Vişnap

Karnabahar Ograten...

1

Bir gün geçmişte bir gün Zeyno ile  çarşıya alışverişe indik .İndik derken bizler biraz dağ başında yaşıyor sayılırız da:)Etrafımız da bir  minik bakkal işlerinin kesatlığından malları eski ve bayat olduğundan  pek ziyaretlerde bulunmayız kendisini.Ondan dolayı da bakışlar buz gibidir karşılıklı:)

Mecburen  çarşıda alıyoruz soluğu.İşte  öyle bir gündü alacağımızı aldık lokantanın önünden geçerken hadi gel lahmacun yiyelim dedim o yok ben kebap yerim iyi canım ne yersen ye  lahmacun yemek isteyene kapıda amborga uygulamıyorlar ya :) Hayret birşey lafa  bak:) 

İçeri girdiğimde yemekleri dizdikleri yerde  süslü bir yemek gördüm soslu filan  çok cazip görünüyordu.Bu ne ?dedim Karnabahar Ograten ahhh haaa haa ismi de afilli hadi şundan bize bir  porsiyon getirin deyip çıktık yukarı.Lahmacunlarım 2  tane  ve acılı olsun  arkadaşta  pilav üstü döner siparişi verdi.

Püü kebap dedin döner yiyorsun deyince  n'olmuş ki? döner de kebap sayılır deyince ben şatap.) Ne diyebilirm ki?Karnabahar Ograteni  öyle çok beğendiydim ki .Ahçıya sordum tarifini uyuz  olmaz dedi verirsem  bir daha gelip yemezsiniz  kendiniz yaparsınız deyince.İçimden pis dedim sanki yapamam senden alasını yapmazsam bana da vişnap demesinler:) 

Zaten aynısını yapıyoruz da ben  o sosuna tav  oldum ki bütün derdim o kıvamlı sosuna ne koydunuzda  enfes tat vermiş ?Bir hafta sonra  pazardan aldığımız Karnabaharları öyle güzel ve lezzetli yaptım ki lokantada yediğimiz de  ne  ki benim ki kralı oldu vallahi. 

Bundan  sonra ben de  karnabaharlarımı beşamelli yaptığım zaman  ograten  veya graten  diyeceğim yahu:)) Fırında Karnabahar  ne kadar yalın bir tanım yazık etmişim bunca sene  Karnabaharlarıma:))
Karnabahar Ograten almazmısınız efendim ?

Aaaaa aslında ben  Karnabahar  ogratenin tarifini yazacaktım da n'oldu bana da baştan  çıktım  ki ?
Artık bir başka zamanda tarifini yazarım bye:))

1 yorum: Leave Your Comments

  1. Böyle bi afilli bi değişik olmuş :)))
    Çok başarılı buldum :)

    YanıtlaSil