Vişnap

Pembelim...

0
Bugün bir geç uyandım ki şaştım kaldım kendime hatta saate baktım aaa saat onu on geçiyor.Hiii hiihiii  bir saat daha  uyuyayım ben deyip bir daha duvardaki saate göz atmamla irkildim ahhh haa haa yok olamaz saat ikiye on olamaz.Mutlaka pili bitti geceden durdu kaldı dinleniyor dedim dedim ama  içime de acabalar düştü.Kalktım telefonun saatine baktım ki pis saat doğruymuş:))

Nasıl dönendim durdum odanın ortasında el yüz yıkayıp çayı oturttum ocağa geçtim.Netin başına özlediklerimle özlem gidermeliyim canlarımla hoşsohbetler ettim .Merak etmiş özlemiş canlarım beni,seviyorum çok seviyorum sizleri. Ohhh keyifle çayımı yudumladım .Seviyorum onları onlar benim bir tanelerim canlarım.

Akşamdan banyoyu tertemiz yapacaktım amannnn boşver dedim.Bugün semt pazarımız var gidim bir sürü taze sebzeler alayım.Bir gün öncesi de duydum pırasa,ıspanak pek bir değerlenmiş 8.00 liralara fırlamışlar.Püüü
 olsun napim alacağım kaçarı yok:( Günah bu millete bize günah alt tarafı ot yahu bunlar:((

Bir tembelliğim üstümde ki acaba geç uyanmalarımın  etkisi olabilir mi ?Üstümü değiştirmeden gitsem ne olur ki zaten hava buz gibi arada yağmurlar yağıyor kim görecek ki beni diye aldım üstüme kabanımı ilikledim bir güzel üst tarafımı kamufle ettim.Görünmüyor da ayhh ayyyhhh alttaki pembe eşofmanımın altı pek bir komik görünüyor.

Durdum düşündüm üşendim ,telefon çaldı Zeynom Sema'ya gideceğiz çaya gel aaaa ne güzel tamam pazar dönüşü uğrarım okeyy .Çıktım kapıdan yolumun üstünde Semacıma uğradım hemen dönerim çaya bekleyin beni gelecem .

Sema ve kızı böyle mi gidiyorsum ?Ayyy demeyin yahuuu kim görecek iki dakikada gider gelirim  güldüler bana ya bi gidin ya  diyerek uzaklaştım:)

Allah'ım Allah'ım bütün tanıdıklarımın dörtte ikisini gördüm selamlaştık hal hatır sorduk.Bana neden önce aşağımdan doğru bakıyorsunuz diyorum içimden daha karşıdan gelirlerken görüyorum o hınzır alaycı bakışlarını. 

Ama  ne onlar ne de ben de hiç tıkkk yok demişlerdir kadın kendinde değil herhalde:)) Deseler bana derim onlara aaa haberiniz yok mu pembe eşofmanlar bu sene  çok moda:))

Artık olan oldu ayağımdaki lastik çizmelerim de aksesurımı tamamlıyordu yeminle ben bugün  pek bir hoş olduydum yaşasın yine de kendi  istediğimi yaptım kim ne derse desin:)

Pazar işlerimi hallettim hiç dolaşmadım tek bir tezgahtan çarçabuk aldım çıktım Sema'ya gidiyorum yaşasın:))Doğruca içeri bir girdim ki aman Allah'ım misssler gibi tarçınlı kek kokusu ölürüm ölürüm bir de beşamel soslu karnabahar ehh ona da bayılırım .

Artık eve dönüş vakti , geldim şimdi mutfaktayım.Ocaklar faal çok faaller ıspanak,zeytin yağlı pırasa,ve kabak havuç karışık salatası yapıyorum bir yandan da sarımsakları ayıklıyorum.Az kaldı camdan fırlatacağım ne inat ne soyulması zormuş sarımsakların bileydim suya koyardım onları:)

Bugünümün saatleri ki çoğu da uykuda geçti :)Pembe Eşofmanlarım  çok seviyorum sizi sıcacık tutuyorsunuz beni kim ne derse desin :)

Not:Unuttum yazmaya ev de ıspanakları pişirirken aklıma geldi ,Semalarla otururken boşa vakit geçmesin diye ıspanaklarımı güzelce ayıklayıp doğrayım istedim ve yaptımda hatta bana yardım etmek için bıçak aldılar ellerine ben fena oldum.Yoooo siz yormayın kendinizi ben beş dakikada hallederim deyince yutmadılar mazaretimi biliyorlar huyumu ,huysuzluğumu o ıspanak yapraklarının  önüne arkasına tek tek bakar tekrardan elime toplar öyle keserim ben.

Çok huysuzum bu konuda gitti bunlar mutfakta dır dır konuşuyorlar ben de salondan laf yetiştiriyorum ne söyleniyorsunuz sussanıza beni de böyle kabul ediverin diye:))

Kalktım yetmezmiş gibi işte o yüzden herkesler de ıspanaklı otlu şeyler yiyemiyorum mecbur kalıp yiyince de onlar da beni yiyor  dedim ki bir baktım hepsi suratıma bakıyor şaşkın bu ne diyor ifadesi ile, ee yani şey  filan kem küm  durumu kurtaramadım sustum sustuk hep bir ağızdan :))

Bilmem sizler de benim gibi huysuzmusunuz bu konuda ?Evet mi? o  zaman sizle beraber yiyebilirim otları ,ıspanakları :))

0 yorum:

Yorum Gönder