Vişnap

Gitmek İstiyorum..

6

Gitmek istiyorum...

Cok uzaklara...
Hem senin en uzağına.. Hem sana nefesin kadar yakına..
Bıktım.. Yıldım.. Yoruldum...
Dayanamıyorum..
Kalbim yorgun inat etmis çarpmıyor..
Bedenim yorgun... Bir tek gözlerim ağlıyor..
Ruhum yorgun.. Cesaret edemiyor..
Ilk kez bu kadar Istiyorum gözlerimin gözkapaklarıma müebbet esir olmasını..
Ilk kez istiyorum cigerlerimin takatsız kalmasını...
Beynim, kalbim, ruhum, bedenim...
Benden hükümsüzler "O" günden beri...
Çok yoruldum artik..
Yasamaktan çok yoruldum..
Gidiyorum.. 
Yönümü yolumu bilmeden..
Gidiyorum hedefimi belirlemeden..
Saatlerce yürümek istiyorum..
Hic birşey düşünmeden...
Gözlerimi yummak ve uzaklasmak..
Gözlerimi açacaksam..
Sonsuzluğa açmak istiyorum....

                                                      Alıntı...
                                        

6 yorum: Leave Your Comments

  1. vişnabım hep birşeyler yazmak istiyorum olmuyor yorum bırakamıyorum :( umarım bu kez olur

    YanıtlaSil
  2. canım şiir harika paylaşan gönlüne sağlık...hangimiz zaman zaman çekip gitmek istemiyoruzki....selamlar

    YanıtlaSil
  3. Bak bu sefer olmuş elifim .Seni görmek çok güzeldi canım.öperim .

    YanıtlaSil
  4. Ramazan bir de Dünya'dayaşamayı harika yapabilsek biz insanlar .!!!

    YanıtlaSil
  5. Gelibolum ilk göz ağrımsın seviyorum seni dün gece ziyaretine gelip sevgilerimi bıraktım kapına umarım görmüşsündür.

    YanıtlaSil