Vişnap

Kıymetlim

6
Canım,ruhum ve en kıymetlim Mehbup'um.İyi ki seni tanımışım,iyi ki hayatımdasın.Seni çok seviyorum hassas,sevgi dolu arkadaşım.Ben neler diyeceğimi bilemiyorum.O kadar mükemmel o kadar harika birisin ki yüreğin de kendin gibi pırlanta canım.Bloğuma yaptığın katkılardan dolayı öylesine mutluyum ki çocuklar gibiyim.Yanımda olsan seni böyle sarılıp koklarken içime sokasım geliyor da ahh ahh yollar uzak mesafeler  uzak balım:(
Canım sana çok teşekkür ediyorum ve istiyorum ki hep birbirimizin  hayatında olalım.Ölene kadar da sürsün arkadaşlığımız. 
Ve aşağıda ki Bekir Sıtkı Sezgin'in güzel şiirini sana armağan ediyorum..
Su da ayak izleri
Önce bir deniz düşer aklıma.
Masmavi bir şarkı  başlar derinden.
Sonra yosun kokan ıslak bir rüzgar;
Saf saf,serin serin gelir.
Rüzgarda lirik fısıltılar,
Rüzgarda ilkbahar sahillerinden,
Müjdeler taşıyan sözlerin gelir.
Açılır hayale kıvrak bir yelken,
Çözülür dolaşır mısralar bir bir.
Ve sen gelirsin uzaklardan sen;
Hani o en yitik efsanelerden.
Ta ruhuma gülen gözlerin gelir
Çocuksu bir umut karışır tuza,
Tüm katı gerçekler çözülür,erir.
Kıyıdan bir gölge uzar sonsuza.
Yasaklar,incecik bir geçit verir;
Üzerinden ürkek,belli belirsiz.
Üzerinden kaçak yakamozlarla,
Bana doğru ayak izlerin gelir.

                                                                      Bekir Sıtkı Sezgin......





                           

6 yorum: Leave Your Comments

  1. Kıymetlim, göz nurum çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Canım bir tanem öpüyorum seni yüreğimizde ki dostluğumuz hep böyle güzel sürsün ömür boyu .

    YanıtlaSil
  3. Mehbupun ellerine saglik "."

    YanıtlaSil
  4. Onlyimin dediği gibi Mehbup'umun ellerine sağlık.Harika olmuşşş bloğun vişnabım:)sağlıkla,sıhhatle nice yazılar yazasın;)

    YanıtlaSil
  5. ne tatlısınız be sizz:) gelin öpücemmm

    YanıtlaSil
  6. Ben öpücemm hepiniziii :))

    YanıtlaSil