Vişnap

Ruh Özü...

5
Dün gece döndüğüm tatilimdeyim hala ,oysa silkelenmeliyim o kahrolası işlerin içinde boğulmalıyım artık diyor ve bugün bir şiirle günü akşamlamak istiyorum . 
Ruh Özü
 Azaltmak istiyordu toprağın yükünü ölümle; 
Bu ruh,bu bedende,bu sıkışıklığa isyan eder oldu. 
Önceleri sessizce,yavaş yavaş,sonra zamana kaptırdı kendini.. 
Kendi kendini kovalamaya başladı. 
Koştu,düştü,dizleri kanadı.Kana kana sevdi. 
Kahkahalarla güldü;mutlu oldu. 
Buram buram yandı;acı çekti. 
Kabukları iyileşmeden tekrar kanattı. 
Öğrenemedi! Hızlı yaşarken de ömür tükeniyordu.
Amacı neydi?Varlığın sınırına yaklaşmak mı?Sınırları yok etmek mi? 
Ruh özünü kirletmeyeceğine söz vererek gelmişti hani. 
Hayır!Bu ömür,bu ruh macerası bir an için göründü. 
Bir şimşekti çaktı sanki ve kayboldu söndü!
                                                                                          Alıntı..


                                                                                         

5 yorum: Leave Your Comments

  1. Sen beni blog da eklememisin visnap

    YanıtlaSil
  2. Burada ekli olanlar beni ekleyin lutfen:)

    YanıtlaSil
  3. Siiri begendim ama hayat o kadar kasmaya degmez seven sever sevmeyen sevmez deyip imkanlarin olcusunde hepimizin yasamasi gerekiyor sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. Bende tum arkadaslari yorum icin yemek siteme bekliyoruum please:)

    YanıtlaSil
  5. Ramazan bir tanesin sen ,hemen ekliyorum .

    YanıtlaSil