslımsınım benimde öyle.O anlar da yüreğime geliyor böyle bir sıkıntı çörekleniveriyor bütün kasveti ile .Çok zor gitmelere seyirci kalmak..

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Senemcim onlar öyle çok mutlu oluyorlar ki gidip onların halini hatırını sormalarımızdan .Müzik çok duygulu değil mi bayağı bir oldu çok hüzünlüydüm ben de senin gibi ne kadar gözyaşım varsa hepsini döktüydüm müzik bir yandan ben bir yandan .İyi geldiydi .

    YanıtlaSil