Vişnap

Değiştirdim ...Yine Değiştireceğim......

2

Geçenlerde canım sıkıldı hiç adetim değildir odalarda eşyaların yerlerini değiştirmek dedim ya sıkılmalardan dolayı kalktım oturduğumuz odanın şeklini değiştirdim Kanape camın önünde ne kadar hoş durdu böyle bayıldım.

Gel gelelim uzun abajura yer bulamadım sağa  koy sola koy yok yok uymuyor sırıtıyordu.Aman deyip indirdim alt kata salona  dur  orada ne halin varsa gör diyerekten ,adeta abajurla konuşuyorum  sanki beni duyuyor duysada çok umurunda:)

N'olur du sanki yakışsaydın bir yere  inat şey.Çok severim Abajurları.Aslında  camın önünde kanapeye  oturuyorsun  o deniz  manzarasına sırtını dönerek oturmakta hiç güzel değil ki olsun  bana ne  deyip devam oturmaya.Bayağı bir zaman oldu ilk başlar öyle hoşuma gitti ki sanki bir başka eve gezmeye gitmişim intibası veriyordu oda.

Baktım sonra sonra olumsuz taraflarını görür oldum ha ne  onlar dersen.? Oturduğunda kafanı döndürüp denizi karşı sahilleri izliyorsun zor,bir şey silkelemen gerekiyor iki kanatlı camı tek kanata  indirdim kanapeyi dayadım camın önüne açılmıyor camın diğer kanadı.

Bir de canım yapma minicik çiçeklerim kanapenin arkasında kaldılar minicik miniciktiler mermere sıralamıştım onları,öyle çok severim ki yıllardır bıkmadık bırakmadık birbirimizi .Şimdi göremiyorum kanepeden dolayı gizlendiler  gizledi benden  kıskandı mı desem  sanmam. 

Çok uslular hiç naz niyazları yok arada tozlandıkça yıkayıp kurutuyorum  minicik yapma  çiçeklerimi:)Napim sahici çiçeklerin dilini bir türlü çözemedim ki bakıyorum  da kuşkonmaz çiceğim gözümün önünde kuruyup dururken içlerim acıyor sevmiyor  küsüyor bana  sahici çiçekler:(

Sanırım bu hafta  içi odamızı eski şekline getireceğim camın önü özgürlüğüne kavuşsun bir kanapenin esaretinden  kurtulsun  istiyorum  artık:)

2 yorum: Leave Your Comments

  1. Canımmm bizim de abajurumuz var şimdi sana msnde söylediğim gibi.Onu ne yapıp edip sana göstereceğim.inşallah bize gelirsin de canlı canlı görürsün inşallah canım.ben dört gözle bekliyorum.abajurları ben de severim:) çok güzel yazıydı.yazılarını okumayı öyle çoook seviyorum kiii.:)sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. değişiklik güzeldir Vişnap

    YanıtlaSil