Vişnap

Bekleyen Yıldızlar...

2

Sevginse bana tek verebildiğin.. İstemem.
Martıların sessizliğidir sana olan sevgim.
Ve yüreğimdir sana adayabildiğim.
Kalbimdir fikirlerimin aynası.

Dilim söylemese de.
Aşkımdır sana olan hislerim.

Geceleri yıldızlar donatır gökyüzünü,
Işıl ışıl parlatırlar karanlık hislerimi,
Uzanıp seyrederim öylece yapayalnız.

O an bir sen, bir ben, bir de yıldızlar vardır düşünebildiğim.
Hani sabah olup yıldızlar kaybolur ya,
Hani güneş bir başka aydınlatır,

Kuşlar uykularından kalkar,
İnsanlar işlerine gider.
Aslında oralarda bir yerlerde

Yıldızlar vardır halâ, bizi seyreder onlar
Ve büyük bir sabırsızlıkla beklerler sıralarını,
Güneşin gidip gökyüzünü kendilerine

Bırakmasını beklerler sabırsızca.
Ve sonunda istedikleri olur.
Artık gökyüzünün hakimi onlardır.

Yine hasret çeken yüreklere ışık olurlar.
İşte ben seni böyle bir sabırsızlıkla bekledim.
Kaç mevsim geceler geçti ömrümden,

Ne sen geldin,

Ne ben beklemekten vazgeçtim.
Yine bekliyorum seni,yıldızların geceyi beklediği gibi,
Suyun toprağı özlediği gibi,yine bekliyorum seni,
Gelmesen de sana kızamam,
Umut vermeyen seni,umutlarımla beklemekteyim.
Ne olur gel artık..
                                                               Cemil Kara

                                                          


                            

2 yorum: Leave Your Comments

  1. Ciğer parçalamaktan başka bir şey değil bu yaptığın vişnap...

    YanıtlaSil
  2. Cihan .!! hayat bu böylesine acımasız işte.

    YanıtlaSil