Vişnap

Patates Salatası..

2

Canım otururken birden patates salatası çekti yeşillik malzemeleri de yok evde acaba sırf kuru soğanla işi kurtarıp lezzetli patates salatam olur mu dedim ?Neden olmasın ki deyip önce patatesleri soyup yıkayıp iri kuş başı doğradım ve  buharda haşladım .
                    

Malzemeleri:
4 orta boy patates
2 orta boy kuru soğan 
Kırmızı pul biber
Sosu:
Limon
Sızma zeytinyağı
Hardal
Sirke

Tarifi:
Patatesleri soyup,yıkayıp kuşbaşı doğradım.Ve buharda haşladım.
Diğer yanda kuru soğanı piyazlık doğrayıp elimle ovdum.Bir kenara kaldırdım soğan tabağını beklesin harmanlanacak zamanını.Limonları sıktım sirkeyi,Sızma zeytinyağını,hardalı ve kırmızı pul biberide ilave edip çırpıcıyla güzelce karıştırdım .

Patatesler sıcakken sosunu ilave ettim soğuyunca da piyazlık soğanları da kattım harmanladım .Merak ettim tadını ufacık tabağa  birazcık aldım yedim işte  ekşili ekşili mayhoş kıvamlı gayette güzel olmuş yeşillikten yana yoksul patates salatam .Ellerime sağlık olsun sizlere de afiyet olsun:)

2 yorum: Leave Your Comments

  1. Hmmmmm enfes görünüyooo.harikasın Vişnabım kardeşim benimmm:)bayılırım patates salatasına.hele de sen yaparsan:)

    YanıtlaSil
  2. Evde patates varsa hanımlar için iyi bir kurtarıcı oluyor. Tarifleri okudukça acıkmaya başladım ve saat gecenin 02.23'ü. :)) Sayfanda dolanmayı özlemişim. Devam etsem mi etmesem mi, yarına mı bıraksam bilemedim çünkü mutfağa dalıp dolabı karıştırma isteği yükselmeye başladı. :)))

    YanıtlaSil