Vişnap

Bir günü daha eksilttik...

2



Sabah geç denilecek saatte uyandım bir süre yataktan çıkasım gelmedi açtım tv yi seyrettim filan yok canım sıkıldı uyumayınca yatakta da vakit geçmiyor ki:)
El yüz yıkama faslı bile sıkıcı geldi bu sabah.
Var bir anormallik ben de bugün tutar gelir arada bana sanırım öyle günlerden birindeyim.

Hemen çay suyu kondu ocağa içmeli kendime gelmeliyim o demlenene kadar bir fincan acımı acı klasikmi klasik nescafeyi içtim.Uyduruktan bir kahvaltı yapmalıyım çabucak.Nerede o eski özenli ihtimamlı kahvaltı sofralarım?Özlüyorum o masaları.Nedense sevmiyorum artık kahvaltı yapmayı.Üşengeçliğimden olabilir diye kendimden şüphe duyuyorum:)Kahvaltı sevilmez mi ?

Keyif çayımı aldım elime geçtim netin başına özlemişim.Sigara içmediğimden  illa oluşan boşluğu birşeyle doldurmalıyım diye diye aldığım 5 kiloyu şimdi nasıl verecem  diye düşünüp üzüldüm bir an :(

Dışarısı bembeyaz karla  örtüldü bir an da kedi köpekler açtır diye hemen bayat ekmeklere baktım yetersiz geldi gözüme.Arkadaşı aradım varmış bayat ekmekleri getirdi sağolsun doğradım hemen bir  koca tasa  kalan  yemekleri birazda kaynattığım kemikli etlerin kemiklerini de kattım .Gayette lezzetli oldu yemekleri et sulu bulamaçlı filan .

İndim aşağı bahçeye poşetin üstüne döktüm yesinler doysunlar diye.Tam geri eve dönerken karda bir kaydım  iki üç sendeledim ama  ahh haa haa ucuz kurtardım.Bakındım bir tek bile ne kedi ne köpek yok ortalıkta .Allah Allah nereye gitti bunlar deyip girdim içeriye.Camın  önüne de  kuşlar için ekmek kırıntıları koydum.

Bir baktım köpeklerde gelmiş verdiğim yemekleri yiyorlar.Kovada suları zaten her zaman dolu gider içerler yemekten sonra:)Ohh içim rahatladı birkaç karın doyurmanın huzuru ile geçtim mutfağa .Eşim kara lahana  çorbasını mısır ekmeği ile yemek için  istedi mısır ekmeği yapmamı.Yaptım güzel oldu bu arada  birde kuru yufkalardan  tatlı da yaptım.Fındıklı şerbetini yarın vereceğim hakiki inek sütünü kaynattım  kaymağı koyu olsun diye hiç elleşmiyorum süte.

Artık yarın yaparım tatlının sütlü şerbetini tıpkı sütlü nuriye gibi oluyor tadı.Yarına hiç bir işim kalmasın diye bugün hepsini bitircem diye  aht ettim.Ha bu arada  çamaşırları topladım ikinci parti yıkadıklarımı astım. Allah'ım ya ben  keşke erkek olarak gelseydim dünyaya diye derin bir iç geçirdim. Bır bır bırlandım  durdum erkekleri kıskanaraktan  ,sanki faydası mı var söylenmenin :)) yine yorucu geçmişti bir günüm daha..


2 yorum: Leave Your Comments

  1. Ben ise bunu ne guzel evinde, luzumsuz ve yuzune bakmayacagi insanlarla konusarak gunu gecirmek zorunda degil diye okudum;). İnsaniz iste, arada isyan etsek de yasamak guzel be krakerim

    YanıtlaSil
  2. Canım ya güzelde bazen de güzel değil işte değil be kuzum.Hadi güzel yapalım deyip yırtınıyoruz oysa ki amann boşverdimmm ben de:)

    YanıtlaSil