Vişnap

Soğan Yahnisi...

8
Malzemeleri:
Yarım kilo arpacık soğan
Yarım kilo iri kuşbaşı dana eti
Bir çorba kaşığı karışık salça( biber ve domatesi ) harmanlayalım.
Bir çay kaşığı tuz
Bir  yemek kaşığı margarin
Bir tutam kırmızı pul biber 
Bir tutam karabiber

Tarifi:
Yemeğimi  düdüklüde pişirmeyi tercih ettim her ne kadar korksam da çabuk bitsin yemek işim diye:))Tencereye margarinimizi alıp eritelim etlerimizi ilave edip yüksek ateşte  önce devamlı çevirerek kavuralım.Şeflerin deyimi ile  mühürlensin etler .Gerçekten suyunu içinde tuttuğundan çok lezzetli oluyor .
Sonrasında üzerlerini hafif kapatacak kadar sıcak suyunuda ekleyelim ve  kapağını kapatıp 15 dakikaya  kuralım düdüklüyü.Bu süre bana yeterli oluyor etlerin pişmesi açısından. Süre bitiminde devamlı akan soğuk suyun altında havasını çıkartıp açalım kapağını.

Sıcak su ile açtığımız salçamızı ve soyup yıkadığımız arpacık soğanlarımızı kırmızı pul biberimizi karabiberimizi ve tuzumuzuda ekleyip kapağını tekrardan kapatıp beş dakikaya kurduk mu düdüklü tenceremizi,bu süre yetiyor minnacık arpacık soğanlarının pişiceğinden  ne olur ki :)
En kolayıma gelen bir tarif hiç yormuyor  çabucak oluyor ve yüz ağartıyor daha ne olsun ? 
Afiyet Olsun..



8 yorum: Leave Your Comments

  1. daha ne olsun eline sağlık olsun :)))))) tam benim yemeğim vişnabım...kolay ve leziz..

    YanıtlaSil
  2. Çok harik music Vişnap dinleyerek dinlenelim.

    YanıtlaSil
  3. bende bugün ne yesem diye düşünüyordum :))

    YanıtlaSil
  4. Elifim geldiğinde yapacağız ve terasta yiyeceğiz seninle inşallah:)

    YanıtlaSil
  5. Ramazan harika harika muhteşem bir müzik ben de çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  6. Fenemon öyle kolay bir o kadar da yüz ağartan,işte bu dedirten bir yemek :)

    YanıtlaSil
  7. deafmutem çok teşekkür ederim canım...

    YanıtlaSil